Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Συναισθηματικά δεμένοι με τους ήρωες των τηλεοπτικών σειρών
Συναισθηματικά δεμένοι με τους ήρωες των τηλεοπτικών σειρών
Οι περισσότεροι αποφεύγουν τα spoiler σχετικά με τη συνέχεια κάποιου αγαπημένου σήριαλ και ενώ παρακολουθούν σειρές για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, αυτή η φυγή έρχεται με τα δικά της άγχη
Οι Ευρωπαίοι τηλεθεατές είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί αναφορικά με τις πληροφορίες που αποκαλύπτουν σχετικά με το τι συμβαίνει σε μία τηλεοπτική σειρά ή εκπομπή, σύμφωνα με έρευνα της Samsung για τις τηλεοπτικές συνήθειες. Μάλιστα, επτά στους δέκα, παραδέχτηκαν ότι δεν θα αποκάλυπταν ποτέ τη συνέχεια μιας σειράς, όπως δεν θα ήθελαν να συμβεί και σε εκείνους.
Για να αναδείξει το ρόλο που διαδραματίζει η τηλεόραση στις ζωές των τηλεθεατών, η έρευνα της Samsung διερευνάει τους λόγους για τους οποίους ο κόσμος αγαπάει την τηλεόραση. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν πως οι τηλεθεατές απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους τηλεοπτικές σειρές, με ποσοστό 52%, να δηλώνει ότι παρακολουθεί μόλις ένα επεισόδιο κάθε φορά.
Το ένα-τρίτο των τηλεθεατών (36%) δηλώνει πως πάντα ρωτούν έναν φίλο ή έναν συνάδελφο, αν έχουν παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη σειρά, προτού ξεκινήσουν να μιλούν γι’ αυτή μπροστά τους και τους αποκαλύψουν την πλοκή. Ενας στους πέντε (18%) δηλώνει πως θα τον ενοχλούσε, αν ανακάλυπτε κάποιο spoiler στα social media, με αποτέλεσμα το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων τηλεθεατών να αποφεύγει social media, περιοδικά, εφημερίδες και ραδιόφωνο, προκειμένου να μη μάθουν κάποιο «τηλεοπτικό μυστικό».
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 50% των τηλεθεατών στην Ευρώπη υποστήριξαν πως παρακολουθούν σειρές για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, αλλά αυτή η φυγή έρχεται με τα δικά της άγχη. Σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι τηλεθεατές (46%) είναι τόσο συναισθηματικά δεμένοι με την τηλεόραση που στεναχωριούνται, όταν τελειώσει η αγαπημένη τους σειρά. Παραπάνω από τους μισούς (51%) ξεκινούν μια νέα σειρά, με τον ένα στους έξι (16%) να παραδέχεται την ανάγκη του να καλύψει το κενό αμέσως με μια άλλη σειρά.
Παράλληλα, οι σημαντικές εξελίξεις σε μια τηλεοπτική σειρά «μένουν» στο μυαλό μας, καθώς μόνο το 43% των τηλεθεατών υποστηρίζει πως δεν ξανασκέφτεται άσχημα γεγονότα που συνέβησαν στους αγαπημένους τους τηλεοπτικούς χαρακτήρες και ένας στους τρεις (33%) νιώθει άγχος μετά από μία σημαντική στιγμή στην πλοκή. Τέλος, σχεδόν οι μισοί (45%) απορροφούνται την ώρα που βλέπουν τηλεόραση και γι’ αυτό θα αγχωθούν ή θα θυμώσουν, αν κάποιος τους διακόψει.
Ο Berni Good, ψυχολόγος ειδικός σε θέματα διαδικτύου, σχολιάζει: «Οταν υπάρχει τέτοιο συναισθηματικό δέσιμο με μια τηλεοπτική σειρά, δεν θα έπρεπε να μας ξαφνιάζουν τα έντονα συναισθήματα, που γεννιούνται στην ιδέα κάποιου spoiler. Οι ψυχολόγοι κατανοούν ότι οι άνθρωποι αντιδρούν θετικά, όταν για παράδειγμα κάποιος δεν αποκαλύπτει κάποιο spoiler, επιβραβεύοντας τους, κάτι που ονομάζεται αμοιβαιότητα. Δημιουργείται αυτή η αίσθηση του δίκαιου παιχνιδιού.
Για να αναδείξει το ρόλο που διαδραματίζει η τηλεόραση στις ζωές των τηλεθεατών, η έρευνα της Samsung διερευνάει τους λόγους για τους οποίους ο κόσμος αγαπάει την τηλεόραση. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν πως οι τηλεθεατές απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους τηλεοπτικές σειρές, με ποσοστό 52%, να δηλώνει ότι παρακολουθεί μόλις ένα επεισόδιο κάθε φορά.
Το ένα-τρίτο των τηλεθεατών (36%) δηλώνει πως πάντα ρωτούν έναν φίλο ή έναν συνάδελφο, αν έχουν παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη σειρά, προτού ξεκινήσουν να μιλούν γι’ αυτή μπροστά τους και τους αποκαλύψουν την πλοκή. Ενας στους πέντε (18%) δηλώνει πως θα τον ενοχλούσε, αν ανακάλυπτε κάποιο spoiler στα social media, με αποτέλεσμα το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων τηλεθεατών να αποφεύγει social media, περιοδικά, εφημερίδες και ραδιόφωνο, προκειμένου να μη μάθουν κάποιο «τηλεοπτικό μυστικό».
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 50% των τηλεθεατών στην Ευρώπη υποστήριξαν πως παρακολουθούν σειρές για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, αλλά αυτή η φυγή έρχεται με τα δικά της άγχη. Σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι τηλεθεατές (46%) είναι τόσο συναισθηματικά δεμένοι με την τηλεόραση που στεναχωριούνται, όταν τελειώσει η αγαπημένη τους σειρά. Παραπάνω από τους μισούς (51%) ξεκινούν μια νέα σειρά, με τον ένα στους έξι (16%) να παραδέχεται την ανάγκη του να καλύψει το κενό αμέσως με μια άλλη σειρά.
Παράλληλα, οι σημαντικές εξελίξεις σε μια τηλεοπτική σειρά «μένουν» στο μυαλό μας, καθώς μόνο το 43% των τηλεθεατών υποστηρίζει πως δεν ξανασκέφτεται άσχημα γεγονότα που συνέβησαν στους αγαπημένους τους τηλεοπτικούς χαρακτήρες και ένας στους τρεις (33%) νιώθει άγχος μετά από μία σημαντική στιγμή στην πλοκή. Τέλος, σχεδόν οι μισοί (45%) απορροφούνται την ώρα που βλέπουν τηλεόραση και γι’ αυτό θα αγχωθούν ή θα θυμώσουν, αν κάποιος τους διακόψει.
Ο Berni Good, ψυχολόγος ειδικός σε θέματα διαδικτύου, σχολιάζει: «Οταν υπάρχει τέτοιο συναισθηματικό δέσιμο με μια τηλεοπτική σειρά, δεν θα έπρεπε να μας ξαφνιάζουν τα έντονα συναισθήματα, που γεννιούνται στην ιδέα κάποιου spoiler. Οι ψυχολόγοι κατανοούν ότι οι άνθρωποι αντιδρούν θετικά, όταν για παράδειγμα κάποιος δεν αποκαλύπτει κάποιο spoiler, επιβραβεύοντας τους, κάτι που ονομάζεται αμοιβαιότητα. Δημιουργείται αυτή η αίσθηση του δίκαιου παιχνιδιού.
Η αμοιβαιότητα είναι πολύ σημαντική, ακριβώς επειδή μια πολύ μικρή κίνηση μπορεί να δημιουργήσει ένα αίσθημα υποχρέωσης και να ενδυναμώσει τις σχέσεις. Ετσι με το να μην αποκαλύπτουμε κάποιο spoiler, όταν ξέρουμε ότι κάποιος άλλος απολαμβάνει να βλέπει τη συγκεκριμένη σειρά, διασφαλίζει το μην συμβεί το ίδιο και σε εμάς. Αυτό το εξηγούν οι εξελικτικοί ψυχολόγοι ως μία κοινωνική συμπεριφορά, που βασίζεται στη θεωρία ότι βοηθώντας τους άλλους, θα βοηθηθείς και εσύ με τη σειρά σου».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα