Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ταξιδιώτης, οικολόγος και υποψήφιος δήμαρχος
Ταξιδιώτης, οικολόγος και υποψήφιος δήμαρχος
Νέο βήμα στην καριέρα του ετοιμάζει ο Γιώργος Αμυράς γνωστός από την εκπομπή του στην κρατική τηλεόραση «Μένουμε Ελλάδα». Ο παρουσιαστής είναι έτοιμος να κατέβει υποψήφιος στης δημοτικές εκλογές με το δήμο της Αθήνας. Φανατικός ποδηλάτης θέλει να δει την πόλη του με περισσότερο πράσινο και να αλλάξει κάθε γκρίζα γωνία με δέντρα και φυτά. Οι οικολογικές του ιδέες έχουν βρει πολλούς οπαδούς που θέλουν να συμμετέχουν στο συνδυασμό του.
UPD:
Νέο βήμα στην καριέρα του ετοιμάζει ο Γιώργος Αμυράς γνωστός από την εκπομπή του στην κρατική τηλεόραση «Μένουμε Ελλάδα». Ο παρουσιαστής είναι έτοιμος να κατέβει υποψήφιος στης δημοτικές εκλογές με το δήμο της Αθήνας. Φανατικός ποδηλάτης θέλει να δει την πόλη του με περισσότερο πράσινο και να αλλάξει κάθε γκρίζα γωνία με δέντρα και φυτά. Οι οικολογικές του ιδέες έχουν βρει πολλούς οπαδούς που θέλουν να συμμετέχουν στο συνδυασμό του.
Ο Γιώργος Αμυράς μίλησε για το νέο του εγχείρημα που έχει ως άξονα τα πέντε «Π». Δηλαδή, πράσινο, ποδήλατα, πεζοδρόμια, πάρκινγκ και πολιτισμός, ο οποίος πολιτισμός είναι συνυφασμένος με την καθαριότητα της πόλης.
Επίσης δίνει μεγάλη έμφαση στο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης στο ιστορικό κέντρο της πόλης και όπως δηλώνει για να αντιμετωπιστούν τόσο σοβαρά προβλήματα πρέπει να αλλάξουν φιλοσοφία πολίτες και πολιτικοί.
Η καμπάνια του συνδυασμού του για το δήμο της Αθήνας θα στηριχθεί μόνο σε εθελοντές, ενώ για τη διαφήμιση δεν θα χαλάσει ούτε χρήμα ούτε χαρτί, αφού θα διαφημίσει την καμπάνια του μέσω Facebook και Twitter.
Ο Γιώργος Αμυράς μίλησε για το νέο του εγχείρημα που έχει ως άξονα τα πέντε «Π». Δηλαδή, πράσινο, ποδήλατα, πεζοδρόμια, πάρκινγκ και πολιτισμός, ο οποίος πολιτισμός είναι συνυφασμένος με την καθαριότητα της πόλης.
Επίσης δίνει μεγάλη έμφαση στο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης στο ιστορικό κέντρο της πόλης και όπως δηλώνει για να αντιμετωπιστούν τόσο σοβαρά προβλήματα πρέπει να αλλάξουν φιλοσοφία πολίτες και πολιτικοί.
Η καμπάνια του συνδυασμού του για το δήμο της Αθήνας θα στηριχθεί μόνο σε εθελοντές, ενώ για τη διαφήμιση δεν θα χαλάσει ούτε χρήμα ούτε χαρτί, αφού θα διαφημίσει την καμπάνια του μέσω Facebook και Twitter.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα