Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Όλγα Κεφαλογιάνη: Στόχος να γίνει η Ελλάδα κορυφαίος τουριστικός προορισμός παγκοσμίως
Όλγα Κεφαλογιάνη: Στόχος να γίνει η Ελλάδα κορυφαίος τουριστικός προορισμός παγκοσμίως
«Η Ελλάδα είναι εδώ για να "ξανασυστηθεί" ως τουριστικός προορισμός όλης της χρονιάς και όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες» τόνισε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στην κεντρική συνέντευξη τύπου που έδωσε με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Έκθεσης Τουρισμού στο Λονδίνο
Στην έκθεση συμμετέχουν δεκάδες τουριστικά περίπτερα, από πολλές περιφέρειες της χώρας, ενώ συνολικά υπολογίζονται σε πάνω από 5.000, οι εκθέτες από όλο τον κόσμο. Η Ελλάδα έχει περάσει μια δύσκολη περίοδο, αλλά σήμερα είναι σε θέση να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον, επισήμανε παρουσιάζοντας τους στόχους της χώρας για την επόμενη χρονιά.
Μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε τα εξής:
«Πρώτα απ' όλα θέλω να σας πω ότι δουλεύουμε πλέον πάνω σε μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική. Το 2013 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό και ο δικός μας σχεδιασμός είναι να χτίσουμε πάνω σε αυτή τη χρονιά. Έτσι, όχι μόνο το 2014 αλλά κάθε χρονιά να έχουμε αύξηση των τουριστών. Ήδη έχουμε πάρα πολύ καλά μηνύματα για το επόμενο έτος. Η τελική μας στρατηγική είναι να μπορέσουμε να κάνουμε την Ελλάδα έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως».
Αναφορικά με τη στρατηγική που θα ακολουθήσει το υπουργείο τη νέα τουριστική χρονιά, σημείωσε: «θέλουμε να προωθήσουμε, να προβάλουμε περισσότερο όχι μόνο την Ελλάδα που ξέρει καλά ο κόσμος, δηλαδή την Ελλάδα για τους καλοκαιρινούς μήνες, για τις καλοκαιρινές διακοπές, τον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά την Ελλάδα που είναι λιγότερο γνωστή. Καινούριοι προορισμοί που αναπτύσσονται και έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν πάρα πολύ ωραίες εμπειρίες στους επισκέπτες. Παράλληλα μας ενδιαφέρει ο θεματικός τουρισμός. Πολιτιστικός τουρισμός, θρησκευτικός, ιατρικός, ιαματικός συνεδριακός τουρισμός και τόσα άλλα που μπορεί να προσφέρει η χώρα μας έτσι ώστε να μπορέσει να επεκτείνει και την τουριστική περίοδο. Προς την κατεύθυνση αυτή δουλεύουμε όχι μόνο για να προβάλουμε και να προωθήσουμε την χώρα αλλά κάνουμε πλέον και στοχευμένες ενέργειες με τους σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής αγοράς. Στόχος μας είναι να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο».
Για τον αριθμητικό στόχο που βάζει το υπουργείο, επεσήμανε: «ο στόχος μας δεν ήταν ποτέ αριθμητικός. Πόσους δηλαδή επισκέπτες θα έχουμε στην χώρα, αλλά το πώς ο τουρισμός στην Ελλάδα θα μπορέσει πραγματικά να φέρνει έσοδα στο κράτος. Πως θα βοηθάει τις τοπικές οικονομίες, τις τοπικές κοινωνίες. Γι' αυτό έχει και πολύ μεγάλη σημασία να δούμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που έχουν δημιουργηθεί φέτος και βεβαίως να τα βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο. Με άλλα λόγια αυτό που θέλουμε είναι να δούμε πως θα προσελκύσουμε επισκέπτες υψηλότερων εισοδημάτων που θα ξοδεύουν περισσότερα στην χώρα μας έτσι ώστε να έχουμε και μια πολύ μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό. Ο στόχος μας λοιπόν δεν είναι τόσο ποσοτικός αλλά κυρίως ποιοτικός. Θέλουμε αυτό που προσφέρουμε να είναι πάντα σε μια καλή αναλογία τιμής και ποιότητας».
Σε ερώτηση για τις δολοφονίες στο Νέο Ηράκλειο και πόσο αυτές θα επηρεάσουν την εικόνα της χώρα στο εξωτερικό, απάντησε: «η Ελλάδα για τους επισκέπτες της και η Αθήνα είναι ένας ασφαλής προορισμός. Αυτό λέμε και αυτό είναι το μήνυμα μας στους δυνητικούς επισκέπτες της χώρας. Αυτό όμως είναι και το μήνυμα που έχουμε από τους επισκέπτες της χώρας. Ότι πραγματικά αισθάνονται πως η Ελλάδα είναι μια πολύ ασφαλής και φιλόξενη χώρα. Πως οι Έλληνες είναι ένας πάρα πολύ φιλόξενος λαός. Νομίζω ότι αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε και εμείς από εδώ από την Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού, μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου, να πούμε για την Ελλάδα. Νομίζω ότι κατά τα άλλα, τα θέματα που απασχολούν βεβαίως και την ελληνική εσωτερική πραγματικότητα είναι θέματα που έχουν καταδικαστεί από το σύνολο του πολιτικού κόσμου και αυτό πρέπει να κρατήσουμε. Είναι ζητήματα περιθωριακά και μεμονωμένα. Δεν επηρεάζουν τον τουρισμό».
Μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε τα εξής:
«Πρώτα απ' όλα θέλω να σας πω ότι δουλεύουμε πλέον πάνω σε μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική. Το 2013 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό και ο δικός μας σχεδιασμός είναι να χτίσουμε πάνω σε αυτή τη χρονιά. Έτσι, όχι μόνο το 2014 αλλά κάθε χρονιά να έχουμε αύξηση των τουριστών. Ήδη έχουμε πάρα πολύ καλά μηνύματα για το επόμενο έτος. Η τελική μας στρατηγική είναι να μπορέσουμε να κάνουμε την Ελλάδα έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως».
Αναφορικά με τη στρατηγική που θα ακολουθήσει το υπουργείο τη νέα τουριστική χρονιά, σημείωσε: «θέλουμε να προωθήσουμε, να προβάλουμε περισσότερο όχι μόνο την Ελλάδα που ξέρει καλά ο κόσμος, δηλαδή την Ελλάδα για τους καλοκαιρινούς μήνες, για τις καλοκαιρινές διακοπές, τον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά την Ελλάδα που είναι λιγότερο γνωστή. Καινούριοι προορισμοί που αναπτύσσονται και έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν πάρα πολύ ωραίες εμπειρίες στους επισκέπτες. Παράλληλα μας ενδιαφέρει ο θεματικός τουρισμός. Πολιτιστικός τουρισμός, θρησκευτικός, ιατρικός, ιαματικός συνεδριακός τουρισμός και τόσα άλλα που μπορεί να προσφέρει η χώρα μας έτσι ώστε να μπορέσει να επεκτείνει και την τουριστική περίοδο. Προς την κατεύθυνση αυτή δουλεύουμε όχι μόνο για να προβάλουμε και να προωθήσουμε την χώρα αλλά κάνουμε πλέον και στοχευμένες ενέργειες με τους σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής αγοράς. Στόχος μας είναι να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο».
Για τον αριθμητικό στόχο που βάζει το υπουργείο, επεσήμανε: «ο στόχος μας δεν ήταν ποτέ αριθμητικός. Πόσους δηλαδή επισκέπτες θα έχουμε στην χώρα, αλλά το πώς ο τουρισμός στην Ελλάδα θα μπορέσει πραγματικά να φέρνει έσοδα στο κράτος. Πως θα βοηθάει τις τοπικές οικονομίες, τις τοπικές κοινωνίες. Γι' αυτό έχει και πολύ μεγάλη σημασία να δούμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που έχουν δημιουργηθεί φέτος και βεβαίως να τα βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο. Με άλλα λόγια αυτό που θέλουμε είναι να δούμε πως θα προσελκύσουμε επισκέπτες υψηλότερων εισοδημάτων που θα ξοδεύουν περισσότερα στην χώρα μας έτσι ώστε να έχουμε και μια πολύ μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό. Ο στόχος μας λοιπόν δεν είναι τόσο ποσοτικός αλλά κυρίως ποιοτικός. Θέλουμε αυτό που προσφέρουμε να είναι πάντα σε μια καλή αναλογία τιμής και ποιότητας».
Σε ερώτηση για τις δολοφονίες στο Νέο Ηράκλειο και πόσο αυτές θα επηρεάσουν την εικόνα της χώρα στο εξωτερικό, απάντησε: «η Ελλάδα για τους επισκέπτες της και η Αθήνα είναι ένας ασφαλής προορισμός. Αυτό λέμε και αυτό είναι το μήνυμα μας στους δυνητικούς επισκέπτες της χώρας. Αυτό όμως είναι και το μήνυμα που έχουμε από τους επισκέπτες της χώρας. Ότι πραγματικά αισθάνονται πως η Ελλάδα είναι μια πολύ ασφαλής και φιλόξενη χώρα. Πως οι Έλληνες είναι ένας πάρα πολύ φιλόξενος λαός. Νομίζω ότι αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε και εμείς από εδώ από την Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού, μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου, να πούμε για την Ελλάδα. Νομίζω ότι κατά τα άλλα, τα θέματα που απασχολούν βεβαίως και την ελληνική εσωτερική πραγματικότητα είναι θέματα που έχουν καταδικαστεί από το σύνολο του πολιτικού κόσμου και αυτό πρέπει να κρατήσουμε. Είναι ζητήματα περιθωριακά και μεμονωμένα. Δεν επηρεάζουν τον τουρισμό».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα