Με γέφυρα θα συνδεθούν Γερμανία - Δανία
Το γερμανικό κοινοβούλιο υπερψήφισε το βράδυ αργά χθες, Πέμπτη πρόταση νόμου για την κατασκευή γέφυρας, που θα συνδέει τη Γερμανία με τη Δανία δια μέσου της Βαλτικής Θάλασσας.
Παρά τις διαμαρτυρίες οικολόγων και κατοίκων της περιοχής, η πρόταση για την κατασκευή της γέφυρας για τη διέλευση αυτοκινήτων και αμαξοστοιχιών υπερψηφίστηκε, τρεις μήνες μετά τη συναίνεση του κοινοβουλίου της Δανίας.
Η μήκους 19 χιλιομέτρων γέφυρα, που θα συνδέει το Ρέντμπι της Δανίας με το Πούτγκαρντεν στ
Το γερμανικό κοινοβούλιο υπερψήφισε το βράδυ αργά χθες, Πέμπτη πρόταση νόμου για την κατασκευή γέφυρας, που θα συνδέει τη Γερμανία με τη Δανία δια μέσου της Βαλτικής Θάλασσας.
Παρά τις διαμαρτυρίες οικολόγων και κατοίκων της περιοχής, η πρόταση για την κατασκευή της γέφυρας για τη διέλευση αυτοκινήτων και αμαξοστοιχιών υπερψηφίστηκε, τρεις μήνες μετά τη συναίνεση του κοινοβουλίου της Δανίας.
Η μήκους 19 χιλιομέτρων γέφυρα, που θα συνδέει το Ρέντμπι της Δανίας με το Πούτγκαρντεν στο γερμανικό νησί Φέμαρν θα μειώσει κατά μία ώρα το χρόνο που χρειάζεται για να μεταβεί κάποιος από το Αμβούργο στην Κοπεγχάγη, που τώρα είναι 4,5 ώρες.
Επίσης η κατασκευή της γέφυρας θα βελτιώσει τη σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Βερολίνου και Κοπεγχάγης.
Σύμφωνα με την πρόταση νόμου, η Δανία θα χρηματοδοτήσει την κατασκευή του έργου που θα κοστίσει 4,8 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ η Γερμανία θα αναλάβει το κόστος της κατασκευής του δρόμου και των σιδηροδρομικών γραμμών στη γερμανική πλευρά, που ανέρχεται σε 800 εκατομμύρια ευρώ.
Ωστόσο, η κυβέρνηση εκτιμά ότι το κόστος κατασκευής θα διπλασιαστεί.
Το νομοσχέδιο αναμένεται να εγκριθεί από τη γερμανική Άνω Βουλή, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν διατυπωθεί αντιρρήσεις.
«Χρειαζόμαστε αυτή την υποδομή», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Βόλφγκανγκ Τίφενσι πριν από τη χθεσινή ψηφοφορία, προσθέτοντας ότι το έργο θα φέρει πιο κοντά τη Σκανδιναβία στην κεντρική Ευρώπη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr