ΥΠΕΣ: 1500 η νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών
Νέα τηλεφωνική γραμμή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών σε 24ωρη βάση όλες τις μέρες του χρόνου, ανακοίνωσε το υπουργείο Εσωτερικών.
Ο λόγος για το 1500 στο οποίο:
-Με αστική χρέωση και πανελλήνιο αριθμό κλήσης, μέσω συστήματος IVR (interactive voice response) δηλ. φωνητική πύλη, ο πολίτης μπορεί να επιλέξει να ενημερωθεί, να ζητήσει πληροφορίες και κατευθύνσεις για όλα τα θέματα της Δημόσιας Διοίκησης.
- Διεκπεραιώνονται τηλεφωνικά 95 πιστοποιημένες διαδικασίες των
Νέα τηλεφωνική γραμμή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών σε 24ωρη βάση όλες τις μέρες του χρόνου, ανακοίνωσε το υπουργείο Εσωτερικών.
Ο λόγος για το 1500 στο οποίο:
-Με αστική χρέωση και πανελλήνιο αριθμό κλήσης, μέσω συστήματος IVR (interactive voice response) δηλ. φωνητική πύλη, ο πολίτης μπορεί να επιλέξει να ενημερωθεί, να ζητήσει πληροφορίες και κατευθύνσεις για όλα τα θέματα της Δημόσιας Διοίκησης.
- Διεκπεραιώνονται τηλεφωνικά 95 πιστοποιημένες διαδικασίες των Κ.Ε.Π. οι οποίες δεν απαιτούν δικαιολογητικά από πλευράς του πολίτη ή των επιχειρήσεων ή απαιτούν δικαιολογητικά που μπορούν να αναζητηθούν αυτεπάγγελτα υπηρεσιακώς. Οι συναλλαγές αυτές ολοκληρώνονται είτε μέσω Web Services που λειτουργούν σε φορείς της Δημόσιας Διοίκησης είτε με τη δυνατότητα ο πολίτης να παραγγείλει το πιστοποιητικό και να το παραλάβει από το ΚΕΠ που τον εξυπηρετεί.
Επίσης, ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί μεταξύ άλλων:
-Για θέματα αρμοδιότητας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας
Διοίκησης (ΣΕΕΔ),
- Για θέματα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή,
- Για θέματα προστασίας κακοποιημένων γυναικών,
- Για θέματα Οικονομικών Μεταναστών,
- Για τις καθημερινές τιμές της αμόλυβδης,
- Για τα Προγράμματα Τουρισμού του ΕΟΤ- Για τα αποτελέσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων,
- Για την εξέλιξη καταγγελιών και την πορεία υποθέσεων στην Επιτροπή Αποζημίωσης Πολιτών (Ειδική Επιτροπή Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας).
Η εξυπηρέτηση μπορεί να πραγματοποιηθεί στα Αγγλικά, Γαλλικά, Αλβανικά, Ρώσικα, Αραβικά, Βουλγαρικά.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό του υπουργείου Εσωτερικών, σε σχέση με την τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών 1564, κατεγράφη ότι το 42% των πολιτών ενώ γνώριζε την ύπαρξή της, δεν θυμόταν τον ακριβή αριθμό κλήσης. Το ποσοστό όσων γνώριζαν τον ακριβή τηλεφωνικό αριθμό άγγιζε το 6%. Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο, ότι το 88% των πολιτών που έκαναν χρήση της τηλεφωνικής υπηρεσίας εξέφρασε την ικανοποίησή του από την ποιότητα της εξυπηρέτησης.
Ετσι, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας καθιερώνεται η νέα Τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης του πολίτη, το 1500.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr