Ζέτα Μακρυπούλια για το περιστατικό με την αεροπορική: «Από τη συγκεκριμένη δεν θα ξαναχάσω πτήση, από άλλη θα δούμε»

Ζέτα Μακρυπούλια για το περιστατικό με την αεροπορική: «Από τη συγκεκριμένη δεν θα ξαναχάσω πτήση, από άλλη θα δούμε»

«Αλλά έμαθα ότι γίνονται ανακοινώσεις πια» δήλωσε η ηθοποιός

zeta_makripoulia
Η Ζέτα Μακρυπούλια, κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της στα Κινηματογραφικά Βραβεία Ίρις, μίλησε για τα τηλεοπτικά της σχέδια, τη συνεργασία της με τον Χρήστο Λούλη και το πολύκροτο περιστατικό με την αεροπορική εταιρεία.

Σχετικά με τη συνεργασία της με τον Χρήστο Λούλη δήλωσε: «Περάσαμε πολύ ωραία, γνωριστήκαμε επιτέλους, δεθήκαμε πολύ. Έχουμε κοινό χιούμορ και ματιά σε κάποια πράγματα και αυτό είναι βολικό, ωραίο, ευχάριστο».

Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cto0wc6fig3t)

Κλείσιμο
«Το άκουσα και εγώ αυτό, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Προς το παρόν θα κάνουμε το "Ρουκ-Ζουκ". Και για σειρά θα δούμε ίσως πιο μετά...», είπε η Ζέτα Μακρυπούλια για τα τηλεοπτικά της πλάνα και τη φήμη ότι θα αναλάβει την παρουσίαση του «Your Face Sounds Familiar».

Τέλος, σε ερώτηση για την αντίδραση της στο περιστατικό με την αεροπορική που είχε προκαλέσει αντιδράσεις πριν από λίγο καιρό, η γνωστή παρουσιάστρια σχολίασε: «Αν στεναχωρήθηκα με ρωτάς; Όχι ένιωσα καλά, ήταν συγκεκριμένος ο λόγος που το έκανα. Ό, τι παραπλήσιο πήγε να γίνει, δεν με αφορά. Αλλά έμαθα ότι γίνονται πια ανακοινώσεις. Από τη συγκεκριμένη (εταιρεία) δεν θα ξαναχάσω πτήση, από άλλη θα δούμε».

Το επεισόδιο με την αεροπορική εταιρεία

Η Ζέτα Μακρυπούλια είχε μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram τη δυσάρεστη εμπειρία που είχε στο αεροδρόμιο.

Η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια ετοιμαζόταν να ταξιδέψει στη Σάμο στις αρχές Ιουνίου, όταν τελικά «έχασε» την πτήση της στο αεροδρόμιο.

Όπως έλεγε σε βίντεο που είχε δημοσιεύσει, ανέφερε τι ακριβώς συνέβη, ενώ ουσιαστικά τόνιζε πως βρισκόταν στο αεροδρόμιο αρκετή ώρα πριν αναχωρήσει το αεροπλάνο.

Σε βίντεο που είχε μοιραστεί σε story ακουγόταν αρχικά να λέει: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».

«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω "ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1' να μην το έχω κι αυτό στο νου μου". Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», είχε συμπληρώσει.

Έξαλλη η Ζέτα Μακρυπούλια με αεροπορική εταιρεία - «Κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο»

Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.

«Λέω "παρακαλώ για τη Σάμο;". Μου λένε "το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20' πριν", λέω "μα είμαι 20' πριν εδώ". "Όχι, είναι και 43' μου απαντούν, έχετε αργήσει 3' ολόκληρα λεπτά". Λέω "κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα". Μου απαντούν λοιπόν, ότι "δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση". Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», είχε εξηγήσει.

«Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», περιέγραφε.

Τέλος, είχε θέσει δύο απορίες στο κοινό της, ενώ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την πτήση. «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είχε πει στο τέλος.

Τι είχε απαντήσει η εταιρεία Sky Express

«Καθημερινά οι άνθρωποί μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας τόσο στο έδαφος όσο και κατά την πτήση» είχαν αναφέρει στελέχη της αεροπορικής εταιρείας Sky Express οι οποίοι είχαν κληθεί να σχολιάσουν την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια.

Φωτογραφία άρθρου: NDPPHOTO


Ειδήσεις σήμερα:

Survivor All Star: Αποχώρησε ο Ηλίας, μεγάλο... μαγείρεμα από τον Μπάρτζη - Δείτε βίντεο

Νεκρός ο ηθοποιός Τζούλιαν Σαντς - Ταυτοποιήθηκε η σορός του

Διακομματική στήριξη στη Ζαχαράκη για τη σεξιστική επίθεση από τον Τζήμερο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης