Ο Παύλος Χαϊκάλης ξεκαθάρισε πως αυτή είναι η τελευταία φορά που μιλάει. Μετά το χθεσινό του ξέσπασμα στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου αλλά και την επισημοποίηση της καταγγελίας από τηνΗλιάνα Αραβή στο ΣΕΗ, ο γνωστός ηθοποιός μίλησε στην «On Time» για τα γεγονότα των τελευταίων ημερών.
«Περιμένω λοιπόν την καταγγελία να γίνει και να πάμε σε διαδικασία. Τέλος, τι να πω; Δεν ξέρω πότε την έκανε την καταγγελία γιατί όλοι λένε δεν έχει κάνει τίποτα. Θα πάω να δούμε τι είναι αυτό το πράγμα, καμία αντίρρηση. Τόσο απλά», παραδέχεται ο ηθοποιός.
Πώς αισθάνεσαι εσύ; Πώς να αισθάνομαι; Σταυρώνομαι χωρίς να υπάρχει κάποια καταγγελία εις βάρος μου και μιλάμε ουσιαστική δηλαδή. Εδώ γελάει ο κόσμος. Δηλαδή εσένα αν σε πάρω τηλέφωνο και σου τον έχω βγάλει έξω και τέτοια τι θα κάνεις; Θα μου κλείσεις το τηλέφωνο ή θα μ’ αφήσεις να φτάσω στην κορύφωση;
Πώς σου φαίνονται αυτά που έγραψε η Έλενα Ακρίτα περί «παλιάς κοπής»; Να ‘ναι καλά τώρα που είμαι σε μία δύσκολη θέση που μου δίνει μια κλοτσιά να πάω παρακάτω.
Έγραψε για σένα και ο Αύγουστος Κορτώ κάτι σχετικά με αυτό που είπες για τους άνδρες παλιάς κοπής…
Ποιος είναι ο Αύγουστος Κορτώ; Ο συγγραφέας; Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο καθόλου και με βρίζει. Αλλά ως τι με βρίζει; Ότι ήταν βάναυσο αυτό το οποίο έκανα; Δηλαδή αν βγει για μένα, για τους άλλους τι πρέπει να βγει; Δεν έγινε η πράξη, αλλά τέλος πάντων. Βρήκε να πει για μένα. Ασ’ το, σε παρακαλώ τώρα. Ξέρεις ποια είναι η ιστορία; Δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να γυρίσει και να πει δημόσια «ρε παιδιά, δεν είναι έτσι αυτός ο άνθρωπος». Σαράντα χρόνια δεν έχω δώσει δικαίωμα να βγαίνει ο Κορτώ που δεν τον ξέρω. Τι να πω τώρα εγώ. Τελείωσε για μένα όλη η ιστορία, δεν ξαναβγαίνω πουθενά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.