Γερμανία: Το πρώτο 5θέσιο ιπτάμενο ταξί κοστίζει 90 εκατ. δολάρια

Γερμανία: Το πρώτο 5θέσιο ιπτάμενο ταξί κοστίζει 90 εκατ. δολάρια

Η γερμανική start-up βρήκε χρηματοδότες από την Κίνα και το Λιχτενστάιν - Καλύπτει μία απόσταση 12 χιλιομέτρων σε μόλις 5 λεπτά

Ένα βήμα πιο κοντά στα ιπτάμενα αυτοκίνητα βρίσκεται πλέον η τεχνολογία, καθώς είναι γεγονός το πρώτο 5θέσιο ταξί. Εντούτοις, όποιος θελήσει να το χρησιμοποιήσει θα πληρώσει... κάτι παραπάνω, διότι το κόστος για τον ιδιοκτήτη του ανέρχεται στο ποσό των 90 εκατ. δολαρίων.

Μπρος στη δόξα, τα χρήματα δεν έχουν σημασία, καθώς η ανθρωπότητα φέρεται να εισέρχεται στην επόμενη εποχή. Το πρώτο 5θέσιο ταξί αποτελεί δημιούργημα μίας start-up από τη Γερμανία, η οποία διασφάλισε χρηματοδότες και σύντομα ενδέχεται να απολαύσει τους καρπούς της πρωτοποριακής ιδέας.

Το 5θέσιο ιπτάμενο ταξί λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και μπορεί να μεταφέρει τους «πελάτες» σε μία απόσταση 12 χιλιομέτρων σε διάστημα μόλις 5 λεπτών.

Η start-up Lilium, όπως ονομάζεται, βρήκε ως βασικό χρηματοδότη τον κινεζικό κολοσσό του ίντερνετ Tencent, ενώ συμμετέχει και η εταιρεία LGT, η οποία έχει τη βάση της στο Λιχτενστάιν.









Το μελλοντικό πάρκινγκ των ιπτάμενων ταξί...



ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

honor0

Αιχμαλωτίστε τα θαύματα μιας ασυναγώνιστης εμπειρίας: Ο ισχυρός συνδυασμός της κάμερας των 48MP AI Quad και του Dynamic Holographic σχεδιασμού, καθώς και του επεξεργαστή Kirin 980 και της GPU Turbo 3.0.

insta

Η βάση δεδομένων που διέρρευσε στο κοινό περιείχε βιογραφικά, τηλεφωνικούς αριθμούς, email, διευθύνσεις και πολλά ακόμη ευαίσθητα στοιχεία - «Εξετάζουμε την υπόθεση» αναφέρει η ανακοίνωση του Facebook

20767077

Μετά το «μπλόκο» της Google, η Huawei ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες για τα smartphones και τα tablets της – Δεν διευκρινίζει τι θα συμβεί με όσα τηλέφωνα πουλήσει στο μέλλον 

1
turbo

H παρουσία του turbo στους κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν είναι στοιχείο των τελευταίων δεκαετιών, αλλά μας έρχεται από τον προηγούμενο αιώνα.