Η Φιλαρέτη Κομνηνούέδωσε συνέντευξη και τόνισε τη σημασία του δημόσιου λόγου στην περίπτωση ενός καλλιτέχνη.
Μιλώντας στο περιοδικό ΟΚ!, επεσήμανε ότι ένας ηθοποιός δεν μπορεί να είναι δειλός ή δουλοπρεπής, καθώς αυτό είναι αντίθετο στην καλλιτεχνική του φύση.
Δήλωσε επίσης, την απέχθειά της προς την κολακεία και την ανάγκη της να παίρνει θέση όταν παραβιάζονται τα όριά της. Όσο για την επιλογή ορισμένων ανθρώπων να αποφεύγουν τις συγκρούσεις για προσωπικούς ή επιβιωτικούς λόγους, εξήγησε πως τους κατανοεί, αλλά υπογράμμισε ότι στις κοινωνικές συνθήκες της χώρας δεν επιτρέπεται η παθητικότητα.
«Αυτή τη στιγμή, θεωρώ ότι ένας καλλιτέχνης, ένας ηθοποιός στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν μπορεί να είναι ένα φοβισμένο πλάσμα και να συμπεριφέρεται με δουλικό τρόπο. Δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορείς να βγεις πάνω στη σκηνή και να κάνεις μια μεγάλη ερμηνεία, όταν είσαι μικροπρεπές άτομο και κινείσαι στη ζωή σου με δουλοπρέπεια. Έχω αλλεργία στους κόλακες και αισθάνομαι πως όταν κάποιος περνάει τις κόκκινες γραμμές μου, δεν θα το βουλώσω. Δεν μπορώ να μην πάρω θέση», είπε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Έχω κατανόηση, όταν κάποιοι άνθρωποι διαλέγουν να μη συγκρουστούν για τους δικούς τους λόγους, υπαρξιακούς, προσωπικούς, για λόγους επιβίωσης. Όμως, σε αυτή τη χώρα που ζούμε, σε αυτή την πόλη που κατοικούμε, στο κοινωνικό περιβάλλον που κινούμαστε, υπάρχουν συνέχεια αφορμές για να θυμώνουμε. Ε, δεν μπορούμε να γίνουμε άβολοι, απαθείς και λοβοτομημένοι πολίτες».
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.