Η κρίση μας κατέβασε από το αυτοκίνητο

Αιδώς, Αχρείοι!

Στο γκαράζ τους αφήνουν ολοένα και περισσότεροι Ελληνες το αυτοκίνητό τους, προσπαθώντας έτσι να μειώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο το ιδιαίτερα αυξημένο κόστος χρήσης, τόσο από την αύξηση στην τιμή των καυσίμων, όσο και από την αύξηση του κόστους των σέρβις-ανταλλακτικών και των ελαστικών.

Πλέον, ένας εργαζόμενος που κάνει 30 χιλιόμετρα την ημέρα με ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο 1.600 κ.εκ. πρέπει να διαθέσει περίπου 160 ευρώ το μήνα μόνο για βενζίνη, ποσό που αυξάνεται εφόσον χρησιμοποιεί την Αττική οδό ή κάνει κάποια εκδρομή μέσα στο μήνα. Ολα τα παραπάνω έχουν αναγκάσει πολλούς Ελληνες να μειώσουν τη χρήση του αυτοκινήτου τους, οδηγώντας το μόνο κάποιες ημέρες μέσα στην εβδομάδα, ενώ πλέον και στην Ελλάδα έχει εμφανιστεί το φαινόμενο του «car-pooling», δηλαδή η μαζική μετακίνηση εργαζομένων στην ίδια εταιρεία με το αυτοκίνητο του ενός, με… ρεφενέ τα έξοδα!

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας του υπουργείου Υποδομών, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 η κίνηση των οχημάτων σε όλους τους οδικούς άξονες της Αττικής μειώθηκε κατά 5%. Σημειώστε δε, πως συγκεκριμένο ποσοστό είναι σαφώς μεγαλύτερο κατά το επόμενο τρίμηνο από αυτό της έρευνας, αφού η θύελλα των οικονομικών μέτρων ξέσπασε τον Μάρτιο.

Στο γκαράζ τους αφήνουν ολοένα και περισσότεροι Ελληνες το αυτοκίνητό τους, προσπαθώντας έτσι να μειώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο το ιδιαίτερα αυξημένο κόστος χρήσης, τόσο από την αύξηση στην τιμή των καυσίμων, όσο και από την αύξηση του κόστους των σέρβις-ανταλλακτικών και των ελαστικών.

Πλέον, ένας εργαζόμενος που κάνει 30 χιλιόμετρα την ημέρα με ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο 1.600 κ.εκ. πρέπει να διαθέσει περίπου 160 ευρώ το μήνα μόνο για βενζίνη, ποσό που αυξάνεται εφόσον χρησιμοποιεί την Αττική οδό ή κάνει κάποια εκδρομή μέσα στο μήνα. Ολα τα παραπάνω έχουν αναγκάσει πολλούς Ελληνες να μειώσουν τη χρήση του αυτοκινήτου τους, οδηγώντας το μόνο κάποιες ημέρες μέσα στην εβδομάδα, ενώ πλέον και στην Ελλάδα έχει εμφανιστεί το φαινόμενο του «car-pooling», δηλαδή η μαζική μετακίνηση εργαζομένων στην ίδια εταιρεία με το αυτοκίνητο του ενός, με… ρεφενέ τα έξοδα!

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας του υπουργείου Υποδομών, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 η κίνηση των οχημάτων σε όλους τους οδικούς άξονες της Αττικής μειώθηκε κατά 5%. Σημειώστε δε, πως συγκεκριμένο ποσοστό είναι σαφώς μεγαλύτερο κατά το επόμενο τρίμηνο από αυτό της έρευνας, αφού η θύελλα των οικονομικών μέτρων ξέσπασε τον Μάρτιο.
Παράλληλα και με τη βελτίωση των καιρικών συνθηκών πολλοί είναι αυτοί που πλέον χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με τους ερευνητές να κάνουν λόγο πως αναμένεται η χρήση τους να αυξηθεί ως 10% μέχρι τα τέλη του έτους. Η μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων αύξησε την ταχύτητά τους κατά 20%, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στους δρόμους του Λεκανοπεδίου την τελευταία εικοσαετία.

Σύμφωνα με το Κέντρο, οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου προσπαθούν να αποφύγουν τα διόδια της Αττικής Οδού, η οποία για πρώτη φορά από τότε που δόθηκε στην κυκλοφορία σε όλη την έκτασή της, σημείωσε πτώση στις διελεύσεις κατά 5%, όταν το 2009 σημείωνε ρεκόρ διελεύσεων με 307.000 οχήματα την ημέρα! Η μείωση μάλιστα το Σαββατοκύριακο φτάνει το 10%, αφού οι λιγότερο επιβαρυμένοι (κυρίως από βαρέα οχήματα) βασικοί οδικοί άξονες, προτιμούνται αντί της ευκολίας της Αττικής οδού, των 2.80€ (από την 1η Ιουλίου).

Ακόμα μεγαλύτερη είναι η μείωση της κίνησης στο Εθνικό οδικό δίκτυο, η οποία σε κάποιες περιπτώσεις φτάνει ακόμα και το 25%. Το φαινόμενο βέβαια ήταν αναμενόμενο μετά τη ραγδαία αύξηση της τιμής της βενζίνης, αλλά και διπλασιασμού των σταθμών διοδίων στους Εθνικούς άξονες. Είναι χαρακτηριστικό πως για να μεταβείς για παράδειγμα στη Θεσσαλονίκη με ένα ΙΧ 1.600 κ.εκ. θα πρέπει να πληρώσεις περίπου 80 ευρώ βενζίνη μόνο για να πάς, πέραν από το κόστος των διοδίων.

Όλα τα παραπάνω είναι λογικό να έχουν οδηγήσει πολλούς οδηγούς να χρησιμοποιούν καθημερινά για την μετακίνηση προς και από την εργασία τους τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αντί του αυτοκινήτου, κάτι βέβαια που στις περισσότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες γίνεται πολλά χρόνια τώρα. Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΣΑ μόνο στο πρώτο τρίμηνο του έτους είχε καταγραφεί αύξηση της επιβατικής κίνησης σχεδόν 2%, ενώ σε κάποιες γραμμές η αύξηση έφτασε ακόμα και το 10%. Και αυτό κατά τους κρύους πρώτους μήνες του χρόνου και χωρίς τη λαίλαπα των πρόσθετων οικονομικών μέτρων…


ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Ποιους θέλει να δείρει η Δέσποινα Ολυμπίου;

Οι φήμες του χθες, η ευτυχία του σήμερα, τα όνειρα του αύριο, οι άνθρωποι που την πόνεσαν, οι κλοτσιές που θα ήθελε να ρίξει, τα απωθημένα που έγιναν… αγκαλιές και φιλιά. Οταν μια γυναίκα μιλά σπάνια, τότε δεν έχει τίποτα να κρύψει 

«Εγώ δεν πρότεινα τον Ρουβά  αλλά τις "Βάκχες"»

Σε μισή ώρα το «τέλος του παιχνιδιού» του Μπέκετ θα κάνει 
την επίσημη πρεμιέρα του. Σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί 
ο Δημήτρης Λιγνάδης. Δεν είναι στα καμαρίνια αλλά σε ένα καφέ 
στο Μεταξουργείο και μου μιλά για τον Ρουβά, την ΑΕΚ και 
τα πέντε θεατρικά που ανέβασε φέτος! 

Twitter 10/04

@SissyChristidou
Εισαι εγκυος οταν.. εισαι στη κουζινα, μαγειρευεις, σου πεφτει κατι, στεκεσαι εκει κ αναρωτιεσαι: "Ποσο απαραιτητο μου ειναι τωρα αυτο;"


‏@katerinazarifi
Θα γίνει της Κορέας.
Και του χτες.
Και του σήμερα.


‏@Desp1naVandi
Με λύπη μου θα θελα να σας πληροφορήσω πως τελικά ακυρώνονται οι εμφανίσεις μου στη Θες/νίκη για θέματα που προέκυψαν ξαφνικά!


@mairiboo
Και εν πάσει περιπτώσει,όσοι δεν πήγαιναν αγγλικά, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή ας μας πουν πως αισθάνονται.

@KelekidouKelly
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις πολύ γλυκές σας ευχές!!! Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία για όλους μας


@Tsalikisgiorgos
"Η ζωή μου θα μοιάζει με τ'αρνιού καλη ώρα.."

Κατερινα Στανιση -διαφήμιση jumbo 2013μ.χ.

3
Πώς θα διατηρήσετε τη γραμμή σας αυτό το καλοκαίρι!

Οι καλοκαιρινές διακοπές αποτελούν για όλους περίοδο ξεκούρασης και ξεγνοιασιάς, που αναμένεται με μεγάλη ανυπομονησία κάθε χρόνο. Η καλοκαιρινή, χαλαρή διάθεση δε είναι σχεδόν ταυτισμένη με  διατροφικές και άλλες… παρεκτροπές. Υπάρχουν ωστόσο ορισμένες απλές και πρακτικές συμβουλές που μπορεί να βοηθήσουν ώστε να περάσετε ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια και ευεξία, χωρίς να σας απασχολούν τα επιπλέον κιλά.
 
* Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό για να διατηρείτε την ενέργειά σας σε υψηλά επίπεδα και να ελέγχετε καλύτερα το αίσθημα της πείνας. Ιδανικές επιλογές είναι ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης, ένα ποτήρι φυσικός χυμός με τοστ ολικής άλεσης, άπαχο τυρί και γαλοπούλα ή ένα κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με μέλι, ξηρούς καρπούς και ένα φρούτο.

Το λίπος αποτελεί άριστο… υλικό στα χέρια του πλαστικού χειρουργού. Μέχρι σήμερα οι περισσότερες γυναίκες που υποβάλλονταν  σε λιποαναρρόφηση, ζητούσαν από το γιατρό τους να χρησιμοποιήσει το λίπος τους για ανανέωση του δέρματος και αναπλήρωση του χαμένου όγκου του προσώπου ή / και του σώματος. Μάλιστα, μεγάλη πλειοψηφία των ασθενών, μετά τη πάροδο 6 μηνών από την αρχική επέμβαση, επισκέπτονταν το πλαστικό χειρουργό τους για να ζητήσουν μια συμπληρωματική συνεδρία ( εκ νέου λιποαναρρόφηση και μεταμόσχευση λίπους).

Η µοναδικότητα της χρήσης των βλαστοκυττάρων του λιπώδους ιστού έγκειται στο ότι χρησιμοποιούνται  κύτταρα του οργανισμού µας, τα οποία δεν πρόκειται να απορριφθούν ή να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις. Σύμφωνα με δημοσιευμένες επιστημονικές εργασίες,  η απορρόφηση του μεταμοσχευμένου λίπους κυμαίνεται από 60-80%, καθώς το μεταμοσχευμένο λίπος είναι  «φτωχό» σε βλαστοκύτταρα. Χάρη σε μια νέα τεχνική επιτυγχάνεται όμως ο εμπλουτισμός του λίπους με τριπλάσια ποσότητα βλαστοκυττάρων.

«Ασπίδα» και για τους χρόνιους ασθενείς το… παιδικό εμβόλιο του πνευμονιόκοκκου

Του Παιδίατρου- Λοιμωξιολόγου, κ. Κωνσταντίνου Καρύδη

Ο πνευμονιόκοκκος είναι η συχνότερη αιτία  βακτηριακής πνευμονίας παγκοσμίως, η οποία με τη σειρά της είναι μία από τις βασικές αιτίες θανάτου από  λοιμώδη νοσήματα. Έρευνες έχουν καταδείξει ότι η πνευμονιοκοκκική νόσος (περιλαμβάνει όλες τις λοιμώξεις που προκαλεί το βακτήριο Streptococcus pneumoniae) έχει μεγάλες πιθανότητες να εμφανιστεί σε άτομα άνω των 50 ετών. Αυτό την  καθιστά  μια από τις μεγαλύτερες απειλές νόσησης και θνητότητας για τη συγκεκριμένη  ηλικιακή ομάδα. Η απειλή της νόσησης (αλλά και του θανάτου)  γίνεται ακόμη μεγαλύτερη, όταν συνυπάρχουν νόσοι όπως η συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια, η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια, το  βρογχικό άσθμα, ο σακχαρώδης διαβήτης, ο χρόνιος αλκοολισμός και το κάπνισμα.