Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Χριστιάνα Γεωργοπούλου: Η Ευρωπαία πρωταθλήτρια ομορφιάς
Χριστιάνα Γεωργοπούλου: Η Ευρωπαία πρωταθλήτρια ομορφιάς
Μελαχρινή, αισθησιακή, μεσογειακή και ακαταμάχητα γοητευτική, η Χριστιάνα Γεωργοπούλου αναδείχθηκε το πιο όμορφο μοντέλο στην Ευρώπη σε διαγωνισμό της ισπανικής εφημερίδας «Marca». Αλλά ακόμη και χωρίς αυτό τον τίτλο, η Ελληνίδα καλλονή θεωρείται ένα νέο top gun του μόντελινγκ
Στην Ελλάδα έκανε κυρίως πασαρέλα, στο εξωτερικό όμως διαπρέπει στις διαφημίσεις, κάτι που έχει κάνει τη Χριστιάνα Γεωργοπούλου περιζήτητη σε όλη την Ευρώπη. Ο μάνατζέρ της δεν προλαβαίνει να συζητά προτάσεις για τηλεοπτικά σποτ και φωτογραφήσεις για έντυπες διαφημίσεις. Και αυτή η αναγνώριση της σπάνιας ομορφιάς που χαρακτηρίζει τη νεαρή Ελληνίδα επιβεβαιώθηκε με τον τίτλο της πιο ωραίας Ευρωπαίας από τον κόσμο του μόντελινγκ σε διαγωνισμό που διεξήγαγε μέσω του Διαδικτύου η αθλητική εφημερίδα «Marca», η πιο δημοφιλής στην Ισπανία.
Η Χριστιάνα Γεωργοπούλου εξηγεί: «Εχω εύπλαστο πρόσωπο που αλλάζει και μεταμορφώνεται σε ό,τι θέλεις. Νομίζω ότι αυτό ήταν και το κλειδί της επιτυχίας μου στο εξωτερικό. Ωραία σώματα βρίσκεις πολλά, όμως οι ειδήμονες ισχυρίζονται ότι στα πρόσωπα συναντούν τη μεγαλύτερη δυσκολία».
Στο Παρίσι η Χριστιάνα έγινε το πρόσωπο της καμπάνιας για τα καλλυντικά Leciel, ενώ διαφήμισε και προϊόντα για τα μαλλιά, τα νύχια, καθώς και είδη μακιγιάζ. Στην Τουρκία σχεδόν μονοπώλησε ό,τι διαφημιστικό υπήρχε για την περιποίηση προσώπου - και αυτά είναι μόνο μερικά απ’ όσα έχει καταφέρει. «Η επιτυχία ήταν απρόσμενη», παραδέχεται η Χριστιάνα. «Εφυγα από την Ελλάδα αφενός διότι ο χώρος μας έχει γίνει εξαιρετικά δύσκολος, αφετέρου γιατί οι δουλειές που γίνονται είναι περιορισμένες. Τα περισσότερα διαφημιστικά, ακόμη και ελληνικών εταιρειών, γυρίζονται πια με ξένους σε κάποια άλλη χώρα. Η κατάσταση έχει γίνει τόσο δύσκολη ώστε οι περισσότεροι συνάδελφοί μου αναζητούν επαγγελματικό οξυγόνο ακόμη και σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές αγορές, όπως το Παρίσι». Η γαλλική πρωτεύουσα ήταν η πόλη που λάτρεψε η Χριστιάνα. Οπως εξηγεί, η ιστορία του Παρισιού, η φινέτσα κάποιων χώρων και η λατρεία των Γάλλων για τη μόδα το καθιστούν μοναδικό. «Το Παρίσι είναι μια πόλη που προσφέρει μεγάλη γκάμα επιλογών, ο χρόνος δεν φτάνει, ακόμη κι όταν έχεις ρεπό», παρατηρεί η Χριστιάνα, εξηγώντας: «Δεν ξέρεις τι να πρωτοκάνεις: να πας σε κάποιο μουσείο, να παρακολουθήσεις τις τάσεις της μόδας στις βιτρίνες των μεγάλων οίκων ή να φορτώσεις -άνευ τύψεων- θερμίδες σε κάποιο γαλλικό μπιστρό;».
Η Χριστιάνα Γεωργοπούλου εξηγεί: «Εχω εύπλαστο πρόσωπο που αλλάζει και μεταμορφώνεται σε ό,τι θέλεις. Νομίζω ότι αυτό ήταν και το κλειδί της επιτυχίας μου στο εξωτερικό. Ωραία σώματα βρίσκεις πολλά, όμως οι ειδήμονες ισχυρίζονται ότι στα πρόσωπα συναντούν τη μεγαλύτερη δυσκολία».
Στο Παρίσι η Χριστιάνα έγινε το πρόσωπο της καμπάνιας για τα καλλυντικά Leciel, ενώ διαφήμισε και προϊόντα για τα μαλλιά, τα νύχια, καθώς και είδη μακιγιάζ. Στην Τουρκία σχεδόν μονοπώλησε ό,τι διαφημιστικό υπήρχε για την περιποίηση προσώπου - και αυτά είναι μόνο μερικά απ’ όσα έχει καταφέρει. «Η επιτυχία ήταν απρόσμενη», παραδέχεται η Χριστιάνα. «Εφυγα από την Ελλάδα αφενός διότι ο χώρος μας έχει γίνει εξαιρετικά δύσκολος, αφετέρου γιατί οι δουλειές που γίνονται είναι περιορισμένες. Τα περισσότερα διαφημιστικά, ακόμη και ελληνικών εταιρειών, γυρίζονται πια με ξένους σε κάποια άλλη χώρα. Η κατάσταση έχει γίνει τόσο δύσκολη ώστε οι περισσότεροι συνάδελφοί μου αναζητούν επαγγελματικό οξυγόνο ακόμη και σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές αγορές, όπως το Παρίσι». Η γαλλική πρωτεύουσα ήταν η πόλη που λάτρεψε η Χριστιάνα. Οπως εξηγεί, η ιστορία του Παρισιού, η φινέτσα κάποιων χώρων και η λατρεία των Γάλλων για τη μόδα το καθιστούν μοναδικό. «Το Παρίσι είναι μια πόλη που προσφέρει μεγάλη γκάμα επιλογών, ο χρόνος δεν φτάνει, ακόμη κι όταν έχεις ρεπό», παρατηρεί η Χριστιάνα, εξηγώντας: «Δεν ξέρεις τι να πρωτοκάνεις: να πας σε κάποιο μουσείο, να παρακολουθήσεις τις τάσεις της μόδας στις βιτρίνες των μεγάλων οίκων ή να φορτώσεις -άνευ τύψεων- θερμίδες σε κάποιο γαλλικό μπιστρό;».
Η κούκλα από την Πάτρα
Γεννημένη στην Πάτρα πριν από 23 χρόνια, η Χριστιάνα Γεωργοπούλου σπούδασε σε ιδιωτική σχολή κομμωτικής, αλλά ο Μιχάλης Ασλάνης, ο οποίος τη γνώρισε τυχαία σε κάποια καλλιστεία, της έκανε πρόταση συνεργασίας. Εκτοτε οι πόρτες του μόντελινγκ άνοιξαν διάπλατα για εκείνη και πλέον σήμερα είναι σε θέση να δηλώνει ότι έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής μόδας, διαγράφοντας μια πορεία που είναι γεμάτη από αξέχαστες εμπειρίες. Μάλιστα, επί τρία χρόνια έζησε μεταξύ Κωνσταντινούπολης, Παρισιού και Λονδίνου, καθώς εργαζόταν αποκλειστικά στο εξωτερικό. Η Χριστιάνα θεωρεί τη σύγχρονη ελληνική μόδα εμπνευσμένη και ότι οι Ελληνες σχεδιαστές δίνουν δύσκολο αγώνα σε έναν μικρό και αμείλικτα ανταγωνιστικό τομέα: «Ο τρόπος που λειτουργεί η ελληνική μόδα απέχει παρασάγγας από αυτόν του εξωτερικού. Στην Ελλάδα τα πάντα τα κάνει ο σχεδιαστής μόνος του, ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων που πλαισιώνουν τον designer. Η κατάσταση στο εξωτερικό είναι αδιανόητα ανταγωνιστική και προϋποθέτει πολύ καλή οργάνωση και απόλυτο επαγγελματισμό».Στο Λονδίνο η Χριστιάνα συνεργάστηκε με νέους σχεδιαστές, καθώς και στην Εβδομάδα Μόδας, επισημαίνοντας ότι «μόνο οι νεότεροι ξεφεύγουν από τα τετριμμένα και τολμούν να επιλέξουν ένα μεσογειακό κορμί όπως το δικό μου. Ολη η λονδρέζικη αγορά προτιμά τα ‘‘στεγνά’’, τα εντελώς λιγνά σώματα - κι ας έχει πάψει κάτι τέτοιο να αποτελεί παγκόσμια τάση».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα