Η δύσκολη εξίσωση του Χρυσοχοϊδη
Η δύσκολη εξίσωση του Χρυσοχοϊδη
Μεγάλη κουβέντα γίνεται για τη μάχη που έχει ξεκινήσει μεταξύ κυβέρνησης
και πολυεθνικών επιχειρήσεων. Είναι ξεκάθαρο πως ο υπουργός
Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης
έχει ως πρώτο του μέλημα την τιθάσευση του πληθωρισμού, ο οποίος παρά
την ύφεση φλερτάρει με το 6% δημιουργώντας κλίμα δυσφορίας στον μέσο
Έλληνα.
Από την άλλη μεριά η μείωση των τιμών που ο κ.
Χρυσοχοϊδης επιθυμεί μέχρι και τα Χριστούγεννα – δυστυχώς – μοιάζει με
ουτοπία. Και το λέμε αυτό διότι το μήνυμα που οι επιχειρήσεις στέλνουν
είναι σαφές και δεν επιδέχεται αποκρυπτογράφησης.
«Ό, τι κάναμε,
κάναμε» λένε, ποντάροντας σε δύο παράγοντες ως προς τη διαπραγμάτευσή
τους με το υπουργείο αλλά και την κοινωνία. Τη μεγάλη αύξηση στις τιμές
των πρώτων υλών και την παράλληλα προβληματική πορεία των οικονομικών
τους μεγεθών που οδηγεί σε πιέσεις από τις διεθνείς μητρικές. Κι όταν
λέμε πίεση, αυτή η λέξη μεταφράζεται σε απολύσεις.
Μεγάλη κουβέντα γίνεται για τη μάχη που έχει ξεκινήσει μεταξύ κυβέρνησης και πολυεθνικών επιχειρήσεων. Είναι ξεκάθαρο πως ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης έχει ως πρώτο του μέλημα την τιθάσευση του πληθωρισμού, ο οποίος παρά την ύφεση φλερτάρει με το 6% δημιουργώντας κλίμα δυσφορίας στον μέσο Έλληνα.
Από την άλλη μεριά η μείωση των τιμών που ο κ. Χρυσοχοϊδης επιθυμεί μέχρι και τα Χριστούγεννα – δυστυχώς – μοιάζει με ουτοπία. Και το λέμε αυτό διότι το μήνυμα που οι επιχειρήσεις στέλνουν είναι σαφές και δεν επιδέχεται αποκρυπτογράφησης.
«Ό, τι κάναμε, κάναμε» λένε, ποντάροντας σε δύο παράγοντες ως προς τη διαπραγμάτευσή τους με το υπουργείο αλλά και την κοινωνία. Τη μεγάλη αύξηση στις τιμές των πρώτων υλών και την παράλληλα προβληματική πορεία των οικονομικών τους μεγεθών που οδηγεί σε πιέσεις από τις διεθνείς μητρικές. Κι όταν λέμε πίεση, αυτή η λέξη μεταφράζεται σε απολύσεις.
Αυτή λοιπόν τη δύσκολη εξίσωση είναι που θα πρέπει να λύσει ο κ. Χρυσοχοίδης.
Και να ρίξει τις τιμές και να μην ρισκάρει αποεπένδυση από τις πολυεθνικές.
Μια εξίσωση όμως δύσκολη αν κρίνουμε από το πολεμικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί και τις απειλές περί αποχώρησης από την πατρίδα μας μεγάλων ομίλων.
Από την άλλη μεριά η μείωση των τιμών που ο κ. Χρυσοχοϊδης επιθυμεί μέχρι και τα Χριστούγεννα – δυστυχώς – μοιάζει με ουτοπία. Και το λέμε αυτό διότι το μήνυμα που οι επιχειρήσεις στέλνουν είναι σαφές και δεν επιδέχεται αποκρυπτογράφησης.
«Ό, τι κάναμε, κάναμε» λένε, ποντάροντας σε δύο παράγοντες ως προς τη διαπραγμάτευσή τους με το υπουργείο αλλά και την κοινωνία. Τη μεγάλη αύξηση στις τιμές των πρώτων υλών και την παράλληλα προβληματική πορεία των οικονομικών τους μεγεθών που οδηγεί σε πιέσεις από τις διεθνείς μητρικές. Κι όταν λέμε πίεση, αυτή η λέξη μεταφράζεται σε απολύσεις.
Αυτή λοιπόν τη δύσκολη εξίσωση είναι που θα πρέπει να λύσει ο κ. Χρυσοχοίδης.
Και να ρίξει τις τιμές και να μην ρισκάρει αποεπένδυση από τις πολυεθνικές.
Μια εξίσωση όμως δύσκολη αν κρίνουμε από το πολεμικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί και τις απειλές περί αποχώρησης από την πατρίδα μας μεγάλων ομίλων.
Και όταν έχεις ήδη δύο …πτώματα όπως αυτά της Aldi και της FNAC στην ντουλάπα σου, καλό είναι να μην πολυτραβάς το σχοινί. Διότι οι ξένοι επενδυτές ακούνε Ελλάδα και τρέχουν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα