Πριν από μειρκούς μήνες, η Τέα Πρέλεβιτςαποφάσισε να περάσει από διαδικασία κατάψυξης ωαρίων και μοιράστηκε πολλές φορές τα συναισθήματα για αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μέσα από τη δική της εμπειρία μάλιστα, θέλησε να ενημερώσει περισσότερες γυναίκες οι οποίες ήθελαν να μάθουν λεπτομέρειες για την διαδικασία και νωρίτερα σήμερα επανήλθε με νέα σχετική ανάρτηση.
Η Τέα Πρέλεβιτς μοιράστηκε με τους ακόλουθούς της στο Instagramμία φωτογραφία της στην οποία κρατά ένα μωρουδιακό φορμάκι. Το φορμάκι έγραφε:«Ήξερες ότι τοο 1986 γεννήθηκε το πρώτο μωράκι από κατεψυγμένο ωάριο;».
Στη λεζάντα της δημοσίευσής της, έγραψε: «Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ είχα την εντύπωση ότι η διαδικασία της κατάψυξης ωαρίων ήταν μια νέα τεχνολογία – η πραγματικότητα είναι όμως ότι υπάρχει εδώ και πάνω από 30 χρόνια, κι εξελίσσεται διαρκώς! Τον τελευταίο καιρό μάλιστα άλλαξε και η νομοθεσία σχετικά με την εξωσωματική γονιμοποίηση & το ηλικιακό της όριο. Όλες οι γυναίκες μπορούν πλέον να καταψύξουν τα ωάριά τους – όχι μόνο για ιατρικούς, αλλά και για προσωπικούς λόγους (το λεγόμενο “social freezing”). Θέλω να ξαναπώ άλλη μια φορά, με αφορμή τα παραπάνω, το πόσο ευγνώμων & τυχερή νιώθω για την εποχή που ζούμε… Η επιστήμη και η νομοθεσία βαδίζουν σταθερά προς το όφελος της σύγχρονης γυναίκας».
Δείτε τι ανάρτησε
Όταν είχε ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία κατάψυξης ωαρίων, η Τέα Πρέλεβιτς είχε αναφέρει: «Tο πήρα απόφαση και έμαθα ότι το κάνω και σε μια πολύ καλή ηλικία γιατί έκλεισα τα 30 και μου είπαν ότι οι καλές ηλικίες είναι 28 με 36 και από τότε νιώθω μια ασφάλεια. Νιώθω ότι προσφέρω στον εαυτό μου την ασφάλεια ότι μια μέρα, όταν και εφόσον είμαι έτοιμη και έρθει η σωστή στιγμή, θα μπορώ να έχω μια δική μου οικογένεια, ένα δικό μου παιδάκι. Σήμερα, δεν είμαι έτοιμη για τη μητρότητα, δεν το σκέφτομαι καθόλου και είναι ο λόγος που έχω μπει σε αυτή τη διαδικασία». Δείτε το βίντεο
Η ετήσια Έρευνα Scale Up Confidence Survey 2025 της Deloitte αποτυπώνει έναν κλάδο που ωριμάζει, συγκρατεί τη δυναμική του και προσαρμόζεται στις προκλήσεις ενός αβέβαιου περιβάλλοντος.
Η καινοτόμος πλατφόρμα Fieldoo δίνει στις επιχειρήσεις πλήρη έλεγχο στο field marketing και τις πωλήσεις, προσφέροντας άμεσα, αξιόπιστα δεδομένα και ευέλικτες, εξατομικευμένες λύσεις για κάθε ανάγκη.
Θωρακίζουμε το δέρμα μας απέναντι στην ηλιακή ακτινοβολία με τα καινοτόμα αντηλιακά της La Roche-Posay και απολαμβάνουμε τον ήλιο και το καλοκαίρι με ασφάλεια και ξεγνοιασιά.