Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Deloitte: Πώς πρέπει να είναι τα ξενοδοχεία του μέλλοντος
Deloitte: Πώς πρέπει να είναι τα ξενοδοχεία του μέλλοντος
Η εξάπλωση της Airbnb και η δημοφιλία των μπουτίκ ξενοδοχείων έχουν ανεβάσει τον πήχη προσδοκιών του επισκέπτη τόσο στο ξεχωριστό design όσο και στη διακόσμηση
Στην ενσωμάτωση των επισκεπτών με την τοπική κοινότητα, και σε design που θα αντιπροσωπεύει καλύτερα το περιβάλλον της περιοχής, θα πρέπει να προσανατολισθούν οι εταιρίες ξενοδοχείων, προκειμένου να αυξήσουν τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών τους. Αυτό συμβουλεύει τους ξενοδόχους νέα έκθεση της εταιρείας συμβούλων Deloitte, με τίτλο «Το ξενοδοχείο του Μέλλοντος».
Οι προτάσεις της Deloitte βασίστηκαν σε συνεντεύξεις με συχνούς ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς και λόγους αναψυχής αλλά και στην παρατήρηση της αλληλεπίδρασης των υπαλλήλων σε ξενοδοχεία των ΗΠΑ. Η εξάπλωση της Airbnb και η δημοφιλία των μπουτίκ ξενοδοχείων έχουν ανεβάσει τον πήχη προσδοκιών του επισκέπτη τόσο στο ξεχωριστό design όσο και στη διακόσμηση. Την ίδια ώρα, η εκτεταμένη παρουσία των κινητών συσκευών και η αυξανόμενη επίδραση των millennial ταξιδιωτών σημαίνει ότι οι επισκέπτες αναζητούν ξενοδοχεία με πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες στο επάγγελμά τους, στο δημογραφικό προφίλ ή τις προσωπικές προτιμήσεις τους. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία μπορεί να αγνοούν επιπλέον ευκαιρίες αύξησης των εσόδων, όπως η δυνατότητα αγοράς των επίπλων που κοσμούν τα δωμάτια ή ο σχεδιασμός δωματίων με μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να μπορούν να ενοικιαστούν για επαγγελματικούς σκοπούς.
Η ανάπτυξη των μονάδων που ανήκουν σε αλυσίδα ξενοδοχείων σε ποσοστο επί του συνόλου των ξενοδοχειακών μονάδων την τελευταία 20ετία έχει διαμορφώσει την αντίληψη ότι η βιομηχανία είναι τυποποιημένη και όχι σε ετοιμότητα να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των επισκεπτών για εξατομικευμένες υπηρεσίες. Πέρυσι, το 71% των δωματίων στις ΗΠΑ ανήκαν σε brand, 67% περισσότερα σε σχέση με το 2000, σύμφωνα με την STR.
Την ώρα που επισκέπτες συνηθίζουν τις καθιερωμένες ανέσεις όπως το δωρεάν WiFi και το συμπληρωματικό πρωινό, οι προσδοκίες τους για εξατομικευμένες υπηρεσίες έχουν αυξηθεί, διαπιστώνει και η ετήσια έκθεση της J.D. Power τον Ιούλιο του 2016. Ωστόσο, υπάρχουν δείγματα ότι οι αλυσίδες ξενοδοχείων επιδιώκουν να ακολουθήσουν μερικές από τις προτάσεις της Deloitte.
Για παράδειγμα, η Marriott τον περασμένο Οκτώβριο αποκάλυψε το πρώτο ξενοδοχείο εργαστήριο στο πρόσφατα ανακαινισμένο Charlotte Marriott City Center, στο οποίο λειτουργεί μια καφετέρια με καφέ τοπικής παραγωγής και εκτίθενται έργα τέχνης από ντόπιους καλλιτέχνες, ένα pop-up bar και δοκιμαστικά κουμπιά στους δημόσιους χώρους του ξενοδοχείου με τα οποία οι επισκέπτες μπορούν να υποδεικνύουν εάν τους αρέσει κάποιο συγκεκριμένο τμήμα του ξενοδοχείου.
Συμφωνε με την Deloitte, τα ξενοδοχεία, εκτός από τις υπηρεσίες για τη διευκόλυνση των κρατήσεων σε εστιατόρια για τους επισκέπτες, μπορούν να ξεχωρίσουν προσφέροντας υπηρεσίες όπως να κρατούν κάρτες με το επάγγελμα των επισκεπτών και να τους δικτυώνουν μέσω των καναλιών στα social media.
Οι προτάσεις της Deloitte βασίστηκαν σε συνεντεύξεις με συχνούς ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς και λόγους αναψυχής αλλά και στην παρατήρηση της αλληλεπίδρασης των υπαλλήλων σε ξενοδοχεία των ΗΠΑ. Η εξάπλωση της Airbnb και η δημοφιλία των μπουτίκ ξενοδοχείων έχουν ανεβάσει τον πήχη προσδοκιών του επισκέπτη τόσο στο ξεχωριστό design όσο και στη διακόσμηση. Την ίδια ώρα, η εκτεταμένη παρουσία των κινητών συσκευών και η αυξανόμενη επίδραση των millennial ταξιδιωτών σημαίνει ότι οι επισκέπτες αναζητούν ξενοδοχεία με πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες στο επάγγελμά τους, στο δημογραφικό προφίλ ή τις προσωπικές προτιμήσεις τους. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία μπορεί να αγνοούν επιπλέον ευκαιρίες αύξησης των εσόδων, όπως η δυνατότητα αγοράς των επίπλων που κοσμούν τα δωμάτια ή ο σχεδιασμός δωματίων με μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να μπορούν να ενοικιαστούν για επαγγελματικούς σκοπούς.
Η ανάπτυξη των μονάδων που ανήκουν σε αλυσίδα ξενοδοχείων σε ποσοστο επί του συνόλου των ξενοδοχειακών μονάδων την τελευταία 20ετία έχει διαμορφώσει την αντίληψη ότι η βιομηχανία είναι τυποποιημένη και όχι σε ετοιμότητα να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των επισκεπτών για εξατομικευμένες υπηρεσίες. Πέρυσι, το 71% των δωματίων στις ΗΠΑ ανήκαν σε brand, 67% περισσότερα σε σχέση με το 2000, σύμφωνα με την STR.
Την ώρα που επισκέπτες συνηθίζουν τις καθιερωμένες ανέσεις όπως το δωρεάν WiFi και το συμπληρωματικό πρωινό, οι προσδοκίες τους για εξατομικευμένες υπηρεσίες έχουν αυξηθεί, διαπιστώνει και η ετήσια έκθεση της J.D. Power τον Ιούλιο του 2016. Ωστόσο, υπάρχουν δείγματα ότι οι αλυσίδες ξενοδοχείων επιδιώκουν να ακολουθήσουν μερικές από τις προτάσεις της Deloitte.
Για παράδειγμα, η Marriott τον περασμένο Οκτώβριο αποκάλυψε το πρώτο ξενοδοχείο εργαστήριο στο πρόσφατα ανακαινισμένο Charlotte Marriott City Center, στο οποίο λειτουργεί μια καφετέρια με καφέ τοπικής παραγωγής και εκτίθενται έργα τέχνης από ντόπιους καλλιτέχνες, ένα pop-up bar και δοκιμαστικά κουμπιά στους δημόσιους χώρους του ξενοδοχείου με τα οποία οι επισκέπτες μπορούν να υποδεικνύουν εάν τους αρέσει κάποιο συγκεκριμένο τμήμα του ξενοδοχείου.
Συμφωνε με την Deloitte, τα ξενοδοχεία, εκτός από τις υπηρεσίες για τη διευκόλυνση των κρατήσεων σε εστιατόρια για τους επισκέπτες, μπορούν να ξεχωρίσουν προσφέροντας υπηρεσίες όπως να κρατούν κάρτες με το επάγγελμα των επισκεπτών και να τους δικτυώνουν μέσω των καναλιών στα social media.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα