Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Smartphone και tablet αντικαθιστούν ή συμπληρώνουν την τηλεόραση
Smartphone και tablet αντικαθιστούν ή συμπληρώνουν την τηλεόραση
Έρευνα της Ericsson αποτυπώνει τις νέες τάσεις του κοινού απέναντι στην τηλεθέαση
Επτά στους δέκα δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν φορητές συσκευές για να παρακολουθήσουν βίντεο τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση και περίπου οι μισοί εξ αυτών το κάνουν εκτός σπιτιού, σύμφωνα με έρευνα της Ericsson που αποτυπώνει τις νέες τάσεις του κοινού απέναντι στην τηλεθέαση.
Ακόμη ένα από τα ευρήματα είναι ότι το 75% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί παράλληλα φορητές συσκευές καθώς παρακολουθεί τηλεόραση.
Μια άλλη νέα τάση είναι ότι όλο και περισσότεροι συνεχίζουν
την παρακολούθηση συγκεκριμένου περιεχομένου σε διάφορα μέρη και διάφορες χρονικές στιγμές.
Το Ericsson ConsumerLab αποκαλεί αυτή τη νέα συνήθεια «place-shifted viewing». Επιπλέον, το 41% των ερωτηθέντων ηλικίας από 65 έως και 69 ετών παρακολουθούν on-demand ή αποθηκευμένα-εγγεγραμμένα βίντεο περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα.
Ο Anders Erlandsson, ερευνητής στο Ericsson ConsumerLab, σχολίασε: «Οταν η βιομηχανία της τηλεόρασης άρχισε να μιλάει για φορητότητα, όλοι υπέθεσαν ότι επρόκειτο να αποτελείται κυρίως από επαγγελματικά βίντεο μικρότερης διάρκειας.
Βλέπουμε τώρα μια πολύ ενδιαφέρουσα τροπή σε αυτή την ιστορία.
Ακόμη ένα από τα ευρήματα είναι ότι το 75% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί παράλληλα φορητές συσκευές καθώς παρακολουθεί τηλεόραση.
Μια άλλη νέα τάση είναι ότι όλο και περισσότεροι συνεχίζουν
την παρακολούθηση συγκεκριμένου περιεχομένου σε διάφορα μέρη και διάφορες χρονικές στιγμές.
Το Ericsson ConsumerLab αποκαλεί αυτή τη νέα συνήθεια «place-shifted viewing». Επιπλέον, το 41% των ερωτηθέντων ηλικίας από 65 έως και 69 ετών παρακολουθούν on-demand ή αποθηκευμένα-εγγεγραμμένα βίντεο περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα.
Ο Anders Erlandsson, ερευνητής στο Ericsson ConsumerLab, σχολίασε: «Οταν η βιομηχανία της τηλεόρασης άρχισε να μιλάει για φορητότητα, όλοι υπέθεσαν ότι επρόκειτο να αποτελείται κυρίως από επαγγελματικά βίντεο μικρότερης διάρκειας.
Βλέπουμε τώρα μια πολύ ενδιαφέρουσα τροπή σε αυτή την ιστορία.
Οι άνθρωποι πράγματι παρακολουθούν βίντεο για μικρότερα χρονικά διαστήματα, αλλά δημιουργούν τα βίντεο κλιπ μόνοι τους, διακόπτοντας και συνεχίζοντας τη θέαση πλήρους διάρκειας τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών όποτε τους βολεύει.
Παρατηρούμε επίσης ένα συνεχή επαναπροσδιορισμό της τηλεόρασης και του βίντεο από πλευράς καταναλωτών.
Δεδομένου ότι το 82% των ατόμων χρησιμοποιούν το YouTube και άλλες παρόμοιες υπηρεσίες τουλάχιστον σε μηνιαία βάση, αναρωτηθήκαμε εάν για παράδειγμα η παρακολούθηση σε απευθείας σύνδεση μιας συνταγής μαγειρικής προσμετράται ως παρακολούθηση τηλεόρασης ή απλά λήψη οδηγιών».
Πράγματι, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι ο υπολογιστής τους και η σύνδεση στο διαδίκτυο αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των τηλεοπτικών τους συνηθειών και της κατανάλωσης βίντεο.
Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στους τηλεθεατές να επιλέξουν και να αναμείξουν τι, πώς, και πότε το παρακολουθούν.
Πάντως, το γενικό συμπέρασμα είναι πως δεν έχει φτάσει ακόμη η στιγμή να αποχαιρετήσουμε την κλασική τηλεθέαση.
«Η παραδοσιακή τηλεόραση εξακολουθεί να διατηρεί ένα σημαντικό ρόλο στις συνήθειες των καταναλωτών και δεν παρατηρείται καμία μείωση στη συχνότητα χρήσης της.
Για παράδειγμα, το 36% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η παρακολούθηση ζωντανών αθλητικών γεγονότων είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος των τηλεοπτικών τους συνηθειών», τόνισε ο Anders Erlandsson.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα