Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
PayPal: 7 τρόποι για να αυξήσετε τις online πωλήσεις σας
PayPal: 7 τρόποι για να αυξήσετε τις online πωλήσεις σας
"Με στόχο όχι μόνο να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, αλλά να χτίσετε μια ακόμα πιο πιστή πελατειακή βάση", όπως συμβουλεύει η δημοφιλής πλατφόρμα πληρωμών
Το αληθινά επιτυχημένο ηλεκτρονικό εμπόριο και δη μια online επιχείρηση δεν περιορίζεται στα προσφερόμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Στην πραγματικότητα, εξίσου σημαντικοί παράγοντες που καθιστούν έναν πελάτη ικανοποιημένο είναι η απρόσκοπτη αναζήτηση και οι δυνατότητες πληρωμής.
Με τη σωστά δομημένη οργάνωση, κάθε online επιχείρηση δύναται να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις και να αποτελεί μια αυξανόμενη πηγή εσόδων που απορρέει από την ικανοποίηση του πελάτη. Χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες επτά τεχνικές, όχι μόνο θα αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, αλλά επίσης θα χτίσετε μια ακόμα πιο πιστή πελατειακή βάση”, συμβουλεύει το PayPal, δημοσιεύοντας έναν μίνι οδηγό για εκείνους που επιχειρούν (και) μέσω Internet:
1. Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης στην online επιχείρησή σας. Μη χάνετε την ευκαιρία να ενισχύετε την εμπιστοσύνη της εταιρείας σας – ειδικά για τους πρωτοεμφανιζόμενους αγοραστές – με την εμφανή ένδειξη στην ιστοσελίδα σας των σημάτων ασφαλείας, προστασίας απορρήτου και πιστοποίησης της επιχείρησής σας. Σύμφωνα με το Baymard Institute, οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται ιστοσελίδες, για τις οποίες δεν αισθάνονται ασφάλεια κατά την επεξεργασία των οικονομικών στοιχείων τους, με το 21% να εγκαταλείπει το ηλεκτρονικό καλάθι, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Μια αξιόπιστη ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου κάνει τους αγοραστές να νιώσουν σίγουροι πως θα εξελιχθεί ομαλά η όλη εμπειρία, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων τους.
2. Μελετήστε το SEO. Η αναζήτηση έχει επισκιάσει την πλοήγηση στις ιστοσελίδες, ως το κύριο εργαλείο των επισκεπτών/αγοραστών για την εύρεση περιεχομένου και προϊόντων στην ιστοσελίδα σας. Δεδομένης της σχέσης εξάρτησης των καταναλωτών με την αναζήτηση, οφείλετε να κάνετε καθετί δυνατό για να σιγουρευτείτε πως τα προϊόντα σας εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης – ευρέως γνωστή ως βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανές αναζήτησης ή SEO. Για να το πετύχετε, δημιουργήστε περιεκτικά tags και περιγραφές σε όλα τα κείμενα της ιστοσελίδας σας. Απλοποιώντας τα URLS, μπορείτε επίσης να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίζουν την σημασία της σελίδας.
3. Βελτιστοποιήστε την ολοκλήρωση παραγγελίας-checkout. Μια από τις μεγαλύτερες έγνοιες των online πωλήσεων είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Στην πραγματικότητα, σε έρευνα του Baymard Institute, υπολογίζεται πως το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγγίζει το 68%. Ευτυχώς, υπάρχουν εύκολοι τρόποι για να βελτιώστε την διαδικασία του checkout, κάνοντάς την πιο φιλική προς τον πελάτη. Ανάμεσά τους, συγκαταλέγονται η μείωση των περιττών βημάτων για το checkout, η επιλογή πολλαπλών επιλογών πληρωμής, καθώς και η μη αναγκαστικά απαραίτητη δημιουργία λογαριασμού από την πλευρά των αγοραστών.
4. Προσελκύστε πελάτες με το remarketing. Εάν έχετε αναζητήσει προϊόντα online στο παρελθόν, και στη συνέχεια βλέπετε διαφημίσεις για το συγκεκριμένο αυτό προϊόν ή την επιχείρηση σε μια άλλη ιστοσελίδα που επισκέπτεστε αργότερα εκείνη την ημέρα – αυτό, εν ολίγοις, είναι το remarketing. Διαφορετικές μέθοδοι του remarketing μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας με πολλαπλούς τρόπους. Είναι μια τακτική για να επανακτήσετε την προσοχή των αγοραστών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προς την επιχείρησή σας, υπενθυμίζοντάς τους ότι μπορούν να επιστρέψουν και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
Με τη σωστά δομημένη οργάνωση, κάθε online επιχείρηση δύναται να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις και να αποτελεί μια αυξανόμενη πηγή εσόδων που απορρέει από την ικανοποίηση του πελάτη. Χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες επτά τεχνικές, όχι μόνο θα αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, αλλά επίσης θα χτίσετε μια ακόμα πιο πιστή πελατειακή βάση”, συμβουλεύει το PayPal, δημοσιεύοντας έναν μίνι οδηγό για εκείνους που επιχειρούν (και) μέσω Internet:
1. Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης στην online επιχείρησή σας. Μη χάνετε την ευκαιρία να ενισχύετε την εμπιστοσύνη της εταιρείας σας – ειδικά για τους πρωτοεμφανιζόμενους αγοραστές – με την εμφανή ένδειξη στην ιστοσελίδα σας των σημάτων ασφαλείας, προστασίας απορρήτου και πιστοποίησης της επιχείρησής σας. Σύμφωνα με το Baymard Institute, οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται ιστοσελίδες, για τις οποίες δεν αισθάνονται ασφάλεια κατά την επεξεργασία των οικονομικών στοιχείων τους, με το 21% να εγκαταλείπει το ηλεκτρονικό καλάθι, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Μια αξιόπιστη ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου κάνει τους αγοραστές να νιώσουν σίγουροι πως θα εξελιχθεί ομαλά η όλη εμπειρία, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων τους.
2. Μελετήστε το SEO. Η αναζήτηση έχει επισκιάσει την πλοήγηση στις ιστοσελίδες, ως το κύριο εργαλείο των επισκεπτών/αγοραστών για την εύρεση περιεχομένου και προϊόντων στην ιστοσελίδα σας. Δεδομένης της σχέσης εξάρτησης των καταναλωτών με την αναζήτηση, οφείλετε να κάνετε καθετί δυνατό για να σιγουρευτείτε πως τα προϊόντα σας εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης – ευρέως γνωστή ως βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανές αναζήτησης ή SEO. Για να το πετύχετε, δημιουργήστε περιεκτικά tags και περιγραφές σε όλα τα κείμενα της ιστοσελίδας σας. Απλοποιώντας τα URLS, μπορείτε επίσης να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίζουν την σημασία της σελίδας.
3. Βελτιστοποιήστε την ολοκλήρωση παραγγελίας-checkout. Μια από τις μεγαλύτερες έγνοιες των online πωλήσεων είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Στην πραγματικότητα, σε έρευνα του Baymard Institute, υπολογίζεται πως το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγγίζει το 68%. Ευτυχώς, υπάρχουν εύκολοι τρόποι για να βελτιώστε την διαδικασία του checkout, κάνοντάς την πιο φιλική προς τον πελάτη. Ανάμεσά τους, συγκαταλέγονται η μείωση των περιττών βημάτων για το checkout, η επιλογή πολλαπλών επιλογών πληρωμής, καθώς και η μη αναγκαστικά απαραίτητη δημιουργία λογαριασμού από την πλευρά των αγοραστών.
4. Προσελκύστε πελάτες με το remarketing. Εάν έχετε αναζητήσει προϊόντα online στο παρελθόν, και στη συνέχεια βλέπετε διαφημίσεις για το συγκεκριμένο αυτό προϊόν ή την επιχείρηση σε μια άλλη ιστοσελίδα που επισκέπτεστε αργότερα εκείνη την ημέρα – αυτό, εν ολίγοις, είναι το remarketing. Διαφορετικές μέθοδοι του remarketing μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας με πολλαπλούς τρόπους. Είναι μια τακτική για να επανακτήσετε την προσοχή των αγοραστών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προς την επιχείρησή σας, υπενθυμίζοντάς τους ότι μπορούν να επιστρέψουν και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
5. Επεκταθείτε διεθνώς. Χάρη στις ευκολότερες επιλογές αποστολής και πληρωμής, οι καταναλωτές δεν περιορίζονται πλέον σε αγορές εντός των συνόρων της χώρας τους. Διερευνήστε τους τρέχοντες πελάτες σας από το εξωτερικό, για να έχετε μια εικόνα ποιες χώρες ήδη αγοράζουν από εσάς - και τι αγοράζουν. Κατόπιν, δοκιμάστε να πουλήσετε παρόμοια προϊόντα στις αγορές αυτές, είτε μέσω της δικής σας ιστοσελίδας, είτε σε μια καθιερωμένη online αγορά όπως το eBay.
6. Προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά. Έρευνα έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι τα δωρεάν ή με έκπτωση μεταφορικά επηρεάζουν σημαντικά τους online αγοραστές. Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από έξι στους δέκα χρήστες του διαδικτύου που ερωτήθηκαν, θα πλήρωναν για αυθημερόν παράδοση, εφ’ όσον ήταν διαθέσιμη. Προσφέροντας εντελώς δωρεάν μεταφορικά, ή εναλλακτικά, με την παροχή ανάλογων κινήτρων ανά στόχο πωλήσεων (π.χ. δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50 ευρώ), μπορείτε να επηρεάσετε θετικά τις πωλήσεις σας.
7. Δώστε προτεραιότητα στις κινητές συσκευές. Οι εμπορικές online συναλλαγές που διεκπεραιώνονται μέσω κινητών συσκευών, όπως τα smartphones και τα tablets, έχουν ταχεία ανάπτυξη και αναμένεται να ξεπεράσουν πολύ σύντομα εκείνες από desktop και laptop. Τολμήστε να κάνετε τη διαφορά, βάζοντας ως πρωταρχικό στόχο τις λύσεις για κινητές συσκευές. Ακόμα καλύτερα, φροντίστε να ενεργοποιήσετε εύκολα μια ιστοσελίδα και την εμπειρία checkout, προσφέροντας μια όμορφη αγοραστική εμπειρία, ανεξαρτήτως αν οι καταναλωτές την πραγματοποιούν από σταθερές συσκευές (desktop/laptop), ή από κινητές (mobile/tablet).
6. Προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά. Έρευνα έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι τα δωρεάν ή με έκπτωση μεταφορικά επηρεάζουν σημαντικά τους online αγοραστές. Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από έξι στους δέκα χρήστες του διαδικτύου που ερωτήθηκαν, θα πλήρωναν για αυθημερόν παράδοση, εφ’ όσον ήταν διαθέσιμη. Προσφέροντας εντελώς δωρεάν μεταφορικά, ή εναλλακτικά, με την παροχή ανάλογων κινήτρων ανά στόχο πωλήσεων (π.χ. δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50 ευρώ), μπορείτε να επηρεάσετε θετικά τις πωλήσεις σας.
7. Δώστε προτεραιότητα στις κινητές συσκευές. Οι εμπορικές online συναλλαγές που διεκπεραιώνονται μέσω κινητών συσκευών, όπως τα smartphones και τα tablets, έχουν ταχεία ανάπτυξη και αναμένεται να ξεπεράσουν πολύ σύντομα εκείνες από desktop και laptop. Τολμήστε να κάνετε τη διαφορά, βάζοντας ως πρωταρχικό στόχο τις λύσεις για κινητές συσκευές. Ακόμα καλύτερα, φροντίστε να ενεργοποιήσετε εύκολα μια ιστοσελίδα και την εμπειρία checkout, προσφέροντας μια όμορφη αγοραστική εμπειρία, ανεξαρτήτως αν οι καταναλωτές την πραγματοποιούν από σταθερές συσκευές (desktop/laptop), ή από κινητές (mobile/tablet).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα