Τάκης Τρακουσέλλης: Ποιο κέρδος;
Τάκης Τρακουσέλλης: Ποιο κέρδος;
Σε αυτές τις αυτοκινητικές σελίδες του «ΘΕΜΑτος» ξέρετε όσοι μας παρακολουθείτε ότι γράφουμε αλήθειες, χωρίς να φοβόμαστε να πικράνουμε φίλους και… φίλους. Οταν ένα αυτοκίνητο δεν… στρίβει θα το διαβάσετε. Οταν ένα αυτοκίνητο δεν προσφέρει αυτά που ζητάει (σε ευρώ) θα το διαβάσετε. Οταν μια εισαγωγική εταιρεία παρεκτρέπεται οικονομικά, επίσης θα το διαβάσετε, γιατί απλώς είμαστε το «Πρώτο Θέμα».
Ετσι, λοιπόν, θα σας πούμε την αλήθεια και για το τι συμβαίνει με την κερδοφορία των εισαγωγικών εταιρειών.
Είναι γεγονός πλέον ότι στην κάκιστη κατάσταση που βρίσκεται η ελληνική αγορά αυτοκινήτου οι εισαγωγικές προσπαθούν να αντιδράσουν με έναν και μόνο τρόπο: μειώνοντας τις τιμές και κατά προέκταση το κέρδος τους. Μην ξεχνάμε ότι οι ελληνικές εταιρείες δεν κατασκευάζουν αυτοκίνητα. Μόνο τα πουλάνε και τα υποστηρίζουν με τις εγγυήσεις, το σέρβις, τα ανταλλακτικά κ.λπ. Ετσι, λοιπόν, ό,τι αυτοκίνητα έχουν παραγγείλει, τα έχουν προπληρώσει και τα μεταπουλούν στην Ελλάδα, συνοδευόμενα με τις όποιες υπηρεσίες.
Προσπαθώντας λοιπόν να αντεπεξέλθουν στις πιέσεις της οικονομικής κρίσης αλλά και της απίστευτης φορομπηχτικής πολιτικής, έχουν ρίξει στο ελάχιστο το κέρδος τους, κάτι που έχουν κάνει και οι ντίλερ, και πλέον προσπαθούν να συντηρηθούν από τα σέρβις, τα ανταλλακτικά κ.λπ.
Χαρακτηριστικό δε είναι αυτό που μας έλεγε αντιπρόσωπος αυτοκινητοβιομηχανίας που διαθέτει στην αγορά ιδιαίτερα οικονομικά μοντέλα, ότι το κέρδος στο μικρό τους μοντέλο είναι στα 115 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ οι ντίλερ τους λαμβάνουν κέρδος εφόσον ο πελάτης επιλέξει για το αυτοκίνητό του μεταλλικό χρώμα. Αν επιλέξει δηλαδή το λευκό, δεν θα έχει κέρδος…
Οι φόροι που έχουν επιβληθεί στα αυτοκίνητα, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν θα πέσουν ιδίως αυτή την εποχή, έχουν αναγκάσει τις εταιρείες να ρίξουν στο ελάχιστο το κέρδος τους κατά την πώληση, μόνο και μόνο για να έχουν αυτοκίνητα σε λογικές τιμές. Είναι αλήθεια ότι αυτό έχει καταστήσει πολλές από τις εισαγωγικές εταιρείες να μην είναι βιώσιμες και προς το παρόν να ζούνε από τα κέρδη των προηγούμενων ετών, με έναν εκ των αντιπροσώπων να λέει χαρακτηριστικά: «Βγάλαμε ως εταιρεία τα προηγούμενα τρία χρόνια 15 εκατ. ευρώ. Αυτά μέσα σε έναν χρόνο (το 2010) εξαφανίστηκαν…».
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Σε αυτές τις αυτοκινητικές σελίδες του «ΘΕΜΑτος» ξέρετε όσοι μας παρακολουθείτε ότι γράφουμε αλήθειες, χωρίς να φοβόμαστε να πικράνουμε φίλους και… φίλους. Οταν ένα αυτοκίνητο δεν… στρίβει θα το διαβάσετε. Οταν ένα αυτοκίνητο δεν προσφέρει αυτά που ζητάει (σε ευρώ) θα το διαβάσετε. Οταν μια εισαγωγική εταιρεία παρεκτρέπεται οικονομικά, επίσης θα το διαβάσετε, γιατί απλώς είμαστε το «Πρώτο Θέμα».
Ετσι, λοιπόν, θα σας πούμε την αλήθεια και για το τι συμβαίνει με την κερδοφορία των εισαγωγικών εταιρειών.
Είναι γεγονός πλέον ότι στην κάκιστη κατάσταση που βρίσκεται η ελληνική αγορά αυτοκινήτου οι εισαγωγικές προσπαθούν να αντιδράσουν με έναν και μόνο τρόπο: μειώνοντας τις τιμές και κατά προέκταση το κέρδος τους. Μην ξεχνάμε ότι οι ελληνικές εταιρείες δεν κατασκευάζουν αυτοκίνητα. Μόνο τα πουλάνε και τα υποστηρίζουν με τις εγγυήσεις, το σέρβις, τα ανταλλακτικά κ.λπ. Ετσι, λοιπόν, ό,τι αυτοκίνητα έχουν παραγγείλει, τα έχουν προπληρώσει και τα μεταπουλούν στην Ελλάδα, συνοδευόμενα με τις όποιες υπηρεσίες.
Προσπαθώντας λοιπόν να αντεπεξέλθουν στις πιέσεις της οικονομικής κρίσης αλλά και της απίστευτης φορομπηχτικής πολιτικής, έχουν ρίξει στο ελάχιστο το κέρδος τους, κάτι που έχουν κάνει και οι ντίλερ, και πλέον προσπαθούν να συντηρηθούν από τα σέρβις, τα ανταλλακτικά κ.λπ.
Χαρακτηριστικό δε είναι αυτό που μας έλεγε αντιπρόσωπος αυτοκινητοβιομηχανίας που διαθέτει στην αγορά ιδιαίτερα οικονομικά μοντέλα, ότι το κέρδος στο μικρό τους μοντέλο είναι στα 115 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ οι ντίλερ τους λαμβάνουν κέρδος εφόσον ο πελάτης επιλέξει για το αυτοκίνητό του μεταλλικό χρώμα. Αν επιλέξει δηλαδή το λευκό, δεν θα έχει κέρδος…
Οι φόροι που έχουν επιβληθεί στα αυτοκίνητα, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν θα πέσουν ιδίως αυτή την εποχή, έχουν αναγκάσει τις εταιρείες να ρίξουν στο ελάχιστο το κέρδος τους κατά την πώληση, μόνο και μόνο για να έχουν αυτοκίνητα σε λογικές τιμές. Είναι αλήθεια ότι αυτό έχει καταστήσει πολλές από τις εισαγωγικές εταιρείες να μην είναι βιώσιμες και προς το παρόν να ζούνε από τα κέρδη των προηγούμενων ετών, με έναν εκ των αντιπροσώπων να λέει χαρακτηριστικά: «Βγάλαμε ως εταιρεία τα προηγούμενα τρία χρόνια 15 εκατ. ευρώ. Αυτά μέσα σε έναν χρόνο (το 2010) εξαφανίστηκαν…».
Ετσι, λοιπόν, θα σας πούμε την αλήθεια και για το τι συμβαίνει με την κερδοφορία των εισαγωγικών εταιρειών.
Είναι γεγονός πλέον ότι στην κάκιστη κατάσταση που βρίσκεται η ελληνική αγορά αυτοκινήτου οι εισαγωγικές προσπαθούν να αντιδράσουν με έναν και μόνο τρόπο: μειώνοντας τις τιμές και κατά προέκταση το κέρδος τους. Μην ξεχνάμε ότι οι ελληνικές εταιρείες δεν κατασκευάζουν αυτοκίνητα. Μόνο τα πουλάνε και τα υποστηρίζουν με τις εγγυήσεις, το σέρβις, τα ανταλλακτικά κ.λπ. Ετσι, λοιπόν, ό,τι αυτοκίνητα έχουν παραγγείλει, τα έχουν προπληρώσει και τα μεταπουλούν στην Ελλάδα, συνοδευόμενα με τις όποιες υπηρεσίες.
Προσπαθώντας λοιπόν να αντεπεξέλθουν στις πιέσεις της οικονομικής κρίσης αλλά και της απίστευτης φορομπηχτικής πολιτικής, έχουν ρίξει στο ελάχιστο το κέρδος τους, κάτι που έχουν κάνει και οι ντίλερ, και πλέον προσπαθούν να συντηρηθούν από τα σέρβις, τα ανταλλακτικά κ.λπ.
Χαρακτηριστικό δε είναι αυτό που μας έλεγε αντιπρόσωπος αυτοκινητοβιομηχανίας που διαθέτει στην αγορά ιδιαίτερα οικονομικά μοντέλα, ότι το κέρδος στο μικρό τους μοντέλο είναι στα 115 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ οι ντίλερ τους λαμβάνουν κέρδος εφόσον ο πελάτης επιλέξει για το αυτοκίνητό του μεταλλικό χρώμα. Αν επιλέξει δηλαδή το λευκό, δεν θα έχει κέρδος…
Οι φόροι που έχουν επιβληθεί στα αυτοκίνητα, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν θα πέσουν ιδίως αυτή την εποχή, έχουν αναγκάσει τις εταιρείες να ρίξουν στο ελάχιστο το κέρδος τους κατά την πώληση, μόνο και μόνο για να έχουν αυτοκίνητα σε λογικές τιμές. Είναι αλήθεια ότι αυτό έχει καταστήσει πολλές από τις εισαγωγικές εταιρείες να μην είναι βιώσιμες και προς το παρόν να ζούνε από τα κέρδη των προηγούμενων ετών, με έναν εκ των αντιπροσώπων να λέει χαρακτηριστικά: «Βγάλαμε ως εταιρεία τα προηγούμενα τρία χρόνια 15 εκατ. ευρώ. Αυτά μέσα σε έναν χρόνο (το 2010) εξαφανίστηκαν…».
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα