Τζένιφερ Λόρενς: Τα «έτσουξε» λιγάκι παραπάνω στα Όσκαρ

Τζένιφερ Λόρενς: Τα «έτσουξε» λιγάκι παραπάνω στα Όσκαρ

Η διάσημη ηθοποιός σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς κυκλοφορούσε με ένα ποτήρι κρασί στα χέρια  - Χοροποηδούσε από καρέκλα σε καρέκλα μέχρι να βρει άδεια θέση για να κάτσει - Και η Έλεν Μίρεν ήπιε την τεκίλα της -Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από τη χθεσινή απονομή

H Τζένιφερ Λόρενς τα έδωσε όλα χθες στη βραδιά των Όσκαρ. Η διάσημη ηθοποιός χωρίς να έχει το άγχος της υποψηφιότητας πήρε ένα ποτήρι κρασί και... έκοβε βόλτες μέσα στο Dolby Theatre.

Μετά την επιτυχία της νέας της ταινίας «Red Sparrrow», η 27χρονη σταρ στην 90η απονομή των βραβείων Όσκαρ παρουσίασε το βραβείο του α΄γυναικείου ρόλου μαζί με την Τζόντι Φόστερ. 

Στα διαλείμματα η εντυπωσιακή Τζένιφερ έδειξε να το διασκεδάζει με την ψυχή της καθώς κυκλοφορούσε με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι και μοιράζοντας αυθόρμητα φωτογραφικά στιγμιότυπα στους φωτογράφους.



Στο κόκκινο χαλί εμφανίστηκε απαστράπτουσα με μια ολόχρυση Dior τουαλέτα ενώ κατά τη διάρκεια της παουσιάσης λίγο αργότερα παρουσίασε το Όσκαρ ατου βραβείου με την Τζόντι Φόστερ που περπατούσε με πατερίτσες, της έκανε πλάκα λεγοντάς της πώς της έβαλε «τρικλοποδιά» η Μέριλ Στριπ.



Στα διαφημιστικά διαλείμματα έκοβε βόλτες και χαιρετούσε συναδέλφους και γνωστούς όπως την Μέριλ Στριπ, τον Στίβεν Σπίλμπεργκ και τον Κρίστοφερ Πλάμερ. 



Σχόλια προκάλεσε το γεγονός ότι η Λόρενς όταν έπρεπε να βρει μια θέση να κάτσει πριν αρχίσει ξανά η μετάδοση της τελετής, δεν δίσταζε να χοροπηδάει πάνω στα καθίσματα, αδιαφορώντας για το αν θα τσαλακώσει την ακριβή της τουαλέτα. Όταν δε βρήκε έκατσε δίπλα στην καλή της φίλη Έμα Στόουν με την οποία σχολίαζε όσα διαδραματίζονταν στη διάρκεια της απονομής. 





Δείτε εδώ τις φωτογραφίες με την Τζένιφερ Λόρενς



Μάλιστα η Τζένιφερ δεν ήταν η μόνη που ήπιε κάτι παραπάνω καθώς και η Έλεν Μίρεν απόλαυσε την τεκίλα της στο κόκκινο χαλί.

Θρίαμβος για τη «Μορφή του Νερού»

Η Μορφή του Νερού ήταν ο μεγάλος νικητής των φετινών Όσκαρ καθώς κατέκτησε τα βραβεία Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας για τον Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο στην 90ή τελετή απονομής που ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 7 το πρωί (ώρα Ελλάδος) στο Dolby Theatre του Λος Άντζελες. Στις υπόλοιπες μεγάλες κατηγορίες επικράτησαν τα φαβορί καθώς το Όσκαρ Α΄ Ανδρικού Ρόλου πήρε ο Γκάρι Όλντμαν για την ερμηνεία του ως Ουίνστον Τσόρτσιλ στην ταινία Darkest Hour ενώ η Φράνσις ΜακΝτόρτμαντ πήρε το Όσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία Οι Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι.

Η ταινία Η Μορφή του Νερού του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, ένα σκοτεινό και αλληγορικό παραμύθι με φόντο τον Ψυχρό Πόλεμο στην Αμερική του 1962, κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας: «Όταν ήμουν παιδί στο Μεξικό, έβλεπα ταινίες του κλασικού σινεμά. Κι ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μου είπε, αν ανέβεις απόψε στη σκηνή, να νιώσεις μέρος αυτής της κληρονομιάς και να είσαι περήφανος. Αφιερώνω το βραβείο στους νέους, που μας δείχνουν πώς γίνονται τα πράγματα, σε όλες τις χώρες. Μεγαλώνοντας στο Μεξικό, ποτέ δεν πίστευα ότι θα μου συνέβαινε αυτό -- αλλά μου συνέβη. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη φαντασία για να μιλήσετε για όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα, μπορείτε να το κάνετε. Αυτή είναι μια πόρτα, κλοτσήστε την και μπείτε!», είπε στον ευχαριστήριο λόγο του ο σκηνοθέτης.

Η ταινία του μεξικανού σκηνοθέτη επικράτησε ανάμεσα στις υπόλοιπες οκτώ υποψήφιες: τις Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι του Μάρτιν ΜακΝτόνα, Τρέξε! του Τζόρνταν Πιλ, Lady Bird της Γκρέτα Γκέργουιγκ, Να με Φωνάζεις με το Όνομά σου του Λούκα Γκουαντανίνο, Δουνκέρκη του Κρίστοφερ Νόλαν, Η πιο Σκοτεινή Ώρα του Τζο Ράιτ, The Post: Απαγορευμένα Μυστικά, του Στίβεν Σπίλμπεργκ, και Αόρατη Κλωστή του Πολ Τόμας 'Αντερσον.

Μετά την περσινή γκάφα με την λάθος ανακοίνωση, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου απέδειξε ότι έχει χιούμορ, επιλέγοντας για δεύτερη χρονιά τον Γουόρεν Μπίτι και τη Φέι Ντάναγουεϊ να παρουσιάσουν ξανά το Βραβείο για την Καλύτερη Ταινία -- αυτή τη φορά σωστά. Ανεβαίνοντας στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο ο Μεξικανός σκηνοθέτης πήρε το φάκελο με το αποτέλεσμα και τον... κοίταξε για να σιγουρευτεί ότι είναι ο ίδιος νικητής, δείχνοντας τον στη συνέχεια στο κοινό. Η Μορφή του Νερού, που είχε συνολικά 13 υποψηφιότητες, κέρδισε τέσσερα Όσκαρ, ανάμεσά τους τα βραβεία Σκηνοθεσίας και Καλύτερης Ταινίας.



Α΄ Γυναικείου στην Φράνσις ΜακΝτόρμαντ και Α' Ανδρικού στον Γκάρι Όλντμαν
Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ κέρδισε το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι του Μάρτιν ΜακΝτόνα, όπου υποδύεται μια μητέρα που ζητά εκδίκηση από την τοπική αστυνομία της πόλης της επειδή δεν κάνει ό,τι μπορεί για να βρει τον βιαστή και δολοφόνο της κόρης της.

«Έχω κάποια πράγματα να πω. Ευχαριστώ τον Μάρτιν ΜακΝτόνα - δες τι έκανες. Είμαστε ένα μάτσο αναρχικοί, αλλά τα καταφέρνουμε καλά» είπε η ηθοποιός και κάλεσε όλες τις γυναίκες που ήταν υποψήφιες απόψε, σε κάθε κατηγορία, να σηκωθούν. «Μη μας μιλάτε μόνο απόψε στο πάρτι, καλέστε μας στα γραφεία σας να μιλήσουμε για τη δουλειά μας», συμπλήρωσε.



Πρόκειται για το δεύτερο Όσκαρ στην καριέρα της Αμερικανίδας ηθοποιού, 21 χρόνια μετά το βραβείο που είχε πάρει για το Fargo των αδελφών Κόεν. Η 61χρονη ΜακΝτόρμαντ έχει ήδη κερδίσει φέτος Χρυσή Σφαίρα και το βραβείο του Σωματείου των Ηθοποιών για το συγκεκριμένο ρόλο.

Το βραβείο απένειμε στην ηθοποιό η Τζόντι Φόστερ και η Τζένιφερ Λόρενς στη θέση του Κέισι Άφλεκ, που πέρσι κέρδισε το Όσκαρ καλύτερου ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία Μια πόλη δίπλα στη θάλασσα. Ο Άφλεκ αποφάσισε να αποσυρθεί από την παρουσίαση του βραβείου καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, εξαιτίας των κατηγοριών για σεξουαλική παρενόχληση από γυναίκες που συμμετείχαν στα γυρίσματα παλαιότερων ταινιών του.

Υποψήφιες στην ίδια κατηγορία ήταν επίσης, η Σάλι Χόκινς που ερμηνεύει μία μοναχική καθαρίστρια στη Μορφή του Νερού, η Μάργκo Ρόμπι στο Εγώ, η Τόνια, για το ρόλο της διάσημης αθλήτριας καλλιτεχνικού πατινάζ Τόνια Χάρντινγκ, η Ιρλανδέζα Σέρσια Ρόναν που ενσαρκώνει μία καλλιτεχνικά ανήσυχη έφηβη που πασχίζει να βρει την ταυτότητά της στο Lady Bird και η Μέριλ Στριπ, η οποία με την ερμηνεία της στο The Post: Απαγορευμένα Μυστικά του Στίβεν Σπίλμπεργκ είναι πλέον κάτοχος αριθμού υποψηφιοτήτων - ρεκόρ: 21 συνολικά.

Ο Γκάρι Όλντμαν κέρδισε το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του ως Γουίνστον Τσόρτσιλ στην Πιο Σκοτεινή Ώρα του Τζο Ράιτ. «Ζω χρόνια στην Αμερική κι είμαι ευγνώμων για τα δώρα που μου έδωσε. Το σπίτι μου, την οικογένειά μου, και τώρα το Όσκαρ. Οι ταινίες έδωσαν ένα όνειρο σ' ένα αγόρι από του Σαουθάμπτον» είπε ο ηθοποιός κι ευχαρίστησε τον Τζο Ράιτ, όλους τους συνεργάτες, τον... Γουίνστον Τσόρτσιλ που όπως είπε χαρακτηριστικά ήταν καλή παρέα σ' αυτή τη περιπέτεια, αλλά και τη μητέρα του που γίνεται 99 χρόνων σε λίγο καιρό και παρακολούθησε την τελετή από τον καναπέ της.



Πρόκειται για το πρώτο Όσκαρ που κερδίζει ο Βρετανός ηθοποιός, αφού παρά την ερμηνευτική δεινότητα και την επιτυχημένη καριέρα του, ο Όλντμαν βρέθηκε για πρώτη φορά υποψήφιος στα βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου μόλις το 2011 για την ταινία Και ο Κλήρος Έπεσε στον Σμάιλι.

Στην Πιο Σκοτεινή Ώρα του Τζο Ράιτ ο Όλντμαν κλέβει την παράσταση χτίζοντας ένα ολοζώντανο πορτρέτο του ιστορικού πολιτικού που τοποθετείται χρονικά από τις ζυμώσεις για την ανάληψη της πρωθυπουργίας μέχρι τον αξέχαστο λόγο του από τα έδρανα της Βουλής, με τον οποίο παρέσυρε τη χώρα σε έναν πόλεμο που μέχρι πριν από μερικούς μήνες κανείς δεν επιθυμούσε.

Στην ίδια κατηγορία υποψήφιοι ήταν οι Ντάνιελ Ντέι Λιούις (Αόρατη Κλωστή), Ντάνιελ Καλούα (Τρέξε!) Ντένζελ Ουάσινγκτον (Roman J. Israel, Esq.) και ο 22χρονος Τιμοτέ Σαλαμέ που πρωταγωνιστεί στο λυρικό, ερωτικό δράμα του Λούκα Γκουαντανίνο Να με Φωνάζεις με το Όνομά σου.


Το Όσκαρ Σκηνοθεσίας
Το δεύτερο μεγαλύτερο βραβείο της βραδιάς, αυτό του Όσκαρ Σκηνοθεσίας πήγε στον Μεξικανό Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο για τη «Μορφή του Νερού». Ο Ντελ Τόρο ήταν το μεγάλο φαβορί επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τον χαρακτήρα της φετινής απονομής που δεν είχε μεγάλες εκπλήξεις.

«Είμαι μετανάστης, σαν τον Αλεχάντρο, τον Γκαέλ, τη Σάλμα και τα τελευταία 25 χρόνια ζω σ' ένα κόσμο που είναι παντού. Νομίζω το ωραιότερο πράγμα είναι να σβήνουμε τα όρια. Το 2014 είχα μια τρελή ιδέα για έναν αμφίβιο θεό και μία μουγκή γυναίκα και κάποιοι πίστεψαν ότι αυτή η ταινία ήταν σίγουρο στοίχημα. Ευχαριστώ τους φίλους και την οικογένειά μου», είπε ο Ντελ Τόρο παραλαμβάνοντας το βραβείο.



Σημειώνεται ότι για τη Μορφή του Νερού, ο 54χρονος δημιουργός κέρδισε το Χρυσό Λιοντάρι στο φετινό φεστιβάλ Βενετίας, βραβεύτηκε με Χρυσή Σφαίρα και Bafta σκηνοθεσίας, ενώ τον τίμησε επίσης το Σωματείο Αμερικανών Σκηνοθετών. Με το βραβείο αυτό γίνεται ο τρίτος Μεξικανός από το 2014 που παίρνει στο σπίτι του το χρυσό αγαλματάκι, μετά τους Αλφόνσο Κουαρόν (Gravity) και Αλεχάντρο Γκονσάλες Ινιάριτου (Birdman, Η Επιστροφή).

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο


Η έναρξη του Τζίμι Κίμελ
Μετά την περσινή επεισοδιακή τελετή, η φετινή ήταν μάλλον «ξενέρωτη», χωρίς την μεγάλη έκπληξη ή το μεγάλο «εφέ» που θα έδινε στίγμα. Παρουσιαστής για δεύτερη συνεχή χρονιά ήταν ο Τζίμι Κίμελ, ο οποίος κατά την εναρκτήρια ομιλία του, τόνισε προς τους υποψήφιους νικητές να είναι όσο πιο σύντομοι μπορούν στους λόγους τους, δίνοντάς τους μάλιστα και... κίνητρο: Εκείνος με τον λιγότερο χρόνο στη σκηνή, πήρε δώρο ένα τζετ σκι, το οποίο -σαν σε τηλεπαιχνίδι- παρουσίαζε πίσω του η Έλεν Μίρεν... Τελικά το κέρδισε ο Μαρκ Μπρίτζες, που βραβεύτηκε με Όσκαρ Καλύτερων Κουστουμιών για την ταινία Phantom Thread.



«Είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι ξανά ανάμεσα σε τόσες ταλαντούχες γυναίκες και τόσο ταλαντούχους άνδρες» τόνισε ο Αμερικανός παρουσιαστής, ενώ αναφερόμενος στην περσινή γκάφα όπου το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας αρχικά δόθηκε στο La la land, ενώ είχε κερδίσει το Moonlight, είπε αστειευόμενος: «Φέτος, αν ακούσετε το όνομά σας, μη σηκωθείτε αμέσως, δώστε μας λίγο χρόνο να σιγουρευτούμε...».

Ακόμη, αναφέρθηκε στον Χάρβεϊ Γουάινστιν που διαγράφηκε από την Ακαδημία («μόνο άλλο ένα μέλος της Ακαδημίας είχε την ίδια ποινή, επειδή... έδινε τα screeners του»), ενώ προέτρεψε το Χόλιγουντ να αντιμετωπίσει τη σεξουαλική παρενόχληση, ώστε «οι γυναίκες να έχουν ν' ασχοληθούν μ' αυτήν μόνο... σ' όλα τα υπόλοιπα πεδία της ζωής, σ' όλο τον υπόλοιπο κόσμο». Όπως είπε, χαριτολογώντας, «ο Όσκαρ είναι ένας πολύ σεβαστός άνδρας στο Χόλιγουντ, δείτε τον. Κρατά τα χέρια του εκεί που τα βλέπετε, δεν λέει ποτέ άσχημες κουβέντες και κυρίως δείτε το πέος του».



Όσον αφορά την «έκπληξη των διοργανωτών», πέρυσι είχαν φέρει μέσα στο Dolby Theatre ένα γκρουπ τουριστών, ενώ φέτος ο Κίμελ «εισέβαλε» σε διπλανό κινηματογράφο, όπου ανυποψίαστοι σινεφίλ παρακολουθούσαν ταινία και μαζί με τον Μαρκ Χάμιλ, τον Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο και την Λουπίτα Νιόνγκο μοίρασαν φαγώσιμα, κάνοντας σύνδεση με το Dolby Theatre! Μετά την επίσκεψη, μάλιστα, έβγαλαν και μια selfie προσπαθώντας να μιμηθούν την ιστορική selfie της Έλεν ΝτεΤζενέρις.






Τα Όσκαρ Β΄ Ανδρικού και Γυναικείου Ρόλου
Το πρώτο σημαντικό βραβείο της βραδιάς, αυτό του Β' Ανδρικού Ρόλου, κέρδισε ένα εκ των φαβορί, ο Σαμ Ρόκγουελ, για την ταινία «Τρεις πινακίδες έξω από το Έμπινγκ στο Μιζούρι». Το βραβείο παρουσίασε η η περσινή νικήτρια του Β' Γυναικείου Ρόλου Βαιόλα Ντέιβις. Οι υπόλοιποι υποψήφιοι για το βραβείο ήταν οι Γουίλιαμ Νταφό, Γούντι Χάρελσον, Ρίτσαρντ Τζένκινς και Κρίστοφερ Πλάμερ.

Ο Σαμ Ρόκγουελ


Στον ευχαριστήριο λόγο του ο Ρόκγουελ αναφέρθηκε στους γονείς του που του μετέφεραν την αγάπη τους για το σινεμά, ευχαρίστησε τους συνυποψήφιούς του αλλά και τους συμπρωταγωνιστές του, τη Φράνσις ΜακΝτόρμαντ και τον Γούντι Χάρελσον, που «είναι οι ήρωες του», τον σκηνοθέτη της ταινίας Μάρτιν ΜακΝτόνα που δεν «θα ήταν εκεί χωρίς αυτόν», και... όποιον έχει κοιτάξει ποτέ οποιαδήποτε διαφημιστική πινακίδα.

Το αντίστοιχο γυναικείο βραβείο, αυτό του Β' Γυναικείου Ρόλου απονεμήθηκε στην Άλισον Τζένεϊ, για την ταινία «I, Tonya». Η 59χρονη ηθοποιός χρειάστηκε να παίξει σε πάνω από 100 ταινίες προτού προταθεί για πρώτη φορά στην καριέρα της για το χρυσό αγαλματίδιο. «Τα έκανα όλα μόνη μου», αστειεύτηκε η Άλισον Τζένεϊ και ευχαρίστησε τις συνυποψήφιες της, την «οικογένεια της ταινίας», όλους τους συνεργάτες της και την Τζόαν Γούντγουορντ που της έδωσε κουράγιο παλιότερα για να κυνηγήσει μια καριέρα στην υποκριτική. Συνυποψήφιες ήταν οι Μαίρη Τζ. Μπλάιτζ (Mudbound), Λέσλεϊ Μάνβιλ (Phantom Thread), Λόρι Μέτκλαφ (Lady Bird) και Οκτάβια Σπένσερ (The Shape of Water).

Η Αλισον Τζένεϊ



Τα υπόλοιπα Όσκαρ
Το Όσκαρ για μακιγιάζ και μαλλιά κέρδισε το «Darkest Hour».

Στον Μαρκ Μπρίτζες για την «Αόρατη Κλωστή» (Phantom Thread) κατέληξε το Όσκαρ Κοστουμιών.

Το απίστευτο «Icarus» που διαπραγματεύεται το ντόπινγκ κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ. Το «Icarus» αναφέρεται στο μεγάλο σκάνδαλο ντοπαρίσματος της Ρωσικής ολυμπιακής ομάδας. Συγκινημένοι οι δημιουργοί δήλωσαν πως ελπίζουν το ντοκιμαντέρ να «δώσει έναυσμα όχι μόνο για μια καλύτερη γνώση της πραγματικότητας στη Ρωσία, αλλά και της αλήθειας σ' όλο τον κόσμο». Στην ίδια κατηγορία υποψήφια ήταν επίσης το Abacus: Small Enough to Jail του Στιβ Τζέιμς, το Last Men in Aleppo των Φεράς Φαγιάντ και Στιν Γιοχάνεσεν, το Strong Island του Γιανς Φορντ (παραγωγή του Netflix) καθώς και το Πρόσωπα & Ιστορίες της 89χρονης Γαλλίδας κινηματογραφίστριας Ανιές Βαρντά και του καλλιτέχνη δρόμου JR.

Η «Δουνκέρκη» κέρδισε το Όσκαρ για Μοντάζ Ήχου, όπως και του Μιξάζ Ήχου.

Το Όσκαρ Σκηνικών πηγαίνει στην «Μορφή του Νερού».

Στην «Φανταστική Γυναίκα» από τη Χιλή το βραβείο Ξενόγλωσσης Ταινίας με πρωταγωνίστρια την τρανσέξουαλ Ντανιέλα Βέγκα.

Όσκαρ και για τον Κόμπε Μπράιαντ: Φυσικά για το «Dear Basketball» στην κατηγορία Animation Μικρού Μήκους.





Στο απόλυτο φαβορί «Coco» το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων. H ταινία πήρε και το Όσκαρ καλύτερου τραγουδιού με το τραγούδι Remember Me.



Το βραβείο Οπτικών Εφέ κατέληξε στο «Blade Runner 2049».

Τρίτο Όσκαρ για τη «Δουνκέρκη», η οποία κέρδισε και αυτό του Μοντάζ.

Το «Heaven is a Traffic Jam on the 405» πήρε το Όσκαρ Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους.

Το Silent Child κέρδισε το Όσκαρ της Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους. Εντύπωση μάλιστα προκάλεσε το γεγονός ότι η Ρέτσελ Σέντον που παρέλαβε το βραβείο μιλώντας, μετέφραζε παράλληλα στη νοηματική γλώσσα. Να θυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη ταινία αφορούσε σε ένα ένα κουφό παιδί.



Tο Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου πήγε στο Call me by your name του Τζέιμς Έιβορι, που γίνεται έτσι ο γηραιότερος νικητής Όσκαρ, σε ηλικία 90 ετών!



Η πρώτη έκπληξη της βραδιάς έγινε με το Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου, το οποίο κατέληξε στον Τζόρνταν Πιλ για το «Get Out». Στην συγκεκριμένη κατηγορία φαβορί ήταν το «Η Μορφή του Νερού» και το «Οι Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι».



Το Όσκαρ Διεύθυνσης Φωτογραφίας πήρε ο Ρότζερ Ντίκινς για το «Blade Runner 2049». Ο Ντίκινς κέρδισε το πολυπόθητο αγαλματάκι μετά από 13 υποψηφιότητες!




ΣΧΟΛΙΑ (11)

αηδια

ακομα με αυτην την ασχημη γουρουνομουρα ασχολειστε;που την εχει δει ολος ο κοσμος το ασχημο γυμνο σωμα της με το φαπενινκ;φαντασου πως ειστε και εσεις.

Γειτονισσα

1. Απορω δεν βαριεστε να γραφετε αλακερη εκθεση κατω απο ενα αρθρο??? 2. Η Τζενιφερ ειναι και ηθοποιαρα και ατομαρα, κ σκασιλα μεγαλη αν τα,ετσουξε στα οσκαρ, καλα εκανε κιολας, στημενα ειναι ετσι κ αλλιως

Νίκος Σγουρός

Μια μετριότατη ηθοποιός που προσπαθεί να κρατηθεί στην επικαιρότητα...η ερμηνεία της στο red sparrow ηταν χάλια...

Μιλησε

ο δάσκαλος της υποκριτικής με θητεία πρέφας στον τοπικό καφενέ.

Μεθυσμενος

Μονο μεθυσμενος αντεχεις τα award shows, εγχωρια και ξενα. Τοσο βαρετα ειναι ολα πια.

Νταμπ

Έκανε κεφάλι

demi

Marlon Brando- μεγαs ηθοποιοs και από τουs ελαχιστουs που εχουν πει ότι οι ηθοποιοι δεν είναι παντογνωστεs . Στα νεα κορίτσια-στα οποια ανηκω και εγω -βλεπουν μια κοπελα στα 26 με φημη και με εκατομμύρια δολλαρια - που δεν τα βγαζειs τοσο γρηγορα και ακοπα ουτε σε δεκα ζωεs με μια "καθημερινη 'δουλεια, ειν αι απολυτωs φυσικο να σχηματίζεται η εικονα ότι αυτό είναι το μελλον που θελω. Τοσα λεφτα, τοση φημη και δοξα σε τοσο ελαχιστο χρονικο διάστημα που θα τα βρουν σε αλλεs δουλειεs. Kαι είναι φυσικο στα 20 να μη σκέφτεσαι ότι στα 40 δεν θα εχειs δουλεια. Η Keira Knightly εχει πει ότι το κοινο θα βαρεθεί σιγουρα καποια στιγμη να βλεπει τη δουλεια τηs. Στην Ελλαδα δεν εχειs δει κορίτσια να λενε θελω να γινω Μενεγακη? Το δικο μου ερωτημα ηταν απλα τι θα κανει μια κοπελα που εχει ζησει με αυτό τον τροπο, στο μελλον. Ολεs οι ηθοποιοι του Hollywood λενε ότι αν εισαι γυναικα και μετα τα δευτερα αντα οι δουλειεs ερχονται, αν ερχονται με το σταγονομετρο. Αυτό ηταν το point του σχολιου μου . Οσο για σενα Στελλα , διαβασα το σχολιο σου και το μονο πουν αξιζει ν' απαντησω σε καποιον τοσο αγενη, θυμωμενο και αχαρακτηριαστο ανθρωπο ειναι βρεs ένα ψυχιατρο και αρχισε ψυχαναλυση. Μη φοβάσαι. Μπορειs να γινειs καλα. Ηθελα να ηξερα βεβαια που ειδεs ότι εγω είμαι πτυχιουχοs Εκπα. Μονο το Εκπα υπαρχει η μονο αυτό το παν/μιο ξερειs? To internet είναι για να λεμε τη γνωμη μαs ευγενικα και οχι να σπερνουμε τοξινεs οπου βρουμε. Τοξικη εισαι βεβαια. Τοξινεs σπερνειs. Aυτο μονο ξερειs να κανειs. Δεν σε αδικω. Τοσα χρονια που είμαι στο internet τοσο κακιασμενο ανθρωπο δεν εχω ξαναδει. Εισαι αρρωστη. Παρε βοηθεια. Εκτοs και αν θελειs να λεγεσαι bitch. Και παλι okay. Eχω γνωρισει πολλεs σαν εσενα στην πραγματικη ζωη. Ακομα μια δεν κανει καμμια διαφορα. Σου επιστρεφω το χαρακτηρισμο τηs κομπλεξικηs .Αν νομιζειs ότι "τρομαζειs" τουs ανθρωπουs και δεν θα λενε τη γνωμη τουs εισαι πιο drunk από τη JLaw on Oscars night. Kαι εν τελει κοπελια-αν εισαι κοπελια, που δεν το ευχομαι καθολου-your boobs must be way too blind...more blind than JLaw's. Δεν μ'ενδιαφερει ποσωs να κανω διαλογο μαζι σου και δεν θα κανω ο,τι κι αν απαντησειs. Φαινεται από το υφοs του "σχολιου" σου ότι διαλογο δεν ξερειs να κανειs.Φιλικη συμβουλη, αν σε ποναει τοσο πολύ που δεν εχειs σπουδασει υπαρχουν παρα πολλεs επιλογεs να το κανειs oποτε θελησειs. Ορεξη να υπαρχει και μακρια απο τιs τοξινεs.

Στελλα reloaded

Ζουμε σε εποχη αγρια και συ αντιμετωπιζεις την ψυχαναλυση ΑΚΟΜΑ καπως σαν το "αη στο διαλο"! Ο ψυχιατρος ειναι γιατρος καλη μου,γιατρος. Μη "προκαλεις" καποιον λεγοντας "μη φοβασαι" πανε!!!Μακαρι οσοι πασχουν να μη ντρεπονται "να γινουνα καλα" οπως εγραψες ΚΑΤΙΝΑΡΑ!Μη στιγματιζεις την ψυχικη υγεια και τα προβληματα ψυχικης υγειας για να μειωσεις ανθρωπο καλη μου.Ντροπη σου! Και ο ΕΚΠΑ ξερω,και το Πα.Πει και το Πα.Μακ που φοιτω και μαθε οτι το internet ειναι δημοσιο,τα σχολια free και ο αντιλογος ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ. Ταραχτηκες πολυ για μια λο-γι-κη γυναικα και δει συχνη χρηστρια οπως δηλωσες.Σε ταραξε οτι αναδειξα (με στοιχεια) οτι η Λορενς δεν ειναι ενας φελος που επιπλεει,ενα κακο προτυπο. Λυπαμαι καλη μου που δεν θα πας ποτε για ψυχοθεραπεια γιατι επελεξες να φαντασιωνεσαι αγενεις,τοξικους κ...αγραμματους εκει οπου βρισκονται απλες γνωμες και επιτυχια. Παντα θα σου φταινε οι αλλοι,οι κακοι,οι ελλατωματικοι.Καλη τυχη τοτε..

demi

M'αρεσει η Jennifer Lawrence- μου αρεσε απίστευτα στο Winter's bone-αλλα δεν νομιζω ότι με βαση τη συμπεριφορά τηs από τοτε κυριωs που εγινε διασημη και με δεδομενο ότι δεν εχει τελειωσει καν τη βασικη εκπαιδευση-ουτε εχει αλλου ειδουs εκπαιδευση- πρεπει να την εχουμε προτυπο για τα νεα κορίτσια. Τεχνη σημαινει και καλλιεργεια. Υπαρχουν εξαιρετικα καλλιεργημενεs γυναικεs στο Ηοllywood. Kαλο θα ηταν να προβάλλονται και αυτεs. Ti περιμενουν τα νεα κορίτσια? Να παρατησουν το σχολειο στα 12-15 και να γινουν πλουσιεs και διασημεs μεχρι τα 20? Και μετα τι?

Στελλα

Ειδες την (πολυ) προσφατη συνεντευξη της στη αμερικανικη διασημη εκπομπη "60minutes" που ρωτηθηκε για τα σχολικα της χρονια και οταν η κουβεντα το φερε και ρωτηθηκε αν αποφοιτησε κανονικα απο το λυκειο το αποκαλυψε ακομπλεξαριστα ενω ειχε καθε περιθωριο να πει ενα σκετο "Yes.I graduated highschool"και αντε γεια? Και ανακαλυψες την βαρυτητα λοιπον!Βρηκες το αμαρτημα της,αγραμματη η Lawrence!!!Ουτε πχ η Amy Adams σπουδασε και εχει 5 υππψηφιοτητες ως σημερα,δουλευει συνεχεια και ειναι παντρεμενη και με παιδι.Σε τι υστερει απο σενα η συνολικα ως προτυπο νεων ΗΘΟΠΟΙΩΝ? Τι εχεις εσυ που εισαι...καλλιεργημενη κατα πως υποθετω απο το πως σχολιαζεις τη Lawrence? Η Lawrence αν και αγραμματη (!!) χρηματοδοτει και τρεχει καμπανιες (οχι μονη της φυσικα) για την πολιτικη αφυπνιση των παιδιων,των επομενων ψηφοφορων της Αμερικης. Εσυ η μορφωμενη τι κανεις για το μελλον του συνολου?Συνεισφερεις κοινωνικα σε τπτ??? Η Lawrence διεκδικει δημοσιως ισοτιμες απολαβες στο χωρο δουλειας της,αξιοποιει για το κοινο καλο δλδ τη δυναμη της και τη θεση της και ρισκαρει να δυσαρεστησει τους παραγωγους =εργοδοτες της. Ακομη,υπηρετει την τεχνη της καλα ,γι αυτο κερδισε οσκαρ. Η αποψη σου παταει στον κομπλεξισμο ,τον σνομπισμο και βασικα τη ζηλεια. Η καλλιεργεια δεν παει σετ με το σχολειο καλη μου,ουτε με τα διπλωματα στον τοιχο. Καθικια εχει και πισω απο εδρανα πανεπιστημιακα ,με διδακτορικο ολα τους, και οι κλεφτες δημοσιου χρηματος με τα λευκα κολαρα βγαλαν τριτοβαθμιες σπουδες επισης. Η Lawrence η αγραμματη ομως ηξερε τι ηθελε,το καταφερε,το παλευει,το διαχειριζεται,το αξιοποιει για το κοινο καλο και θα καλλιεργει τον εαυτο της για την παρτη της οποτε γουσταρει εκεινη.Οχι για να την εκτιμησει καποια....κομπλεξικη αποφοιτη ΕΚΠΑ.

μαρλον μπραντο

κινηματογραφος ισον διασκεδαση ισον θεαμα...τα αλλα περι ηθοποιων προτυπων...οτι ηθοποιοι...τραγουδιστες... συνθετες... ειναι ανθρωποι του πνευματος ειναι ειναι μια γελοιοτητα..μονο ατομα με χαμηλη νοημοσυνη (και δυστυχως ειναι αμετρητοι) τους θεωρουν προτυπα

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

topgun

Ο κορυφαίος ηθοποιός θα... υποστεί εντατικά μαθήματα στο πιλοτάρισμα μαχητικών αεροσκαφών, έτσι ώστε στα νέα απαιτητικά πλάνα να είναι ή τουλάχιστον να δείχνει σπεσιαλίστας

16