Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Αννα Μαμιδάκη - Χριστίνα Μήτση: T-shirts με «Ελπίδα»
Αννα Μαμιδάκη - Χριστίνα Μήτση: T-shirts με «Ελπίδα»
Φίλες από τα μαθητικά τους χρόνια και αμφότερες προερχόμενες από γνωστές επιχειρηματικές οικογένειες, ενώνουν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό σχεδιάζοντας τα T-shirts και αξεσουάρ Pink Heart για τους ευγενείς σκοπούς του Συλλόγου «Ελπίδα». Η Χριστίνα Μήτση και η Αννα Μαμιδάκη μιλάνε για τη βαθιά σχέση που τις ενώνει, αλλά και για το κίνητρο της τωρινής συνεργασίας τους
Η Xριστίνα και η Αννα όταν πρωτογνωρίστηκαν ήταν 8 και 7 ετών αντίστοιχα, στο Αμερικανικό Κολέγιο όπου φοιτούσαν και οι δύο. Η γνωριμία τους κατέληξε σε βαθιά φιλία, όπως αμφότερες παραδέχονται στην κοινή τους συνέντευξη στο «thema people»: «Με την Αννα πηγαίναμε μαζί στα πάρτυ και κάναμε παρέα σχεδόν καθημερινά. Η μία ήταν συνεχώς στο σπίτι της άλλης. Μεγαλώσαμε μαζί, μοιραστήκαμε τα χρόνια της αθωότητας, τις ευχάριστες αλλά και τις δύσκολες στιγμές των μεταγενέστερων εποχών. Και να φανταστείς, όλα αυτά τα χρόνια δεν τσακωθήκαμε ποτέ. Η Αννα ήταν πάντα ο ισορροπιστής της παρέας, το κορίτσι που ηρεμεί τα πνεύματα με τη θετική της ενέργεια», διηγείται η Χριστίνα Μήτση.
Πάντως, η ιδέα της πρόσφατης πρωτοβουλίας που ανέλαβαν ανήκει στη Χριστίνα Μήτση, μέλος εδώ και δύο χρόνια του Συλλόγου «Ελπίδα». Εμπνευση και κινητήριος δύναμη αποτέλεσαν η προσωπικότητα της Πρέσβεως της UNESCO Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη και το σημαντικό έργο που επιτελεί στη χώρα μας, αφού σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για τον τόπο μας, γυναίκες με τέτοια αποθέματα προσφοράς αποτελούν τουλάχιστον θετικά πρότυπα, όπως λέει η Χριστίνα Μήτση: «Ηθελα να προσφέρω βοήθεια και προβληματιζόμουν για το πώς θα μπορούσα να το κάνω. Τότε σκέφτηκα να προτείνω στην πολύ καλή μου φίλη Αννα Μαμιδάκη, που σχεδιάζει παιδικά ρούχα, να βγάλουμε μια σειρά από T-shirts, νεσεσέρ και πετσέτες, προσφέροντας τα έσοδα από τις πωλήσεις για την ενίσχυση των σκοπών του συλλόγου».
Η Αννα Μαμιδάκη, με τριετή επιτυχημένη πορεία στον χώρο του παιδικού ρούχου, συμπορεύτηκε με το όραμά της και με την βοήθεια της Χριστίνας Μήτση, αλλά και της εταιρείας της Look @t me σχεδίασαν μια συλλογή από μπλουζάκια, κολάν, νεσεσέρ και πετσέτες σε τρία χρώματα και δύο σχέδια - με το πρώτο να αποτυπώνει δύο καρδιές και το δεύτερο τρία διαμάντια που είναι και η αγαπημένη τους πέτρα. Βάφτισαν δε τη σειρά Pink Heart: «Βρήκα την ιδέα εκπληκτική και αμέσως συμφώνησα», λέει από τη μεριά της η Αννα Μαμιδάκη και προσθέτει: «Η Χριστίνα άλλωστε έχει τον τρόπο της να μας ξεσηκώνει συνεχώς για καινούρια πράγματα. Είναι ένας ζωντανός άνθρωπος που δεν εφησυχάζει ποτέ. Κάναμε κάποια ραντεβού, συζητήσαμε τα διαδικαστικά και αποφασίσαμε να δρομολογήσουμε το project προκειμένου να συμβάλουμε στις δραστηριότητες της ‘‘Ελπίδας’’. Αλλωστε, υπήρχε ήδη η κατάλληλη υποδομή από την εταιρεία των παιδικών ρούχων Look @t me».
Στην παρουσίαση της συλλογής που πραγματοποιήθηκε στο «Ζοnar’s», το event δεν είχε μόνο κοσμικό ενδιαφέρον, αλλά και ουσιαστικό, αφού μεγάλο μέρος της συλλογής αγοράστηκε επί τόπου. Μια ζεστή ανταπόκριση που, όπως λένε οι δύο γυναίκες, ήταν ό,τι πιο συγκινητικό έχουν βιώσει τα τελευταία χρόνια, ενώ η πρωτοβουλία τους έχει και συνέχεια, αφού τα τα είδη της σειράς Pink Heart για τους σκοπούς του Συλλόγου «Ελπίδα» διατίθενται αποκλειστικά στην Αττική στα καταστήματα «Attica» και σε Μύκονο και Σπέτσες στα «Soho Soho».
Το στοίχημα για την Αννα και τη Χριστίνα είναι να μη μείνει ούτε ένα T-shirt απούλητο προκειμένου να ενισχύσουν κατά το μέγιστο τα ταμεία του συλλόγου που εδώ και χρόνια επιτελεί ένα γιγάντιο έργο για τα παιδιά με καρκίνο.
Πάντως, η ιδέα της πρόσφατης πρωτοβουλίας που ανέλαβαν ανήκει στη Χριστίνα Μήτση, μέλος εδώ και δύο χρόνια του Συλλόγου «Ελπίδα». Εμπνευση και κινητήριος δύναμη αποτέλεσαν η προσωπικότητα της Πρέσβεως της UNESCO Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη και το σημαντικό έργο που επιτελεί στη χώρα μας, αφού σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για τον τόπο μας, γυναίκες με τέτοια αποθέματα προσφοράς αποτελούν τουλάχιστον θετικά πρότυπα, όπως λέει η Χριστίνα Μήτση: «Ηθελα να προσφέρω βοήθεια και προβληματιζόμουν για το πώς θα μπορούσα να το κάνω. Τότε σκέφτηκα να προτείνω στην πολύ καλή μου φίλη Αννα Μαμιδάκη, που σχεδιάζει παιδικά ρούχα, να βγάλουμε μια σειρά από T-shirts, νεσεσέρ και πετσέτες, προσφέροντας τα έσοδα από τις πωλήσεις για την ενίσχυση των σκοπών του συλλόγου».
Η Αννα Μαμιδάκη, με τριετή επιτυχημένη πορεία στον χώρο του παιδικού ρούχου, συμπορεύτηκε με το όραμά της και με την βοήθεια της Χριστίνας Μήτση, αλλά και της εταιρείας της Look @t me σχεδίασαν μια συλλογή από μπλουζάκια, κολάν, νεσεσέρ και πετσέτες σε τρία χρώματα και δύο σχέδια - με το πρώτο να αποτυπώνει δύο καρδιές και το δεύτερο τρία διαμάντια που είναι και η αγαπημένη τους πέτρα. Βάφτισαν δε τη σειρά Pink Heart: «Βρήκα την ιδέα εκπληκτική και αμέσως συμφώνησα», λέει από τη μεριά της η Αννα Μαμιδάκη και προσθέτει: «Η Χριστίνα άλλωστε έχει τον τρόπο της να μας ξεσηκώνει συνεχώς για καινούρια πράγματα. Είναι ένας ζωντανός άνθρωπος που δεν εφησυχάζει ποτέ. Κάναμε κάποια ραντεβού, συζητήσαμε τα διαδικαστικά και αποφασίσαμε να δρομολογήσουμε το project προκειμένου να συμβάλουμε στις δραστηριότητες της ‘‘Ελπίδας’’. Αλλωστε, υπήρχε ήδη η κατάλληλη υποδομή από την εταιρεία των παιδικών ρούχων Look @t me».
Στην παρουσίαση της συλλογής που πραγματοποιήθηκε στο «Ζοnar’s», το event δεν είχε μόνο κοσμικό ενδιαφέρον, αλλά και ουσιαστικό, αφού μεγάλο μέρος της συλλογής αγοράστηκε επί τόπου. Μια ζεστή ανταπόκριση που, όπως λένε οι δύο γυναίκες, ήταν ό,τι πιο συγκινητικό έχουν βιώσει τα τελευταία χρόνια, ενώ η πρωτοβουλία τους έχει και συνέχεια, αφού τα τα είδη της σειράς Pink Heart για τους σκοπούς του Συλλόγου «Ελπίδα» διατίθενται αποκλειστικά στην Αττική στα καταστήματα «Attica» και σε Μύκονο και Σπέτσες στα «Soho Soho».
Το στοίχημα για την Αννα και τη Χριστίνα είναι να μη μείνει ούτε ένα T-shirt απούλητο προκειμένου να ενισχύσουν κατά το μέγιστο τα ταμεία του συλλόγου που εδώ και χρόνια επιτελεί ένα γιγάντιο έργο για τα παιδιά με καρκίνο.
«Ηθελα να προσφέρω βοήθεια και προβληματιζόμουν για το πώς θα μπορούσα να το κάνω. Τότε σκέφτηκα να προτείνω στην Αννα που σχεδιάζει παιδικά ρούχα να βγάλουμε μια σειρά από T-shirts, νεσεσέρ και πετσέτες, προσφέροντας τα έσοδα από τις πωλήσεις για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου "Ελπίδα"», λέει η Χριστίνα Μήτση για τη συνεργασία της μαζί του
Το επιχειρείν στο DNA τους
■ Η Αννα Μαμιδάκη είναι η δευτερότοκη κόρη του Νικόλαου Μαμιδάκη, ενός από τους σημαντικότερους Ελληνες επιχειρηματίες, το όνομα του οποίου έχει συνδεθεί με την πετρελαϊκή εταιρεία Jet Oil. Η ίδια, όμως, ήδη από μικρό κοριτσάκι, είχε αποφασίσει να ακολουθήσει τη δική της ανεξάρτητη πορεία.Παρακολούθησε μαθήματα Management στο Deree και αργότερα πήγε στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό στο Management και τις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, αφού η οικογένειά της έχει στην ιδιοκτησία της τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη: τo «Μirabello», το «Ηermes» και το «Coral». Αν και οι δικοί της ήθελαν να ενταχθεί στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις τους, η Αννα, επιστρέφοντας από το Λονδίνο, εργάστηκε αρχικά σε τράπεζα στην οποία η οικογένειά της διαθέτει μερίδιο μετοχών. Δεν παρέμεινε, όμως, για πολύ, αφού εκείνη την εποχή η μητέρα της άρχισε να ασχολείται με τη μόδα, τομέας που την ιντρίγκαρε περισσότερο: «Η μόδα ήταν πάντα για μένα μεγάλη πρόκληση. Εκείνη την εποχή η μητέρα μου, μαζί με τη Ρούλα Λεβέντη, έφεραν στην Ελλάδα την Escada. Οταν η αντιπροσωπεία του οίκου πέρασε εξ ολοκλήρου στα χέρια της μητέρας μου, έδωσα όλη μου την ενέργεια στη συγκεκριμένη δουλειά. Η Escada ήταν μεγάλο σχολείο για εμένα αφού έπρεπε να ασχοληθώ με τα πάντα: από προϋπολογισμούς μέχρι την επιλογή κομματιών από τις συλλογές και την παρακολούθηση των καταστημάτων. Η συνεργασία μου με τους Γερμανούς ήταν ένα μεγάλο επαγγελματικό κέρδος, καθώς έμαθα στην πράξη τι σημαίνουν οι έννοιες “on time” και “συνέπεια”». Πριν από δύο χρόνια η Αννα Μαμιδάκη δημιούργησε την εταιρεία παιδικών ρούχων Look @t me, τα οποία πωλούνται στα μεγάλα καταστήματα των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη, σημειώνοντας μοναδική επιτυχία, με τα παιδιά της να γίνονται αρχικά και τα πρώτα της μοντέλα.
■ Η Χριστίνα Μήτση γαλουχήθηκε μέσα στις οικογενειακές επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν είκοσι ξενοδοχεία σε ολόκληρη την Ελλάδα. Οπως λέει η ίδια, επιχειρηματικός της μέντορας δεν ήταν άλλος από τον πατέρα της: «Οταν ο Μήτσης εισήγαγε στην Ελλάδα το concept των “all inclusive”, πολεμήθηκε σφοδρά από το μέχρι τότε ξενοδοχειακό κατεστημένο που βέβαια μετέπειτα τον μιμήθηκε. Eκτοτε αντιλήφθηκα τι σημαίνει να είσαι καινοτόμος, πρωτοπόρος και οραματιστής». Τα παιδικά της χρόνια κύλησαν μέσα στα ξενοδοχεία, ενώ μετά την αποφοίτησή της από το Deree, ανέλαβε εξ ολοκλήρου δύο ξενοδοχεία της οικογένειας Μήτση στη Ρόδο. «Από τον Δεκέμβριο μέχρι το τέλος του καλοκαιριού βρισκόμουν εκεί. Αυτά τα δύο ξενοδοχεία ήταν κυριολεκτικά το δεύτερο σπίτι μου», λέει.
Τον Ιούνιο του 2014 εμπνεύστηκε το άρωμα «Μ», το οποίο λάνσαρε με την εταιρεία O.live, μέρος των πωλήσεων του οποίου διατέθηκε για τους σκοπούς του Συλλόγου «Ελπίδα». Παρά τις αυξημένες επαγγελματικές της υποχρεώσεις και το γεγονός ότι είναι μητέρα τριών παιδιών, όπως και η Αννα Μαμιδάκη, η Χριστίνα εξακολουθεί να διαθέτει ευρύ κοινωνικό κύκλο και να φροντίζει τους φίλους της. «Οι φίλοι είναι η δεύτερη οικογένειά μου. Δεν θα μπορούσα να ζήσω ούτε στιγμή χωρίς εκείνους», τονίζει. Η Φαίη Λεούση, οι Σήλια και Λένια Κριθαριώτη, η Ρόζμαρι Χατζηιωάννου, η Φανή Σαραντοπούλου, η Χρύσα Κανελλοπούλου, ο Ηλίας Σκούρτης, η Μαρία Πατέρα, ο Γιώργος Μελάς και ο Ηλίας Κοκκοτός είναι μερικοί μόνο από όσους απαρτίζουν το στενό της φιλικό περιβάλλον. Ηταν εκείνοι επίσης που τη στήριξαν όταν αποφάσισε να μπει σε πρόγραμμα αυστηρής δίαιτας χάνοντας περίπου 60 κιλά και δίνοντας τη δική της μάχη με την παχυσαρκία.
Η ίδια λέει ότι όταν αποκτάς ένα άλλο σώμα, ουσιαστικά είναι σαν να ξαναγεννιέσαι, οπότε χρειάζεσαι ψυχολογική υποστήριξη μέχρι να ισορροπήσεις. Για να επέλθει απόλυτη αρμονία μεταξύ εξωτερικής αλλαγής και ψυχικού κόσμου, απαιτείται προσπάθεια και χρόνος. «Εκτοτε έχω γίνει πολύ συμπονετική με τους παχύσαρκους», παραδέχεται και συμπληρώνει: «Θεωρώ όλο αυτό το bulling που δέχονται άκρως ρατσιστικό. Η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει αφού η παχυσαρκία είναι αποδεδειγμένα η δεύτερη σοβαρότερη ασθένεια της εποχής μας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα