Η Όλγα Πηλιάκη και ο Στέλιος Χανταμπάκης έκαναν μια καλοκαιρινή εξόρμηση οικογενειακώς και η γυμνάστρια ανέβασε φωτογραφίες από τη βόλτα τους, στο Instagram.
Μέσα από το προφίλ της, η πρώην παίκτρια του φετινού Survivor πόζαρε με το λεοπάρ μπικίνι της, με φόντο καταρράκτες. Στη δημοσίευση που έκανε το μεσημέρι της Πέμπτης 4 Ιουλίου, απαθανατίστηκε και μέσα στο νερό αλλά και την ώρα που περπατούσε στη φύση.
Ακόμη, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς φίλους της, μια φωτογραφία με τον σύζυγο και την κόρη της.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.