Την απάντησή της στην Ελένη Γερασιμίδου έδωσε η Άννα Μαρία Ψυχαράκη. Η νικήτρια του Big Brotherμε ένα story στο Instagram απαντά στην ηθοποιό μετά τη δήλωση που έκανε η τελευταία: «Έβριζε, έδερνε και της έδωσαν 100 χιλιάρικα;»
«Βαριά η λέξη «παρακμή». Βαρύ το χρέος μου να δικαιολογώ άνθρωπο των τεχνών, μια ηθοποιό που τόσο πολύ εκτιμώ το έως τώρα αξιόλογο έργο της. Τα λόγια της ξεχείλισαν από δήθεν συμπόνια τόσο προς το πρόσωπό μου όσο και ως προς τον κόσμε μου πρόσωπό σου. Όπως η ίδια διατύπωσε: «Καημένο το κορίτσι… Καημένος κι ο κόσμος». Η αξία της ανθρωπιάς μου σε συνδυασμό με τις αρχές μου, με την παλικαρίσια καρδιά κι υπερηφάνεια μου, με κατευθύνουν ώστε να προχωρήσω δίχως να σκύψω το κεφάλι μου, δίχως να γυρίζω πίσω στο άκουσμα των «αδύναμων» που καυχιούνται έχοντας απόψεις που δεν βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα αλλά σε τύπου μυθοπλασίες, διότι απλούστατα δεν θέλω να τους συμπονέσω. Είναι λυπηρό ένας άνθρωπος να πολεμά το σωστό εφόσον του είναι άγνωστο. Είναι ξεκάθαρο πως ποτέ δεν είχε παρακολουθήσει την πορεία μου στο Big Brother. Επιπλέον δεν είναι αξιοπρεπές κι ηθικό να προσβάλει τους τόσους χιλιάδες ανθρώπους που με στήριξαν. Η καρδιά μου όσο και να την αδικούν δεν καταδέχεται… να σταματήσει να χτυπά. Άννα Μαρία Ψυχαράκη»
H δήλωση της Ελένης Γερασιμίδου που άναψε φωτιές «Είδα τη νικήτρια του Big Brother και λέω σε τόση παρακμή βρισκόμαστε;» αναρωτήθηκε η ίδια για την Άννα Μαρία Ψυχαράκη. «Δεν το λέω για το καημένο το κορίτσι, αλλά για τον καημένο τον κόσμο. Αυτό θέλουνε από τους ανθρώπους; Βλέπω μία να βρίζει, να κοπανάει τις πόρτες, να δέρνει τις άλλες και της έδωσε ο κόσμος 100 χιλιάρικα; Το GNTM δεν το έχω παρακολουθήσει, αλλά ίσως είναι το πιο ακίνδυνο».
Όσο για συναδέλφους της που βρέθηκαν να διαγωνίζονται στο Survivor, η Ελένη Γερασιμίδου κατέληξε: «Όση ανάγκη και να έχεις γιατί να εξυπηρετείς το Survivor; Πολύ σαχλαμάρα έχει πέσει».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.