Πώς να ρίξετε μία γυναίκα

Πώς να ρίξετε μία γυναίκα

Στην Ελλάδα η πρώτη συμβουλευτική εταιρεία που ασχολείται με τη γυναικεία προσέγγιση, κοινώς το καμάκι, είναι η Webpua και αποτελείται από έξι άτομα

Πώς να ρίξετε μία γυναίκα
Η δολοφονία του Μπρούνο, κατά κόσμον Ηλία Φανούρη, τον Ιούνιο του 2014 στη Ρόδο, υπενθύμισε σε όλους εκείνη την παλιά πατέντα με ονομασία προέλευσης, το «greek kamaki». 

Ήταν το είδος του άνδρα που ως άλλος πλανόδιος πραματευτής του έρωτα πουλούσε την πραμάτεια του σε κάθε σεξουαλικά ακόρεστη Βορειοευρωπαία που έφτανε τα καλοκαίρια στην Ελλάδα με ένα σακίδιο και σλίπιν μπαγκ.  

Ο άτυχος Μπρούνο ενσάρκωνε το ξέγνοιαστο μοντέλο αυτού που ονομαζόταν κάποτε «greek kamaki». Νέος, ωραίος και απένταρος, υπήρξε ο εκφραστής εκείνης της καλοκαιρινής ανεμελιάς του «sun, sea, sand and sex». Το στυλ που είχε υιοθετήσει ήταν το ανοιχτό με μεγάλα πέτα πουκάμισο από το οποίο ξεπρόβαλλε το μαυρισμένο από τρίχα για πουλόβερ στήθος. Απαραίτητο το ιμιτασιόν χρυσαφικό, συνήθως καδένα ή βαφτιστικός σταυρός, ενώ το παντελόνι ήταν χαμηλοκάβαλο καμπάνα. Το δε βλέμμα του καρφωτικό, κυνηγιάρικο, το οποίο κρυβόταν πίσω από μαύρα γυαλιά. 


Κλείσιμο

Στην Αθήνα του 2015 το παραπάνω περιφρονημένο από τους κοινωνιολόγους και ξεχασμένο από τους λαογράφους είδος έχει περάσει ανεπιστρεπτί. 

Τη θέση του έχει πάρει ομάδα «ειδικών» στο φλερτ έτοιμη να διδάξει στους απανταχού περίεργους ή ντροπαλούς εργένηδες τα μυστικά του «πεσίματος».

Η ομάδα ονομάζεται pickup artists και μοναδική τους ασχολία είναι το καθημερινό παιχνίδι με γυναίκες ή όπως το λένε στη γλώσσα τους το «Game». 

Τις περισσότερες τακτικές τους τις έχουν αντλήσει από το διάσημο βιβλίο «The Game» του Αμερικανού δημοσιογράφου και συγγραφέα Νέιλ Στράους, το οποίο υποστηρίζει πως έβγαλε από την αφάνεια την κοινότητα των «καμακιών» και την έφερε στην επιφάνεια. 

Στην Ελλάδα η πρώτη συμβουλευτική εταιρεία που ασχολείται με τη γυναικεία προσέγγιση, κοινώς το καμάκι, είναι η Webpua και αποτελείται από έξι άτομα. 

Ο Χρήστος, που στην κοινότητα χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο Iceman και ο Ανέστης γνωστός και ως Nitro, δύο από τους ιδρυτές της εταιρείας, εξήγησαν στο «ΘΕΜΑ» πώς δημιούργησαν τη συγκεκριμένη ομάδα, ενώ αποκάλυψαν και κάποια από τα μυστικά στο σύγχρονο φλερτ. 
«Βλέποντας το χάος που επικρατούσε στους άνδρες αποφασίσαμε να συνεργαστούμε καθώς ήμασταν και φίλοι και να φτιάξουμε την πρώτη συμβουλευτική εταιρεία που ασχολείται με τη γυναικεία προσέγγιση και τη γυναικεία ψυχολογία και θεωρητικά και πρακτικά», λέει ο Ανέστης. 



Σύμφωνα με τους ιδρυτές της συγκεκριμένης εταιρείας οι άνδρες από μικρά παιδιά έχουν ένστικτα που οδηγούν σε επιθυμίες. «Θέλω αυτή τη γυναίκα. Θέλω να την κάνω δικιά μου, θέλω να τεκνοποιήσω μαζί της, θέλω να τη ρίξω στο κρεβάτι μου, θέλω να βγω ραντεβού μαζί της» και πάει λέγοντας. «Εμείς λοιπόν λέμε στους μαθητές μας “ακούστε και εφαρμόστε τις συμβουλές μας και πάμε να γνωρίσουμε γυναίκες”. Τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει χιλιάδες προσεγγίσεις σε γυναίκες παντού. Σε μπαρ, στον δρόμο, σε εστιατόρια, ακόμη και σε σούπερ μάρκετ. Εχουμε καταλήξει σε μια συγκεκριμένη μεθοδολογία που τη διδάσκουμε στους μαθητές μας», λέει ο Χρήστος. 

Τα σεμινάρια που διδάσκουν οι ιδρυτές της Webpua είναι θεωρητικά και πρακτικά. Ενα πλήρες μπουτκάμπ, όπως ονομάζεται το «πακέτο» εκπαίδευσης, κοστίζει από 600 ευρώ και αποτελείται από τέσσερις ημέρες. Δύο ημέρες θεωρία 10 ωρών, όπου διδάσκεται η δομή του φλερτ, η γυναικεία ψυχολογία και η γυναικεία προσέγγιση, αλλά και πώς θα αντιμετωπίσει τα συναισθήματά του και τους φόβους του ένας άνδρας.

Οι επόμενες δύο ημέρες, που είναι Παρασκευή και Σάββατο βράδυ, πάντα 4-5 ώρες γίνεται η πρακτική άσκηση, προσεγγίζοντας γυναίκες. Στο τέλος αυτού του προγράμματος ο μαθητής παίρνει ένα πρόγραμμα 21 ημερών για να συνεχίζει μόνος του και το όλο πρόγραμμα περιλαμβάνει 6μηνη συνδρομή όπου μπορεί να παίρνει τηλέφωνο και να συναντιέται με τους δασκάλους.
  
Κι αν στην περίπτωση του Μπρούνο το μυστικό για να ρίξει μια γυναίκα ήταν η αυτοπεποίθηση του απόλυτου ερωτικού παρτενέρ που εξέπεμπε στο ωραίο φύλο, στη σημερινή εποχή τα μυστικά ποικίλουν. «Μην προσπαθείς να αλλάξεις τη γνώμη της, άλλαξε τη διάθεσή της. Η γυναίκα είναι ένα πλάσμα που επικοινωνεί με τα συναισθήματά της, δεν επικοινωνεί με τη λογική της. Να εκφράζεις τα συναισθήματά σου, να προσέχεις τη διατροφή σου, το ντύσιμό σου και το κούρεμά σου. Σε αυτό το παιχνίδι ό,τι έχεις μεγάλο είναι σημαντικό. Και φυσικά το ύψος της φωνής σου αλλά και οι κινήσεις των χεριών και του σώματός σου παίζουν σημαντικό ρόλο», επισημαίνει ο Χρήστος. 

Και ο Ανέστης τονίζει:«Απαγορεύονται οι ατάκες κλισέ. Δεν μιλάμε για στρατό, θρησκεία, ποδόσφαιρο και πολιτική. Μιλήστε για φαγητό, μαγαζιά, σινεμά και μουσική, αν δεν είναι των άκρων σίγουρα θα βρεθούν κοινά σημεία». 

Οπως εξηγεί ο Χρήστος «το φλερτ στο εξωτερικό είναι πιο εύκολο. Η Ελληνίδα παραμένει πιο δύσκολη στο να δεχθεί να την προσεγγίσει ένας άγνωστος. Γι’ αυτό και τα παλιά καμάκια χτυπούσαν κυρίως το καλοκαίρι στις τουρίστριες. Ωστόσο αν μαθητής και δάσκαλος τηρήσουν τους βασικούς κανόνες της επικοινωνίας δεν θα υπάρξουν προβλήματα». 

Η τελευταία συμβουλή που λένε στους μαθητές τους οι δάσκαλοι του pickup είναι πως πρέπει και ο μαθητής να περάσει καλά αλλά και να κάνει και την κοπέλα να περάσει καλά. «Πρέπει ο μαθητής να ηγηθεί του παιχνιδιού γιατί είναι το αρσενικό», καταλήγει ο Ανέστης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης