LIVE

Κορωνοϊός

Νέα μελέτη: Eξωγήινοι πολιτισμοί που εξαφανίστηκαν στον Γαλαξία

galaxy-main

Μια πρόσφατα δημοσιευμένη ερευνητική εργασία εκτιμά ότι το βέλτιστο χρονικό πλαίσιο για την ανάπτυξη των εξωγήινων πολιτισμών πραγματοποιήθηκε περίπου 8 δισεκατομμύρια χρόνια μετά το σχηματισμό του Γαλαξία και ότι τέτοιοι πολιτισμοί έχουν πιθανότατα ήδη εξαφανιστεί.

Η νέα μελέτη, η οποία συντάχθηκε από ερευνητές στο εργαστήριο Jet Propulsion της NASA και το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Καλιφόρνια, βασίζεται στην εξίσωση Drake και εξέτασε πού και πότε άλλες έξυπνες μορφές ζωής μπορεί να έχουν ζήσει ή να ζουν στον κόσμο.

Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη μια ποικιλία παραγόντων που θα επηρέαζαν την ανάπτυξη της εξωγήινης ζωής, όπως η συχνότητα των σουπερνόβα που εκπέμπουν ακτινοβολία, ο χρόνος που απαιτείται για την έξυπνη ζωή για να εξελιχθεί και η πιθανή τάση να καταστρέφονται οι πολιτισμοί, καθώς και ο επιπολασμός ηλιακών αστεριών που φιλοξενούν πλανήτες σαν τη Γη.

Σύμφωνα με τις έρευνες οι επιστήμονες αποφάσισαν ότι η ευφυής ζωή ήταν πιθανότερο να είχε εμφανιστεί περίπου 8 δισεκατομμύρια χρόνια μετά το σχηματισμό του Γαλαξία, σημειώνοντας ότι η πιθανότητα μιας τέτοιας ζωής θα ειχε κορυφωθεί σε περίπου 13.000 έτη φωτός από το γαλαξιακό κέντρο.

paige-weber-KRNk8oosHTg-unsplash

Συγκριτικά, η Γη, που βρίσκεται περίπου 25.000 έτη φωτός από το γαλαξιακό κέντρο, είδε τους ανθρώπους να αναδύονται περίπου 13,5 δισεκατομμύρια χρόνια μετά τον σχηματισμό του Γαλαξία μας.

«Καθώς δεν μπορούμε να υποθέσουμε μια χαμηλή πιθανότητα αφανισμού, είναι πιθανό ότι η έξυπνη ζωή αλλού στον γαλαξία είναι ακόμα πολύ νέα για να την παρατηρήσουμε», κατέληξαν οι ερευνητές στη μελέτη τους. «Επομένως, τα ευρήματά μας μπορούν να υπονοήσουν ότι η ευφυής ζωή μπορεί να είναι κοινή στον γαλαξία, αλλά είναι ακόμη νέα.»

Δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο η εξωγήινη ζωή να έχει αυτοκατατραφεί είτε από εναν πόλεμο, την κλιματική αλλαγή ή την ανάπτυξη της βιοτεχνολογίας.

Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στη βάση δεδομένων arXiv , πρόκειται να αξιολογηθεί. Η έκθεση έρχεται μετά από μια ομάδα επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο του Nottingham που υπολόγισε ότι υπήρχαν 36 επικοινωνιακοί, έξυπνοι, εξωγήινοι πολιτισμοί στον Γαλαξία μας.

john-fowler-7Ym9rpYtSdA-unsplash

Ρoή Ειδήσεων

Loulis Kouklentes

Θα μπορούσε να είναι και 0 (ή 1, εμείς). Αν πάμε με την λογική πιθανοτήτων, τότε είναι εύλογο να πούμε πως η πιθανότητα να ξεκινήσει ζωή από το μηδέν σε ένα πλανήτη να είναι 10^-100. Ένα νούμερο πολύ μικρότερο από τον αριθμό "ευκαιριών", δηλαδή των αριθμό πλανητών στο σύμπαν. Επιχειρήματα αποκλειστικά βασισμένα σε στατιστικούς λόγους έχουν αυτό το πρόβλημα. Δεν ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσει η ζωή από το μηδέν και χωρίς να έχουμε ένα δεύτερο δείγμα ζωής οι πιθανότητες για την ύπαρξη ζωής αλλού απλά μηδενίζονται.

Προς ΠΘ:

Να βάζετε πιο συχνά τέτοια θέματα. Ει δυνατόν 1 κάθε μέρα! Τα σχόλια που γράφονται από κάτω από εστέτ ξερόλες και ελληναράδες κοιλαράδες δίνουν άφθονο γέλιο. Και το γέλιο δίνει μακροημέρευση! Χρόνια πολλά!

Φώτης

Θεωρούμε δεδομένη την μέτρηση του χρόνου (1 Γήινο έτος, 1 περιστροφή γύρω από τον Ήλιο) και μετράμε ανάλογα και ότι συμβαίνει στο σύμπαν. ΑΝ όμως κατοικούσαμε σε άλλον πλανήτη που είχε διαφορετικό χρόνο (όλοι έχουν διαφορετικό έτος) δεν θα άλλαζε και ο υπολογισμός της ηλικίας του σύμπαντος; Μήπως το να λέμε ότι το σύμπαν έχει μία συγκεκριμένη ηλικία, με βάση τον δικό μας υπολογισμό χρόνου, δεν μας κατατάσσει στους έξυπνους πολιτισμούς του γαλαξία μας; Και μία άλλη εξίσωση λέει, κάθε γαλαξίας περιέχει εκατομμύρια ήλιους και κάθε ένας έχει και ένα κατοικήσιμο πλανήτη. Από αυτό και μόνο σε ένα γαλαξία αμέσως έχουμε εκατομμύρια πλανήτες με ζωή. Το αν είναι νοήμων ή όχι είναι άλλη ιστορία. Επίσης, η γάτα του Σρέντιγκερ. Δεν ξέρουμε αν υπάρχει ζωή εκεί αν δεν πάμε εμείς να βεβαιωθούμε ή αν δεν έρθουν αυτοί εδώ. Και μαντέψτε. Έχουν έρθει.

George

Κι αν μετρήσεις σε . beats την ηλικία του σύμπαντος θα πάρεις άλλο νούμερο. Εξάλλου το δευτερόλεπτο, από το 1967, δεν ορίζεται με βάση την περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο, αλλά ως το χρονικό διάστημα 9.192.631.770 περιόδων της ακτινοβολίας η οποία αντιστοιχεί στη μετάπτωση μεταξύ των δύο ενεργειακών σταθμών υπέρλεπτης υφής της θεμελιώδους κατάστασης του ατόμου του Καισίου-133 (Από τη Βικιπαίδεια).

Όλα καλά αλλά το αυθαίρετο 36 από που βγαίνει;; Μπούρδες αντιεπιστημονικες! Σίγουρα δεν είμαστε μόνοι μας αλλα οι αποστάσεις είναι απίστευτα μεγάλες οπότε;;;; Είμαστε μόνοι μας!

.

Οι 29 από αυτούς συνιστούν SKIP. Αυτοί ξέρουν!

Χρόνια πολλά εκεί στο πρώτο θέμα

Έχετε πάρει χαμπάρι ότι τα θέματα με εξωγήινους πουλάνε.

Μιχάλης

Αν πουλάνε λέει! Περιουσίες ολόκληρες έχουν γίνει! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη πλουτοπαραγωγική πηγή από την ανθρώπινη βλακεία Δωσ' τους UFO και παρ' τoυς τη ψυχή.

Αντιοικονομάκος

Εγώ ήξερα για 14 πολιτισμούς οι οποίοι είχαν σχέση με Μάο και Χίτλερ όχι όμως και 36!

Και στην Ελλάδα έχουν έρθει!!

Δεν θυμάστε πριν 2-3 χρόνια που μας είχε πει ο Κυριάκος για εκείνον που είχε έρθει στον Υμηττό και έδινε συμβουλές;

Γιωργής

Σύμφωνα με τον μαθηματικό τύπο Van Den Bourden και τις αναλύσεις του James Heston οι εξωγήινοι πολιτισμοί είναι 38. Επιβεβαιωμένο....

Μιχάλης

38,27 έως 38,53. Να είμαστε ακριβείς!

Και αυτοί χριστιανοί θα είναι !!!

Αφού είναι η μόνη αλήθεια ... Όταν όμως καυχιόμαστε πάμε σε Πλάτωνα & Αριστοτέλη