Η σειρά προϊόντων Rispet, με τις καινοτομίες και τα premium συστατικά της, θα αναβαθμίσει την καθημερινότητα και την υγεία των κατοικιδίων μας
Ολυμπιακοί Αγώνες: Ένας... θησαυρός αξίας 11,4 δισ. δολαρίων - Η αξία της επωνυμίας των Αγώνων πάνω από Premier League και NBA
Μόνο το NFL ξεπερνά τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε αξία επωνυμίας - Η διοργάνωση του Λος Άντζελες 2028 ετοιμάζεται για νέα ρεκόρ
Η αξία του brand name (της επωνυμίας) των Ολυμπιακών Αγώνων αυξήθηκε κατά 37% από το 2021 έως το 2024, από 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε 11,4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με νέα έκθεση της Brand Finance, της κορυφαίας εταιρείας συμβούλων αποτίμησης επωνυμίας στον κόσμο.
Η άνοδος αυτή αποδίδεται στις αυξανόμενες συμφωνίες μετάδοσης, στα πιο σταθερά έσοδα από χορηγίες και στην αισιοδοξία μετά την πανδημία Covid-19.
Τα δικαιώματα μετάδοσης
Σύμφωνα με την έρευνα της Brand Finance, τα δικαιώματα μετάδοσης αναδείχθηκαν ως ο μεγαλύτερος μοχλός αύξησης της αξίας, αναφέροντας για παράδειγμα τη συμφωνία 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων που εξασφάλισε η ΔΟΕ με την Warner Bros Discovery για δικαιώματα μετάδοσης των παιχνιδιών από το 2018 έως το 2024, η οποία τώρα ανανεώθηκε έως το 2032 και επεκτάθηκε για να συμπεριλάβει την Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης.
Τα στοιχεία της Brand Finance αποκάλυψαν επίσης ότι τα έσοδα από χορηγίες ήταν ο δεύτερος σημαντικός παράγοντας στην Ολυμπιακή «επωνυμία», αξίας 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ακολουθούμενα από τα έσοδα από τα εισιτήρια στα 200 εκατομμύρια δολάρια.
BREAKING: Brand Finance values #Olympics brand at $11.4 billion, a 37% surge in value from the delayed Tokyo 2020 games. Given that the Olympics are a sports brand powerhouse second only to the NFL, how can sponsors, nation brands, and host cities fully capitalise on the… pic.twitter.com/vDtjhRoEXB
— Brand Finance (@BrandFinance) September 4, 2024
Η σχετικά μικρότερη συμβολή των εσόδων από τα εισιτήρια στη συνολική αξία του «brand» των Ολυμπιακών Αγώνων αποδίδεται στην Ολυμπιακή πεποίθηση ότι η στρατηγική έκδοσης εισιτηρίων των Αγώνων θα πρέπει να είναι προσβάσιμη και όχι κερδοφόρα, για την προώθηση της παγκόσμιας συμμετοχής.
Έτσι το «brand name» των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024, ξεπέρασε στην σχετική κατάταξη την αγγλική Premier League (9,9 δισεκατομμύρια δολάρια) και το NBA (8,9 δισεκατομμύρια δολάρια) και βρίσκεται πίσω μόνο από το NFL (αμερικάνικο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου) που...κοστολογείται στα 24 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η αναφορά στην Ελλάδα
«Αν και θεωρείται παγκόσμιο brand, οι Ολυμπιακοί Αγώνες προέρχονται από την Ελλάδα. Η αξία της επωνυμίας των Ολυμπιακών Αγώνων είναι σχεδόν 5,5 φορές πιο πολύτιμη από τα 10 πιο πολύτιμα brand από την Ελλάδα μαζί», αναφέρεται στην έκθεση και συνεχίζει:
«Το brand των Ολυμπιακών Αγώνων είναι απίστευτα εντυπωσιακό. Σε αντίθεση με άλλα μεγάλα αθλητικά πρωταθλήματα που λειτουργούν για αρκετούς μήνες το χρόνο, οι Ολυμπιακοί Αγώνες πραγματοποιούνται για λίγο περισσότερο από δύο εβδομάδες κάθε τέσσερα χρόνια – ή κάθε δύο, αν συμπεριλάβετε τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες – ωστόσο έχουν τη δύναμη να διατηρήσουν μια αξία επωνυμίας που ανταγωνίζεται πρωταθλήματα όλο το χρόνο. Με την επιτυχία του Παρισιού 2024 να δημιουργεί ένα ισχυρό προηγούμενο, οι επερχόμενοι αγώνες του Λος Άντζελες 2028 είναι σε θέση να σπάσουν ακόμη περισσότερα ρεκόρ».
Να σημειωθεί επίσης ότι σε σχετική έκθεση του Brand Finance τον Αύγουστο του 2012, η μόνη εταιρία με μεγαλύτερη αξία «brand name» από τους Ολυμπιακούς Αγώνες ήταν η Apple, ενώ τότε το brand name των Ολυμπιακών Αγώνων, άξιζε παραπάνω απ’ όσο όλοι οι επίσημοι χορηγοί των Αγώνων, συμπεριλαμβανομένου της Samsung και της Coca-Cola.
Πηγή: ΑΠΕ
Ειδήσεις σήμερα:
Συγκλονίζει η αδερφή της Πρεζεράκου - Η φωτογραφία της κόρης της όταν μάθαινε ότι είχε 6 μήνες ζωής
Οι βιασμοί της Ζιζέλ: 20.000 βίντεο και φωτογραφίες από τη δεκαετή κακοποίηση
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτούνται οι άνθρωποι του Κασσελάκη, θα τον ακολουθήσουν στα επόμενα πολιτικά του βήματα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr