
Άντε,να δούμε να δουλεύουν όπως πρέπει οι εργαζόμενοι στη "δημόσια περιουσία"και όχι να δουλεύουν τον κόσμο...
Αν επιτέλους γίνεται το σωστό με τα περιφερειακά αεροδρόμια το οφείλουμε αποκλειστικά στην επιμονή της τρόϊκας που αγνόησε τις ηλίθιες αντιρρήσεις και προκαταλήψεις της αριστερής κυβέρνησης. Δεν είναι προκαταλήψεις, κατά τη γνώμη μου, είναι τα ΠΕΛΑΤΑΚΙΑ, ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ των κρατικοδίαιτων που υποκρίνονται ότι εργάζονται τσα αεροδρόμια π.χ. καθαρίστριες που πασαλείβουν και τις βλέπουμε συνεχώς να καπνίζουν, να πίνουν καφέ και να κουτσομπολεύουν... Είναι ακόμη και οι κάθε λογής "υπεύθυνοι"- ανεύθυνοι των αεροδρομίων και των τοπικών κοινωνιών, που όλοι μας μας ξέρουμε τι ψηφίζουν: τΣυριζο-μΠατσόκ!
σου λεω το εξης κατ αρχην εισαι κομπλεξικος και ανιστοριτος,το πασοκ δεν εκανε καμια κρατικοποιηση,τις κρατικοποιησεις τις εκανε το αριστερο κομμα της συντηρητικης παραταξης η νεα δημοκρατια,αυτο μπορεις να το καταλαβεις ,
χιλια δικια. Βεβαια και αυτος καποτε ετρεχε πισωα πο το πασοκ που ειχε τοτε πολλα στελεχη του σημερινου συριζα...
Δεν χρειάζονται θριαμβολογίες. Θα διαπιστώσουμε σύντομα τα θετικά ή τα αρνητικά της πώλησης, από τις τιμές των εισιτηρίων. Το σίγουρο είναι ότι αν υπήρχε η επιλογή να χρησιμοποιήσεις το Βενιζέλος ή το Ελληνικό, με μία διαφορά στην τιμή της τάξης των 50 ευρώ, δεν θα υπήρχε κανένα δίλημμα.