Excel Maritime: Kέρδη 345,5 εκατ. δολάρια για το 2008
Kέρδη που έφθασαν τα 345,5 εκατ. δολάρια σημείωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Excel Maritime, του Γαβριήλ Παναγιωτίδη.
Παρά το γεγονός ότι το 2008 αποδείχθηκε μία δύσκολη οικονομική χρονιά, σε παγκόσμιο επίπεδο η Excel κατάφερε να παρουσιάσει θετικά οικονομικά αποτελέσματα.
Την ίδια ώρα οι βασικοί μέτοχοι -οικογένεια Παναγιωτίδη- εκφράζουν την απόλυτη εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία τοποθετώντας στο μ
Kέρδη που έφθασαν τα 345,5 εκατ. δολάρια σημείωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Excel Maritime, του Γαβριήλ Παναγιωτίδη.
Παρά το γεγονός ότι το 2008 αποδείχθηκε μία δύσκολη οικονομική χρονιά, σε παγκόσμιο επίπεδο η Excel κατάφερε να παρουσιάσει θετικά οικονομικά αποτελέσματα.
Την ίδια ώρα οι βασικοί μέτοχοι -οικογένεια Παναγιωτίδη- εκφράζουν την απόλυτη εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία τοποθετώντας στο μετοχικό της κεφάλαιο 45-65 εκατ. δολ.
Ο υπολογισμός των καθαρών κερδών εξαιρεί έκτακτες και μη επαναλαμβανόμενες λογιστικές ζημίες συνολικού ύψους $361,2 εκ., που σχετίζονται κυρίως με μη πραγματοποιηθείσες ζημίες στην αποτίμηση παραγώγων ($25,8 εκ.) και μείωση της υπεραξίας από την εξαγορά της Quintana ($335,4 εκ.). Μετά το συνυπολογισμό των ανωτέρω συν ζημιών που οφείλονται σε αγοραπωλησίες πλοίων και τη ρευστοποίηση της θυγατρικής της, η εταιρεία ανακοίνωσε ζημία της τάξεως των $44,7 εκ.
Οπως ανακοινώθηκε την 1η Απριλίου 2009, η Excel συμφώνησε ευνοϊκούς και πρωτοποριακούς όρους αναχρηματοδότησης των δανείων της με τις Nordea Bank και Credit Suisse διασφαλίζοντάς τα μέχρι τον Ιανουάριο του 2011, γεγονός το οποίο, όπως επισημαίνουν ανώτατα διοικητικά στελέχη, «δηλώνει έμπρακτα τη μακρόχρονη και αμετάβλητη πίστη, καθώς και αυτοπεποίθηση, των χρηματοπιστωτικών οργανισμών προς την εταιρεία.
Το παραπάνω αποτελεί μια σαφή εκδήλωση ψήφου εμπιστοσύνης των χρηματοοικονομικών ιδρυμάτων προς την Excel, γεγονός που σπανίζει εν μέσω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης».
Η Excel είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς χύδην ξηρών φορτίων παγκοσμίως, με ένα μοντέρνο στόλο που αριθμεί 47 πλοία μετά την απόκτηση της εταιρείας Quintana τον Απρίλιο του 2009 και μέσο όρο ηλικίας 8,8 χρόνια, πολύ πιο κάτω από το μέσο όρο του κλάδου.
Η εταιρεία ακολουθεί συντηρητική πολιτική χρονοναυλώσεων, έχοντας ήδη καλύψει το 66,2% για το 2009 και 49,8% για το 2010, διασφαλίζοντας σταθερές και διαφανείς κεφαλαιακές ροές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr