Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Ανεβαίνει ο Alpha στη «μάχη» των ειδήσεων
Ανεβαίνει ο Alpha στη «μάχη» των ειδήσεων
«Ναι» στην ενημερωτική γραμμή που έχει χαράξει ο Alpha λένε όλο και περισσότεροι τηλεθεατές σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης του τελευταίου τριμήνου, που καταδεικνύουν σαφή ανοδική πορεία για το κεντρικό δελτίο του σταθμού.
«Ναι» στην ενημερωτική γραμμή που έχει χαράξει ο Alpha λένε όλο και περισσότεροι τηλεθεατές σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης του τελευταίου τριμήνου, που καταδεικνύουν σαφή ανοδική πορεία για το κεντρικό δελτίο του σταθμού.
Συγκεκριμένα, οι ειδήσεις του Alpha κατέγραψαν τον προηγούμενο μήνα τις καθημερινές κατά μέσο όρο 18,5% τηλεμερίδιο στο σύνολο του κοινού και 16,5% στην ηλικιακή κατηγορία 15-44. Νούμερα που ήταν ακόμα πιο αυξημένα το Σαββατοκύριακο, φτάνοντας αντίστοιχα σε 27,3% και 17,2%.
Οι αποδόσεις του Νοεμβρίου φέρνουν το δελτίο του Alpha στη δεύτερη θέση στον ανταγωνισμό με τα υπόλοιπα δελτία -ασχέτως αν δεν μεταδίδονται την ίδια ώρα. Για την ακρίβεια, το Mega ήταν πρώτο με 25,2% στο σύνολο και 16,9% στα νεανικά κοινά, με τον Alpha δεύτερο, τον ΑΝΤ1 να ακολουθεί από κοντά με 17,3% και 15,9% κι αμέσως μετά το Star με 10,6% και 16,3% αντίστοιχα.
Συγκριτικά με τα δελτία άλλων σταθμών, αυτό του Alpha είναι και το μοναδικό, που το τελευταίο τρίμηνο ακολουθεί σταθερά ανοδική πορεία με το ποσοστό του επί του συνόλου του κοινού να ξεκινά τον Σεπτέμβριο στο 17,6% για να φτάσει το Νοέμβριο στο 20,5%. Αντίστροφη πορεία ακολούθησε το πρώτο Mega, που είχε 30% τον Σεπτέμβριο και 25% τον προηγούμενο μήνα.
Συγκεκριμένα, οι ειδήσεις του Alpha κατέγραψαν τον προηγούμενο μήνα τις καθημερινές κατά μέσο όρο 18,5% τηλεμερίδιο στο σύνολο του κοινού και 16,5% στην ηλικιακή κατηγορία 15-44. Νούμερα που ήταν ακόμα πιο αυξημένα το Σαββατοκύριακο, φτάνοντας αντίστοιχα σε 27,3% και 17,2%.
Οι αποδόσεις του Νοεμβρίου φέρνουν το δελτίο του Alpha στη δεύτερη θέση στον ανταγωνισμό με τα υπόλοιπα δελτία -ασχέτως αν δεν μεταδίδονται την ίδια ώρα. Για την ακρίβεια, το Mega ήταν πρώτο με 25,2% στο σύνολο και 16,9% στα νεανικά κοινά, με τον Alpha δεύτερο, τον ΑΝΤ1 να ακολουθεί από κοντά με 17,3% και 15,9% κι αμέσως μετά το Star με 10,6% και 16,3% αντίστοιχα.
Συγκριτικά με τα δελτία άλλων σταθμών, αυτό του Alpha είναι και το μοναδικό, που το τελευταίο τρίμηνο ακολουθεί σταθερά ανοδική πορεία με το ποσοστό του επί του συνόλου του κοινού να ξεκινά τον Σεπτέμβριο στο 17,6% για να φτάσει το Νοέμβριο στο 20,5%. Αντίστροφη πορεία ακολούθησε το πρώτο Mega, που είχε 30% τον Σεπτέμβριο και 25% τον προηγούμενο μήνα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα