LIVE

Κορωνοϊός

caramain_2

Μούσα του οίκου Dior, ανερχόμενη κινηματογραφική και τηλεοπτική σταρ, γόνος αριστοκρατικής οικογένειας, το πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο στη Μεγάλη Βρετανία, εκκολαπτόμενη επενδύτρια στην αγορά ακινήτων, όμορφη, πανσεξουαλική. Και μόλις έγινε και πρωταγωνίστρια στο διαζύγιο Τζόνι Ντεπ - Άμπερ Χερντ

Είναι πλούσια. Μόνο από το μόντελινγκ κερδίζει ετησίως τα διπλάσια από τις συμπατριώτισσές της, Κέιτ Μος και Ρόζι Χάντιγκτον Γουάιτλι. Κάποιοι μάλιστα υπολογίζουν ότι κάθε βράδυ πλαγιάζει στο κρεβάτι της κερδισμένη κατά 55.000 ευρώ.

Είναι διάσημη. Πρωταγωνιστεί σε blockbusters και σειρές-ναυαρχίδες του streaming σαν το «Carnival Row» του Amazon Prime και οι πιο βαρύτιμοι οίκοι υψηλής ραπτικής ορκίζονται στο απόκοσμο βλέμμα της και στα 173 εκατοστά του ύψους της. Είναι ενδεικτικό ότι όταν πριν από λίγες ημέρες κυκλοφόρησε η εικονοκλαστική καμπάνια της για τη Dior Joaillerie, φωτογραφημένη από τον Μάριο Σορέντι, γιγαντώθηκε μέσω Διαδικτύου ώσπου να πεις viral.

Είναι και δαιμόνια, αφού πλέον ασχολείται ενεργά με την πατρογονική επιχείρηση real estate, επενδύοντας τα έσοδά της σε πολυτελείς κατοικίες στο Λονδίνο και στις ΗΠΑ - το σπίτι του Τζάρεντ Λίτο στο Λος Αντζελες της ανήκει.

Κυρίως η Κάρα Ντελεβίν δεν είναι βαρετή, μολονότι, εδώ που τα λέμε, είχε όλες τις προδιαγραφές ελέω της καταγωγής της.






Η σκούφια της 27χρονης μοντέλου και ηθοποιού κρατά από βαρόνους, κόμηδες, υποκόμηδες, κυρίες επί των τιμών, Βρετανούς εθνοπατέρες και αλλοτινούς κραταιούς εκδότες. Ακόμα και οι νονοί της είναι σύμβολα: ο πρόεδρος του βρετανικού εκδοτικού ομίλου Conde Nast Νίκολας Κόλριτζ και η Αλέξις της καρδιάς μας, Τζόαν Κόλινς.

Αλλά η Κάρα Ντελεβίν, παρότι ο πατέρας της φρόντισε να γαλουχηθεί και να ανατραφεί ως πριγκίπισσα, κάτι που δεν περιέχει ψήγμα υπερβολής, επέλεξε να ζει όχι βάσει των προδιαγραφών που όρισαν οι άλλοι για εκείνην, αλλά καθοδηγούμενη αποκλειστικά από τη δική της, εσωτερική φωνή. Η επιλογή της δεν ήταν απλή, εύκολη ή ανώδυνη. Και δεν προέκυψε από τη μια μέρα στην άλλη.

000_1JO4PN


Πάρτε για παράδειγμα τη ρευστή, όπως τη χαρακτηρίζει η ίδια, σεξουαλική ταυτότητά της ή τον πανσεξουαλισμό που της αποδίδουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης - προφανώς ο δεύτερος όρος είναι πιο ερεθιστικός για τα χρηστά ήθη.

Η Ντελεβίν έχει δει πολλές φορές τον εαυτό της κρεμασμένο στα μανταλάκια, επειδή απλώς τα τελευταία δύο χρόνια ήταν σε σχέση με τη συνάδελφό της ηθοποιό Άσλεϊ Μπένσον.
Το ίδιο έγινε και μέσα στην πανδημία, όταν οι δύο γυναίκες αποφάσισαν να χωρίσουν. Ήταν, αν μη τι άλλο, μια απόφαση συνεπής στην κοσμοθεωρία της Βρετανίδας, η οποία απεχθάνεται τις βαρύγδουπες εξαγγελίες για διά βίου δεσμεύσεις και τα επιδερμικά «σ’ αγαπώ» που ξεθυμαίνουν πιο γρήγορα κι από ανθρακούχο νερό.
Η Μπένσον υπήρξε σίγουρα μια σχέση σταθμός για εκείνη, όπως ήταν και οι δεσμοί της με τη Ρίτα Όρα, τον Χάρι Στάιλς, τη Σεντ Βίνσεντ, την Πάρις Τζάκσον και τη Μισέλ Ροντρίγκεζ (μπορούν να ξοδευτούν καντάρια μελανιού για τη σταχυολόγηση των κατά καιρούς συντρόφων της), όμως δεν ήταν ο τερματικός.

Η σεξουαλικότητα της Ντελεβίν έγινε για μία ακόμα φορά θέμα συζήτησης πριν από λίγες ημέρες. Αυτή τη φορά αφορμή στάθηκε μια ένορκη κατάθεση που δόθηκε στο πλαίσιο της δικαστικής διαμάχης ανάμεσα στον Τζόνι Ντεπ και την πρώην σύζυγό του Άμπερ Χερντ.
Εδώ μάλιστα μιλάμε για ένα σκάνδαλο που απασχολεί όχι μόνο την οικουμένη, αλλά δυνητικά θα μπορούσε να επηρεάσει μέχρι και την εξωγήινη ζωή. Συγκεκριμένα, τον πλανήτη Άρη, τον οποίο φαντασιώνεται να κατακτήσει ο Έλον Μασκ.
Τι σχέση έχει όμως ο Νοτιοαφρικανός γκουρού της πρωτοπορίας και του τεχνοπολιτισμού με τη σεξουαλικότητα της Ντελεβίν; Όλα στην ώρα τους.

Από τις αρχές του 2019, ο Τζόνι Ντεπ έχει στραφεί δικαστικά εναντίον της Άμπερ Χερντ διεκδικώντας το ποσό των 50 εκατ. δολαρίων ως αποζημίωση για δυσφήμηση.
Η αγωγή του 57χρονου σταρ εδράζεται σε ένα άρθρο γνώμης που υπέγραψε η πρώην σύζυγός του στην εφημερίδα «Washington Post», στο οποίο περιέγραφε με λεπτομέρειες τη ζωή της ως θύμα ενδοοικογενειακής βίας. Παρότι δεν κατονόμαζε τον Ντεπ, τον οποίο ούτως ή άλλως είχε κατηγορήσει για σωματική και ψυχική κακοποίηση, ο ίδιος θεώρησε ότι το κείμενό της τον φωτογράφισε. Και στράφηκε εναντίον της.

000_QW7ZE

Στην υπόθεση που θα εκδικαστεί στην Πολιτεία της Αριζόνας, ως μάρτυρας υπεράσπισης του Ντεπ έσπευσε ο πρώην σύζυγος επιστήθιας φίλης της Χερντ. Εκείνος υποστήριξε ότι η Χερντ είχε εξωσυζυγική σχέση με τον Έλον Μασκ και την Κάρα Ντελεβίν. Και αυτή ήταν μια πληροφορία, όπως είπε, που του είχε εκμυστηρευτεί η πρώην σύζυγός του. Ο μάρτυρας μάλιστα μίλησε συγκεκριμένα για μια βραδιά στα τέλη του 2016, όταν η πρώην κυρία Ντεπ, ο Μασκ και η Ντελεβίν συνερεύθηκαν στο περίφημο ρετιρέ του Τζόνι Ντεπ στο Λος Αντζελες, αυτό που στη διάρκεια των ομηρικών καβγάδων τους με τη Χερντ είχαν κάνει πολλάκις λαμπόγυαλο.

Η σχέση μάλιστα των τριών φαίνεται να μην ήταν περιστασιακή, αν και πριν στεγνώσει το μελάνι στο διαζευκτήριο Ντεπ και Χερντ, εκείνη ήταν και επισήμως γνωστή ως το νέο κορίτσι του Μασκ.
Ο 48χρονος ιδρυτής της Tesla, που πριν από λίγες εβδομάδες έγινε ξανά πατέρας, δήλωσε στην ιστοσελίδα Page Six ότι η μαρτυρία δεν ευσταθεί, ότι ο ίδιος είναι απλώς φίλος με την Ντελεβίν και ότι το ειδύλλιό του με τη Χερντ ξεκίνησε έναν ολόκληρο μήνα μετά τον χωρισμό της με τον Ντεπ. Σημείωσε ακόμα ότι δεν βλέπει τον λόγο για τόση τοξικότητα ανάμεσα στο πρώην ζευγάρι - στην Ελλάδα θα λέγαμε απλώς πως αυτά καλό είναι να μη γίνονται.
Κύκλοι της Χερντ -δηλαδή η ίδια, αλλά προφανώς δεν επιθυμούσε να αποδοθεί σε εκείνη- δήλωσαν ότι το μόνο που τη συνδέει με τη Βρετανίδα είναι μια επιστήθια φιλία. Η φρεσκοχωρισμένη Ντελεβίν δεν αντέδρασε - τουλάχιστον προσώρας.

Άλλωστε τι να πει και γιατί να απολογηθεί για μια φημολογούμενη ερωτική σχέση μεταξύ τριών ενηλίκων, εφόσον τη σύναψαν με τη συναίνεσή τους; Αφήστε δηλαδή που το γεγονός ότι η Χερντ είχε εξωσυζυγικές σχέσεις, ουδόλως δικαιολογεί τη βία που η ίδια ισχυρίζεται ότι εισέπραξε από τον Ντεπ.
Πιθανότατα, όμως, ο σκοπός του Αμερικανού ηθοποιού είναι η διαπόμπευση της για 15 μήνες συμβίας του και τίποτα παραπάνω - μάλλον δεν έχει ακούσει ότι δεν σέρνουν πια τις μοιχαλίδες με τα σεντόνια στα αστυνομικά τμήματα. Κυρίως, κανείς δεν χρησιμοποιεί πια τον όρο «μοιχαλίδα».
Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά για την Ντελεβίν είναι προβλήματα παλιά και κυρίως ξεπερασμένα. Χρειάστηκε χρόνος, ψυχοθεραπεία, ακόμα και φαρμακευτική αγωγή για να ισορροπήσει τα ‘’πρέπει’’ με τα ‘’θέλω’’ της και να εγκαταλείψει την ασφαλή ζώνη της που για χρόνια ήταν η αυτοκαταστροφή.
Χρειάστηκε πρώτα απ’ όλα να αγαπήσει η ίδια τον εαυτό της. Και το έκανε άνευ όρων και χωρίς ταμπού.

Γι’ αυτό και μπορεί να δηλώνει δίχως ίχνος προκλητικότητας ότι προτιμά να δίνει παρά να παίρνει αγάπη, ότι επιλέγει να προσφέρει παρά να παίρνει οργασμούς και σεξουαλική απόλαυση, ότι την ελκύουν οι σεμνότυφοι άνθρωποι πίσω από την εικόνα των οποίων επωάζεται ένα θηρίο.

Η Ντελεβίν υπήρξε το 2016 υποψήφιο θήραμα του Χάρβεϊ Γουάινστιν. Της πρότεινε να συνευρεθούν σε ερωτικό τρίο. Εκείνη δεν ενέδωσε. Όμως υπέφερε από απειλές και εκβιασμούς όσο διήρκεσαν τα γυρίσματα της ταινίας «Tulip Fever». Άκουσε μάλιστα τότε από τα χείλη του άλλοτε πανίσχυρου παραγωγού του Χόλιγουντ ότι η σεξουαλικότητά της θα είναι για πάντα τροχοπέδη στην καριέρα της.
Σήμερα εκείνος βρίσκεται καταδικασμένος για σεξουαλικά εγκλήματα στο σωφρονιστικό κατάστημα Wende της Νέας Υόρκης. Εκείνη έχει όλο τον κόσμο όχι στα πόδια της, μπροστά της. Και τον κοιτά πια στα μάτια.
Αλλά αυτή ήταν πάντα. Μια γυναίκα που μπορεί να μην ήξερε πώς, αλλά τελικά έμαθε να ανατρέπει τα προγνωστικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (2)

Λευτέρης

Χαζομάρες!

"Μια σχέση-σταθμός" με την τάδε και άλλοι 89 σταθμοί με άλλους.

Αυτό δεν λέγεται σταθμός. Λέγεται καρβουνιάρης απ'την Αθήνα μέχρι το Ορμένιο που σταματά σε όλες τις πόλεις και τα χωριά της χώρας μέχρι να φτάσει στα σύνορα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης