Έρευνα: 3,5 εκατομμύρια συζητήσεις για τα «ψηφιακά πορτοφόλια» στα social media

Έρευνα: 3,5 εκατομμύρια συζητήσεις για τα «ψηφιακά πορτοφόλια» στα social media

Οι καταναλωτές φαίνεται πως ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τις νέες τεχνολογίες

Οι νέοι τρόποι πληρωμών φαίνεται ότι μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στα smartphones και τους φορητούς υπολογιστές σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Mastercard, Digital Payments. Παράλληλα, οι καταναλωτές φαίνεται πως ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τις νέες τεχνολογίες που στόχο έχουν να κάνουν τις αγορές τους πιο γρήγορες, πιο εύκολες και πιο ασφαλείς.

Στην 5η ετήσια έρευνα της Mastercard, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research και την Synthesio, αναλύθηκαν τουλάχιστον 3,5 εκατομμύρια συζητήσεις παγκοσμίως σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα Facebook, Twitter, Instagram και Weibo.
«Η φετινή έρευνα αποκαλύπτει μια αλλαγή στο επίπεδο του ενδιαφέροντος για νέους τρόπους αγορών και πληρωμών, που μέχρι και μερικά χρόνια πριν θα φάνταζαν εκτός πραγματικότητας», δήλωσε η VP Digital Communications της Mastercard, Μάρσι Κόεν.

Μεγάλο θέμα συζήτησης στα social media αποτέλεσε επίσης η αυξημένη αποδοχή των ψηφιακών πορτοφολιών στα φυσικά καταστήματα, το Διαδίκτυο και σε αγορές εντός εφαρμογών, ενώ η ενεργοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, ήταν το δεύτερο δημοφιλέστερο θέμα μέσα στο 2016, αναφέρεται στην έρευνα. Επιπλέον, οι καταναλωτές στις συζητήσεις τους υπογράμμιζαν διαρκώς ότι η επιτυχία των νέων τεχνολογιών και των νέων τρόπων πληρωμών θα κριθεί από το επίπεδο ασφάλειας που προσφέρεται μέσω αυτών.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

growth-marketing_main01

Αποτελεσματικότητα στο να μπορεις να κάνεις πολλά πράγματα σε ένα αυστηρό χρονοδιάγραμμα το οποίο περιλαμβάνει ένα πλαίσιο πειραματισμού και ενασχόλησης με πολλούς διαφορετικούς τρόπους ψηφιακής διαφήμισης.

kipman

Ο μηχανικός λογισμικού Άλεξ Κίπμαν εξηγεί στο protothema.gr πώς τα έξυπνα γυαλιά μεικτής πραγματικότητας που δημιούργησε συνδυάζουν τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο - «Από την επιστημονική φαντασία περάσαμε στην επιστημονική πραγματικότητα»

3
bayer_main01

Με την ευκαιρία της πρόσφατης εξαγοράς της Monsanto από τη Bayer, o Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Ελλάς Dr. Joao Barroca εξηγεί πως αυτή θα επηρεάσει την ελληνική αγορά, αλλά και ποιο είναι το όραμα του γερμανικού κολοσσού για την αειφορία στη γεωργία.