Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
«Έλα και θα δεις» έναν Θοδωρή από τα παλιά
«Έλα και θα δεις» έναν Θοδωρή από τα παλιά
Απόψε στις 23:10 το comeback στο MEGA για τo οποίo απλά δηλώνει: «Ελα και θα δεις»... - Παίζει σε πολλά ταμπλό: θέατρο, κινηματογράφο, τηλεόραση και ραδιόφωνο - Είναι μπαμπάς, παππούς, ηθοποιός, παρουσιαστής, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής - Η καραντίνα για εκείνον ήταν δημιουργική
O Θοδωρής δεν έχει ηλικία. Κάθε φορά που τον ακούς έρχονται στο μυαλό σου εικόνες από διαφορετικά και έντονα πράγματα. Από τους σπαρταριστούς διαλόγους με τη Δήμητρα Παπαδοπούλου στο «Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς», από την παρουσίαση του «Εκατομμυριούχου», από τη δεύτερη εκδοχή του «Αργά», από το θέατρο, από το σινεμά. Κάπου τον έχεις δει σίγουρα. Στην Αίγινα να βολτάρει τα καλοκαίρια, στο κέντρο της Αθήνας, οδηγώντας τον ακούς το μεσημέρι στον ΘΕΜΑ 104,6.
Εχει τον τρόπο του να είναι παρών ο Θοδωρής. Το τελευταίο διάστημα, περήφανος παππούς πλέον, δεν βρήκε τη διέξοδο που αγαπά περισσότερο απ’ όλα το θέατρο. Φταίει η πανδημία. Ούτε κινηματογράφο μπορεί να κάνει. Πάλι η ίδια ευθύνεται. Ομως την ξεγέλασε με την τηλεόραση και θα κάνει κάτι διαφορετικό. Πρεμιέρα την ερχόμενη Τετάρτη στο MEGA με μία εκπομπή που, αν και τιτλοφορείται «Ελα και θα δεις», θυμίζει κάτι από παλιά και συγκεκριμένα τους «Εντιμότατους φίλους μου» που έκανε η Σεμίνα Διγενή πριν από αρκετά χρόνια στον ALPHA. Εκείνη θα την επιμελείται και θα τη φροντίζει άλλωστε.
Με όμορφες παρέες και ιστορίες από αυτές που η τηλεόραση ξέρει καλά να αφηγείται. Με μουσικές και συναντήσεις, με κουβέντα και ηρεμία, αλλά κυρίως με συναίσθημα. Κάπως έτσι από την Τετάρτη ο Θοδωρής Αθερίδης ξεκινά από μια νέα αφετηρία για να διανύσει μια αρένα, την τηλεοπτική, η οποία φέτος είναι πιο άγρια και πιο απρόβλεπτη από ποτέ.
Λογικό η απορία να είναι για ποιον λόγο μία ακόμη μουσική εκπομπή με καλεσμένους καλλιτέχνες θα είναι αυτή που θα πρέπει να επιλέξει ο τηλεθεατής. «Η έννοια του διαφορετικού είναι λίγο επικίνδυνη, επειδή τα πράγματα στη ζωή μας διαρκώς επαναλαμβάνονται. Απλά τα ευχάριστα πράγματα διακρίνονται για τη μοναδικότητά τους. Αυτό που μετράει είναι το τι και το πώς. Υποτίθεται ότι εμείς κεντράρουμε στον τρόπο που θα κάνουμε αυτό το κουβεντολόι το οποίο θα είναι ντυμένο και με τραγούδια και με ένα κλίμα που θα δημιουργούμε. Ε, σ’ αυτό αποκλείεται να συμπέσουμε με κάποιους άλλους. Η δικιά μας η παρέα, τα δικά μας τα καλέσματα θα έχουν αυτή την ιδιαιτερότητα», υποστηρίζει μιλώντας στο «ΘΕΜΑ».
Η συνεργασία του με τη Σεμίνα Διγενή είναι μία ιδιαίτερη σχέση δύο ανθρώπων που γνωρίζουν καλά τον χώρο και τις ισορροπίες έτσι ώστε να τις βρουν και μεταξύ τους. «Σε επίπεδο δομής η εκπομπή θα είναι ίδια. Επειδή ο παρουσιαστής είναι άλλος, το σκηνικό και η ρυθμοδομή αλλάζουν, έχεις την αίσθηση ότι αλλάζει συνολικά η ενέργεια. Θα είναι διαφορετική όσο μπορεί να είναι, όταν την οργανώνει και την επιμελείται ο ίδιος άνθρωπος».
«Αισθάνομαι διασκεδαστής»
Τελικά μετά από όλα όσα έχει κάνει μέσα στην τηλεοπτική πορεία του ένας καλλιτέχνης όπως ο Θοδωρής, η απορία που προκύπτει είναι αν τελικά υπάρχει κάτι που ίσως «τσιμπάει» λίγο παραπάνω την καρδιά του. «Μου αρέσουν οι εκπομπές με τις παρέες, με την κουβέντα. Κάθε φορά που ετοιμάζομαι να κάνω κάτι στην τηλεόραση, δεν προσπαθώ να παραστήσω τη σπουδαία προσωπικότητα, η οποία προσπαθεί να κάνει επίδειξη γνώσεων και παραστήματος.
Είναι σαν να μπαίνω σε ένα νοσοκομείο και προσπαθώ να κάνω τους ασθενείς να ξεχάσουν την αρρώστια και να γελάσουν. Αισθάνομαι διασκεδαστής, απλά η διασκέδαση έχει πολλούς δρόμους από τους οποίους έρχεται. Η διασκέδαση μπορεί να έρθει ακόμη και από μία πληροφορία την οποία ο άλλος δεν ήξερε και την άκουσε για πρώτη φορά. Μπορεί να ακούσει αστεία, να νιώσει την ψευδαίσθηση ότι είναι μέλος μιας παρέας. Αυτός είναι ο γνώμονάς μου. Θέλω να είμαι καλός στην υποδοχή».
Τον ρωτώ ποια είναι η μεγαλύτερη παθογένεια της ελληνικής τηλεόρασης. Η απάντησή του αιφνιδιάζει καθώς με απόλυτη ειλικρίνεια κρίνει πως η ελληνική τηλεόραση είναι πολύ καλύτερη από οποιαδήποτε ξένη. «Αν είσαι ειλικρινής θα καταλάβεις ότι η ελληνική είναι καλύτερη. Εχει πολύ τρας η ξένη, και αναγκαστικά έχει και η ελληνική γιατί κάνει νούμερα το τρας. Είναι κάτι που εμένα δεν με ενδιαφέρει. Εμένα με ενδιαφέρει το σατιρικό στοιχείο και ας μη γελάω.
Ο κόσμος δείχνει προτίμηση στα ριάλιτι γιατί προτιμά να δει ένα τσόλι πραγματικό από το να δει μια ηθοποιό που κάνει το τσόλι. Το θέλει πιο γνήσιο, ατόφιο. Αυτό είναι που κάνει τα ριάλιτι τόσο δημοφιλή. Με αυτό τον τρόπο ο τηλεθεατής νιώθει ανώτερος από αυτόν που βλέπει να εκτίθεται. Νιώθει ανώτερος από μια ηλίθια γκόμενα κι έναν ανόητο. Αυτό παλιά στην τέχνη δεν υπήρχε. Στο Χόλιγουντ πολύ παλιά έπρεπε να είσαι απίστευτα ταλαντούχος για να περάσεις την πόρτα, ενώ στη συνέχεια έγιναν σταρ άνθρωποι που δεν άξιζαν. Πλέον δίνεται χώρος σε ανθρώπους που κάνουν τον μέσο άνθρωπο να νιώθει καλύτερος από αυτούς. Ριάλιτι δεν βλέπω καθόλου. Είμαι πολύ επιλεκτικός σε όλα τα τηλεοπτικά προϊόντα. Αν δεν με καθηλώσει κάτι σε δέκα λεπτά το εγκαταλείπω. Είμαι από τους θεατές που βαριούνται πολύ γρήγορα. Γι’ αυτό και όταν γράφω το βασικό μέλημά μου είναι να μη βαρεθεί ο θεατής».
Περί δεοντολογίας
Ο Θοδωρής είναι ηθοποιός που παρουσιάζει εκπομπές. Οι παρουσιαστές έχουν κατά καιρούς παραπονεθεί γι’ αυτή την «εισβολή». Από την πλευρά τους και κάποιοι ηθοποιοί αντιδρούν όταν πρόσωπα τα οποία κάνουν επιτυχία σε κάποια προγράμματα βρίσκονται με ρόλους στο θέατρο. Ο Θοδωρής Αθερίδης δεν ανήκει ούτε στη μία ούτε στην άλλη πλευρά αυτής της άτυπης αντιπαράθεσης.
«Είναι ελεύθερα επαγγέλματα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γίνει συζήτηση επ’ αυτού. Οι ηθοποιοί έχουν καταργήσει την άδεια επαγγέλματος. Ο παρουσιαστής, τι, δεν ξέρει κανόνες δεοντολογίας; Θέλετε να μιλήσουμε για κάποιους δημοσιογράφους και κανόνες δεοντολογίας; Θα γελάσει κάθε πικραμένος. Δεν θέλει σχολή αυτό, θέλει αίσθηση. Ακόμη κι αν έχουμε τελειώσει κάποια σχολή, χρειάζεται εμπειρία για να μπορούμε να γίνουμε καλοί. Την Ιατρική τη μαθαίνεις στις κλινικές και στα Επείγοντα. Η εμπειρία είναι αυτή που σου μαθαίνει τη δουλειά, όχι μόνο το πανεπιστήμιο».
Η καραντίνα
Εν μέσω καραντίνας αυτό που του έλειψε περισσότερο είναι το ότι «δεν μπορώ να οργανώσω κάποια πράγματα που είχα δρομολογήσει πριν από αυτή την κατάσταση στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Επιπλέον δεν μπορώ άλλο να ζω με αυτόν τον φόβο. Δεν μου αρέσει. Είναι σαν να είμαι σε ένα αεροπλάνο το οποίο και δεν προσγειώνεται και έχει και αναταράξεις. Δεν είναι ζωή η αυτή. Οταν τελειώσει όλο αυτό θα μας κάνει εντύπωση ο εαυτός μας. Η ανάμνηση όλου αυτού θα είναι περίεργη, θα λέμε “ρε συ, πώς βγαίναμε με μάσκα;” Να αρχίσει ο εμβολιασμός για να απελευθερωθούμε».
Εχει τον τρόπο του να είναι παρών ο Θοδωρής. Το τελευταίο διάστημα, περήφανος παππούς πλέον, δεν βρήκε τη διέξοδο που αγαπά περισσότερο απ’ όλα το θέατρο. Φταίει η πανδημία. Ούτε κινηματογράφο μπορεί να κάνει. Πάλι η ίδια ευθύνεται. Ομως την ξεγέλασε με την τηλεόραση και θα κάνει κάτι διαφορετικό. Πρεμιέρα την ερχόμενη Τετάρτη στο MEGA με μία εκπομπή που, αν και τιτλοφορείται «Ελα και θα δεις», θυμίζει κάτι από παλιά και συγκεκριμένα τους «Εντιμότατους φίλους μου» που έκανε η Σεμίνα Διγενή πριν από αρκετά χρόνια στον ALPHA. Εκείνη θα την επιμελείται και θα τη φροντίζει άλλωστε.
Με όμορφες παρέες και ιστορίες από αυτές που η τηλεόραση ξέρει καλά να αφηγείται. Με μουσικές και συναντήσεις, με κουβέντα και ηρεμία, αλλά κυρίως με συναίσθημα. Κάπως έτσι από την Τετάρτη ο Θοδωρής Αθερίδης ξεκινά από μια νέα αφετηρία για να διανύσει μια αρένα, την τηλεοπτική, η οποία φέτος είναι πιο άγρια και πιο απρόβλεπτη από ποτέ.
Λογικό η απορία να είναι για ποιον λόγο μία ακόμη μουσική εκπομπή με καλεσμένους καλλιτέχνες θα είναι αυτή που θα πρέπει να επιλέξει ο τηλεθεατής. «Η έννοια του διαφορετικού είναι λίγο επικίνδυνη, επειδή τα πράγματα στη ζωή μας διαρκώς επαναλαμβάνονται. Απλά τα ευχάριστα πράγματα διακρίνονται για τη μοναδικότητά τους. Αυτό που μετράει είναι το τι και το πώς. Υποτίθεται ότι εμείς κεντράρουμε στον τρόπο που θα κάνουμε αυτό το κουβεντολόι το οποίο θα είναι ντυμένο και με τραγούδια και με ένα κλίμα που θα δημιουργούμε. Ε, σ’ αυτό αποκλείεται να συμπέσουμε με κάποιους άλλους. Η δικιά μας η παρέα, τα δικά μας τα καλέσματα θα έχουν αυτή την ιδιαιτερότητα», υποστηρίζει μιλώντας στο «ΘΕΜΑ».
Η συνεργασία του με τη Σεμίνα Διγενή είναι μία ιδιαίτερη σχέση δύο ανθρώπων που γνωρίζουν καλά τον χώρο και τις ισορροπίες έτσι ώστε να τις βρουν και μεταξύ τους. «Σε επίπεδο δομής η εκπομπή θα είναι ίδια. Επειδή ο παρουσιαστής είναι άλλος, το σκηνικό και η ρυθμοδομή αλλάζουν, έχεις την αίσθηση ότι αλλάζει συνολικά η ενέργεια. Θα είναι διαφορετική όσο μπορεί να είναι, όταν την οργανώνει και την επιμελείται ο ίδιος άνθρωπος».
«Αισθάνομαι διασκεδαστής»
Τελικά μετά από όλα όσα έχει κάνει μέσα στην τηλεοπτική πορεία του ένας καλλιτέχνης όπως ο Θοδωρής, η απορία που προκύπτει είναι αν τελικά υπάρχει κάτι που ίσως «τσιμπάει» λίγο παραπάνω την καρδιά του. «Μου αρέσουν οι εκπομπές με τις παρέες, με την κουβέντα. Κάθε φορά που ετοιμάζομαι να κάνω κάτι στην τηλεόραση, δεν προσπαθώ να παραστήσω τη σπουδαία προσωπικότητα, η οποία προσπαθεί να κάνει επίδειξη γνώσεων και παραστήματος.
Είναι σαν να μπαίνω σε ένα νοσοκομείο και προσπαθώ να κάνω τους ασθενείς να ξεχάσουν την αρρώστια και να γελάσουν. Αισθάνομαι διασκεδαστής, απλά η διασκέδαση έχει πολλούς δρόμους από τους οποίους έρχεται. Η διασκέδαση μπορεί να έρθει ακόμη και από μία πληροφορία την οποία ο άλλος δεν ήξερε και την άκουσε για πρώτη φορά. Μπορεί να ακούσει αστεία, να νιώσει την ψευδαίσθηση ότι είναι μέλος μιας παρέας. Αυτός είναι ο γνώμονάς μου. Θέλω να είμαι καλός στην υποδοχή».
Τον ρωτώ ποια είναι η μεγαλύτερη παθογένεια της ελληνικής τηλεόρασης. Η απάντησή του αιφνιδιάζει καθώς με απόλυτη ειλικρίνεια κρίνει πως η ελληνική τηλεόραση είναι πολύ καλύτερη από οποιαδήποτε ξένη. «Αν είσαι ειλικρινής θα καταλάβεις ότι η ελληνική είναι καλύτερη. Εχει πολύ τρας η ξένη, και αναγκαστικά έχει και η ελληνική γιατί κάνει νούμερα το τρας. Είναι κάτι που εμένα δεν με ενδιαφέρει. Εμένα με ενδιαφέρει το σατιρικό στοιχείο και ας μη γελάω.
Ο κόσμος δείχνει προτίμηση στα ριάλιτι γιατί προτιμά να δει ένα τσόλι πραγματικό από το να δει μια ηθοποιό που κάνει το τσόλι. Το θέλει πιο γνήσιο, ατόφιο. Αυτό είναι που κάνει τα ριάλιτι τόσο δημοφιλή. Με αυτό τον τρόπο ο τηλεθεατής νιώθει ανώτερος από αυτόν που βλέπει να εκτίθεται. Νιώθει ανώτερος από μια ηλίθια γκόμενα κι έναν ανόητο. Αυτό παλιά στην τέχνη δεν υπήρχε. Στο Χόλιγουντ πολύ παλιά έπρεπε να είσαι απίστευτα ταλαντούχος για να περάσεις την πόρτα, ενώ στη συνέχεια έγιναν σταρ άνθρωποι που δεν άξιζαν. Πλέον δίνεται χώρος σε ανθρώπους που κάνουν τον μέσο άνθρωπο να νιώθει καλύτερος από αυτούς. Ριάλιτι δεν βλέπω καθόλου. Είμαι πολύ επιλεκτικός σε όλα τα τηλεοπτικά προϊόντα. Αν δεν με καθηλώσει κάτι σε δέκα λεπτά το εγκαταλείπω. Είμαι από τους θεατές που βαριούνται πολύ γρήγορα. Γι’ αυτό και όταν γράφω το βασικό μέλημά μου είναι να μη βαρεθεί ο θεατής».
Περί δεοντολογίας
Ο Θοδωρής είναι ηθοποιός που παρουσιάζει εκπομπές. Οι παρουσιαστές έχουν κατά καιρούς παραπονεθεί γι’ αυτή την «εισβολή». Από την πλευρά τους και κάποιοι ηθοποιοί αντιδρούν όταν πρόσωπα τα οποία κάνουν επιτυχία σε κάποια προγράμματα βρίσκονται με ρόλους στο θέατρο. Ο Θοδωρής Αθερίδης δεν ανήκει ούτε στη μία ούτε στην άλλη πλευρά αυτής της άτυπης αντιπαράθεσης.
«Είναι ελεύθερα επαγγέλματα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γίνει συζήτηση επ’ αυτού. Οι ηθοποιοί έχουν καταργήσει την άδεια επαγγέλματος. Ο παρουσιαστής, τι, δεν ξέρει κανόνες δεοντολογίας; Θέλετε να μιλήσουμε για κάποιους δημοσιογράφους και κανόνες δεοντολογίας; Θα γελάσει κάθε πικραμένος. Δεν θέλει σχολή αυτό, θέλει αίσθηση. Ακόμη κι αν έχουμε τελειώσει κάποια σχολή, χρειάζεται εμπειρία για να μπορούμε να γίνουμε καλοί. Την Ιατρική τη μαθαίνεις στις κλινικές και στα Επείγοντα. Η εμπειρία είναι αυτή που σου μαθαίνει τη δουλειά, όχι μόνο το πανεπιστήμιο».
Η καραντίνα
Εν μέσω καραντίνας αυτό που του έλειψε περισσότερο είναι το ότι «δεν μπορώ να οργανώσω κάποια πράγματα που είχα δρομολογήσει πριν από αυτή την κατάσταση στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Επιπλέον δεν μπορώ άλλο να ζω με αυτόν τον φόβο. Δεν μου αρέσει. Είναι σαν να είμαι σε ένα αεροπλάνο το οποίο και δεν προσγειώνεται και έχει και αναταράξεις. Δεν είναι ζωή η αυτή. Οταν τελειώσει όλο αυτό θα μας κάνει εντύπωση ο εαυτός μας. Η ανάμνηση όλου αυτού θα είναι περίεργη, θα λέμε “ρε συ, πώς βγαίναμε με μάσκα;” Να αρχίσει ο εμβολιασμός για να απελευθερωθούμε».
Τελικά θα βγούμε καλύτεροι ή χειρότεροι από όλη αυτή την περιπέτεια; «Θα βγούμε καλύτεροι ως οργανωμένη κοινωνία. Ολα αυτά τα mRNA εμβόλια ανοίγουν έναν δρόμο και είναι πιο σημαντικά από το ότι πατήσαμε στη Σελήνη. Ανοίγει ο ασκός του Αιόλου ως προς τη θεραπεία. Αυτό έγινε με αυτή την πανδημία και ευτυχώς με έναν ιό όχι και τόσο θανατηφόρο όπως άλλοι». Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το καλοκαίρι στην αγαπημένη μας Αίγινα. Εκεί ο Θοδωρής επέλεξε να ζει τα καλοκαίρια του από το 2002, εδώ και 18 χρόνια. Ας ευχηθούμε, ελεύθεροι άνευ μάσκας.
Η Σεμίνα Διγενή αλλάζει θέση και έρχεται πίσω από τις κάμερες, αναλαμβάνοντας τον συντονισμό ενός πρότζεκτ, τη λογική του οποίου η ίδια καθιέρωσε στην ελληνική τηλεόραση. Η πρεμιέρα του «Ελα και θα δεις» έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου, στις 23.10, στο MEGA
Η Σεμίνα Διγενή αλλάζει θέση και έρχεται πίσω από τις κάμερες, αναλαμβάνοντας τον συντονισμό ενός πρότζεκτ, τη λογική του οποίου η ίδια καθιέρωσε στην ελληνική τηλεόραση. Η πρεμιέρα του «Ελα και θα δεις» έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου, στις 23.10, στο MEGA
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα