Η πρώην παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης ηττήθηκε κατά τη διάρκεια της μονομαχίας από τον Σταμάτη Ταλαδιανό κι εγκατέλειψε τον Άγιο Δομίνικο.
Σε story, που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Ασημίνα Χατζηανδρέου δήλωσε πως «κάθε εμπόδιο για καλό».
Συγκεκριμένα, η Ασημίνα έγραψε: «Τελειώνει κάτι, όταν θες εσύ να τελειώσει. Κάθε εμπόδιο για καλό. Είμαι ευγνώμων για κάθε σας μήνυμα καλό ή κακό και σίγουρα σας υπόσχομαι ότι θα γίνω καλύτερη».
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο που μπορεί να είναι κλισέ, αλλά πιστέψτε με, το κατάλαβα καλύτερα από κάθε άλλη φορά. Survivor σε ευχαριστώ για όλα».
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.