Η τραγουδίστρια βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό μας» και αρχικά είπε:
«Όταν φτάσαμε σε ένα σημείο που μας έδωσαν ένα χρονικό περιθώριο, παραιτήθηκα από τη δουλειά. Σταμάτησα ό,τι έκανα εκείνη την περίοδο, είχα την επιλογή να το κάνω και χαίρομαι που το έκανα. Ωστόσο, το καλοκαίρι πήγα να δουλέψω και με βοήθησε πάρα πολύ».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cpk5x62xju4h)
Στη συνέχεια, η Ιλένια Ουίλιαμς επισήμανε: «Σε ψυχολόγο πηγαίνω από τα 21 μου, αν δεν πήγαινα δεν ξέρω πώς θα ήμουν τώρα. Δουλεύω με τον εαυτό μου τα τελευταία 4 χρόνια και το τελευταίο εξάμηνο το κάνω πολύ εντατικά. Βάλσαμο στην ψυχή ήταν ότι είπα τα πάντα στον μπαμπά μου, συζητήσαμε τα πάντα» και πρόσθεσε: «Είχαμε κάνει συζητήσεις ακόμα και για το τι υπάρχει μετά τον θάνατο».
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους