Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
«Love.it»: Η κοινοπραξία των designers από τη Μεσογείων
«Love.it»: Η κοινοπραξία των designers από τη Μεσογείων
Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μια startup στο χώρο της λεγόμενης δημιουργικής βιομηχανίας.
Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μια startup στο χώρο της λεγόμενης δημιουργικής βιομηχανίας.
Κι όμως κανείς εκ των συντελεστών της κοινοπραξίας των designers που αποτελούν το Love.it δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο.
Οι ίδιοι προτιμούν να ορίζονται ως μια ομάδα – «μία πολυτάλαντη ομάδα νέων με κοινό ενδιαφέρον για την τέχνη, το Design, την αρχιτεκτονική και τη μόδα, ιδέες που έχουν εφαρμογή στην καθημερινότητα και διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα ζωής».
Την ιστορία τους ανέλαβε να την αφηγηθεί ο Πέτρος Γκανούτας Λεβέντης : «Ξεκινήσαμε σαν φίλοι. Συνεργαστήκαμε με δεδομένο ότι ο καθένας από εμάς θα είχε τον δικό του τομέα προκειμένου να πραγματοποιήσουμε αυτό που ονειρευόμασταν. Δεν κοιτάξαμε ποτέ την εμπορικότητα. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να μας αντιπροσωπεύει, να είναι 100% αληθινό και να το αγαπάμε, εξ ου και Love.it. Σίγουρα επηρεάζουμε ο ένας τον άλλο, αλλά αφήνουμε και το περιβάλλον μας να μας επηρεάζει. Κάποιοι από την ομάδα έχουν ζήσει χρόνια στο Βέλγιο και άλλοι στο Λονδίνο και το Μιλάνο. Έχουμε δεχθεί επιρροές από τις αντίστοιχες κουλτούρες που φαίνονται στο showroom του Love.it αλλά και στον τρόπο εργασίας μας. Θα λέγαμε λοιπόν πως η ιδέα “χτίστηκε”».
Κι όμως κανείς εκ των συντελεστών της κοινοπραξίας των designers που αποτελούν το Love.it δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο.
Οι ίδιοι προτιμούν να ορίζονται ως μια ομάδα – «μία πολυτάλαντη ομάδα νέων με κοινό ενδιαφέρον για την τέχνη, το Design, την αρχιτεκτονική και τη μόδα, ιδέες που έχουν εφαρμογή στην καθημερινότητα και διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα ζωής».
Την ιστορία τους ανέλαβε να την αφηγηθεί ο Πέτρος Γκανούτας Λεβέντης : «Ξεκινήσαμε σαν φίλοι. Συνεργαστήκαμε με δεδομένο ότι ο καθένας από εμάς θα είχε τον δικό του τομέα προκειμένου να πραγματοποιήσουμε αυτό που ονειρευόμασταν. Δεν κοιτάξαμε ποτέ την εμπορικότητα. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να μας αντιπροσωπεύει, να είναι 100% αληθινό και να το αγαπάμε, εξ ου και Love.it. Σίγουρα επηρεάζουμε ο ένας τον άλλο, αλλά αφήνουμε και το περιβάλλον μας να μας επηρεάζει. Κάποιοι από την ομάδα έχουν ζήσει χρόνια στο Βέλγιο και άλλοι στο Λονδίνο και το Μιλάνο. Έχουμε δεχθεί επιρροές από τις αντίστοιχες κουλτούρες που φαίνονται στο showroom του Love.it αλλά και στον τρόπο εργασίας μας. Θα λέγαμε λοιπόν πως η ιδέα “χτίστηκε”».
Με αυτά και με εκείνα διαμορφώθηκε μια έξυπνη και καινοτομική εμπορική πλατφόρμα που αξιοποιεί στο έπακρον τις δυνατότητες το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά διατηρεί ακέραια την δυνατότητα της εμπειρίας. Στο σημείο αυτό θα ήταν χρήσιμο για την κατανόηση του όλου project η καταγραφή και της δικής μου προσωπικής εμπειρίας. Τους Love.it και τη δουλειά τους την γνώρισα φέτος το καλοκαίρι. Τους ανακάλυψα παίζοντας ένα μεσημέρι με τις φωτογραφίες στο Instagram. Αρχισα να παρακολουθώ τις αναρτήσεις τους στο πιο παιχνιδιάρικο intellectual social media της εποχής μας. Η επόμενη σκέψη ήταν να τους επισκεφθώ στη βάση τους στην Αγία Παρασκευή. Εφυγα με μια σακούλα που είχε μέσα ένα παντελόνι και χειροποίητα σαπούνια από την Τρίπολη της Αρκαδίας.
Τη βασική δουλειά λοιπόν στη περίπτωση τους την κάνει το Instagram αλλά και το e-shop έχει την δική του θέση. Όπως επισημαίνει ο φίλος μας ο Πέτρος «ο ρόλος του e-shop είναι σημαντικότατος μιας και μπορεί να δώσει πρόσβαση στον καθένα απο μακρυά. Δεν είναι τυχαίο πως δεχόμαστε παραγγελίες από χώρες που δεν θα το περιμέναμε ποτέ αλλά και από την υπόλοιπη Ελλάδα. Μιας και πάντα θέλουμε να υπάρχει η προσωπική επαφή, το έχουμε στήσει με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει επαφή με τον πελάτη για την έναρξη της παραγγελίας και απορρίψαμε το ψυχρό μοντέλο του κλασσικού e-shop».
Πάντως, ο λιγότερο υποψιασμένος επισκέπτης του showroom που διατηρούν οι Love.it στην Αγία Παρασκευή – επί της Λεωφόρου Μεσογείου απέναντι από το Μέγαρο της πρώην ΕΡΤ- πιθανότατα με το άνοιγμα της εξώπορτας να θεωρήσει ότι απλώς βρίσκεται σε ένα εκκεντρικό μαγαζί… Αλλά η πρώτη εικόνα δεν είναι πάντα και η πραγματική. Οι 6 φίλοι -4 άνδρες και 2 γυναίκες-έχουν στήσει ένα «Εργοτάξιο Ιδεών, Αισθημάτων και Εμπειριών» που διαρκώς ανανεώνει τις προκλήσεις για το …μάτι του επισκέπτη και πελάτη.
Το who is who των 6 φίλων
Νανά Φαρμάκη
Η Νανά αποτελεί την καρδιά, το στύλ και τον χαρακτήρα του Love.it.Επηρεασμένη απο διαφορετικές σχολές και trend της τεχνης, όπως τα 80es, Bauhaus, postmodernism, industrialism, οι εσωτερικές της διακοσμήσεις χαρακτηρίζονται απο τον υψηλού επιπέδου χαρακτήρα τους με νότες ρομαντισμού αλλά και τολμηρά βιομηχανικά στοιχεία.
Οι σπουδές της ξεκίνησαν στον τομέα του Marketing και της επικοινωνίας στο Λονδίνο για να εκτροχιαστούν αργότερα ώστε να συναντήσουν το interior design και μία διατριβή σε υφάσματα και χρωματικούς συνδυασμούς.
Πέτρος Γκανούτας Λεβέντης
Ο Πέτρος είναι ο κατάλληλος για να μιλήσει κανείς για εισαγωγές, εξαγωγές, τεχνικές λεπτομέρειες και αρχιτεκτονική εσωτερικού χώρου. Είναι υπεύθυνος για τα Project του Love.it εκτός Ελλάδος και συμμετέχει στα περισσότερα εγχώρια project που απαιτούν τεχνικές γνώσεις.
Ταλαντούχος απο τη φύση του, είναι ο Mac Quiver μας, όταν όλα τα άλλα αποτυγχάνουν.
Επηρεασμένος απο τα 80es, είναι φάν της Vintage Pop κουλτούρας με αδυναμία στον Andy Warhol, την σχολή Bauhaus και την βιομηχανική κουλτούρα.
Οι σπουδές του συμπεριλαμβάνουν Marketing management, Marketing communications, ζωγραφική και αρχιτεκτονικό σχεδιασμό.
Γρηγόρης Παπανικολάου
Ένας ταλαντούχος φωτογράφος, ο Γρηγόρης είναι υπεύθυνος για τις περισσότερες φωτογραφίες του Love.it. Με σπουδές στα μαθηματικά και τα Logistics, είναι επίσης υπεύθυνος για το stock και την διαθεσιμότητα των προϊόντων του Love.it.Συνήθως βρίσκεται στο showroom παραλαμβάνοντας εμπορεύματα ή ετοιμάζοντας τις αποστολές της επόμενης μέρας.
Πάρις Ανδρίκος
Ο Πάρις είναι το μαγικό άγγιγμα στην ομάδα του Love.it, με ειδικότητα στην αρχιτεκτονική , civil engineering, real estate/ risk management και στην ιστορία της τέχνης.
Μπορεί κανείς να τον βρει σε κατασκευαστικά project υπό την επίβλεψη διακόσμησης του Love.it ή στο showroom να ετοιμάζει προτάσεις και 3D απεικονίσεις. Ένα από τα πρόσφατα δημιουργήματα του, η πόρτα του Love.it, ένα μοναδικό σχέδιο με έντονες επηρροές απο τα 50es και τον Kadinsky.
Άσπα Φωκά
Με εμπειρία στο Marketing και την επικοινωνία η Άσπα χαρακτηρίζεται απο την φιλικότητα και την δημιουργική σκέψη της. Η καθημερινή της ρουτίνα στο Love.it είναι ίσως και η πιο αξιοζήλευτη όλων, κυρίως όταν σχετίζεται με το ξεφύλλισμα περιοδικών που έχουν σχέση με την εσωτερική διακόσμηση!
Xάρης Λιακωτίτης
Με εμπειρία στο χώρο του ρούχου και της μόδας, ο Χάρης ασχολείται με το κομμάτι του Love.it που αφορά την ένδυση και τα αξεσουάρ. Με έμφυτο ταλέντο στον συνδυασμό χρωμάτων και “μάτι” για τις νέες τάσεις της μόδας, μπορεί κανείς να τον βρει στο Love.it concept να ετοιμάζει καινούριες παραλαβές ή σε δειγματισμούς ανά την Ευρώπη για να φέρει ό,τι πιο φρέσκο ετοιμάζεται.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα