Η Μαρία Καβογιάννη έχει δεχτεί σωρεία θετικών σχολίων για την ερμηνεία της στη σειρά Maestro, μέσω της οποίας δίνει σάρκα και οστά σε μια ηρωίδα, που έχει πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας από τον σύζυγό της.
Με αφορμή τη σειρά, το πρόσωπο της ηθοποιού έγινε γκράφιτι στη Θεσσαλονίκη, με τον καλλιτέχνη να στέλνει το δικό του μήνυμα κατά της έμφυλης βίας.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d21f1203vmfl)
Ο καλλιτέχνης του γκράφιτι, Γιώργος Κόφτης, είπε στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα» ότι: «Αξίζει να σταθούμε στο ταλέντο της Μαρίας Καβογιάννη και τον τρόπο που έχει να μετουσιώνει τα συναισθήματα που διαπραγματεύεται η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Για μένα ήταν έμπνευση πριν καν δω τη σειρά. Όταν την είδα μετά, είδα το πρόσωπό της, διαπραγματεύεται σοβαρά ζητήματα για την κοινωνία μας».
Στη συνέχεια, εξήγησε τον λόγο που επέλεξε ένα απομακρυσμένο σημείο για το γκράφιτι.
«Το επέλεξα γιατί, δεν ξέρω αν θυμόσαστε, πέρυσι είχα κάνει μια τοιχογραφία του σκηνοθέτη Θεόδωρου Αγγελόπουλου που είχε σβήσει το ΑΠΘ, οπότε ήθελα να το προστατεύω, σε ένα κρυφό σημείο» ανέφερε και τέλος, απάντησε στην ερώτηση, γιατί επέλεξε τη Μαρία Καβογιάννη ως σύμβολο για τις κακοποιημένες γυναίκες.
«Με συγκίνησε το ταλέντο αυτής της γυναίκας, το βλέμμα της κυρίως. Νομίζω ότι το σύνολο της κοινωνίας έχει επηρεαστεί από τη βία των γυναικών και τις γυναικοκτονίες. Η απόγνωσή της και ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεται, μας εκφράζει ως σύνολο» σχολίασε.
Η ετήσια Έρευνα Scale Up Confidence Survey 2025 της Deloitte αποτυπώνει έναν κλάδο που ωριμάζει, συγκρατεί τη δυναμική του και προσαρμόζεται στις προκλήσεις ενός αβέβαιου περιβάλλοντος.
Η καινοτόμος πλατφόρμα Fieldoo δίνει στις επιχειρήσεις πλήρη έλεγχο στο field marketing και τις πωλήσεις, προσφέροντας άμεσα, αξιόπιστα δεδομένα και ευέλικτες, εξατομικευμένες λύσεις για κάθε ανάγκη.
Θωρακίζουμε το δέρμα μας απέναντι στην ηλιακή ακτινοβολία με τα καινοτόμα αντηλιακά της La Roche-Posay και απολαμβάνουμε τον ήλιο και το καλοκαίρι με ασφάλεια και ξεγνοιασιά.