Πρόκειται για σεμνότητα, δήλωσε ο συντηρητικός πρωθυπουργός τον περασμένο μήνα στο RTL προκειμένου να δικαιολογήσει αυτό το μέτρο, το οποίο εγκρίθηκε ομόφωνα από τους 189 βουλευτές που ήταν παρόντες
Ο βουλευτής της Νίκης θεώρησε βλάσφημα κάποια έργα - Το ίδιο θα γινόταν και με τον Δημήτρη Κυριαζίδη αν δεν είχε απολογηθεί για το σχόλιο στην Κωνσταντοπούλου, ανέφερε ο πρόεδρος της Βουλής