LIVE

Κορωνοϊός

Καθίζηση στο δρόμο, μετά την αύξηση στα διόδια!

Καθίζηση στο δρόμο, μετά την αύξηση στα διόδια!

Το συγκεκριμένο τμήμα του Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία στις 7 Δεκεμβρίου

Δρόμοι ημιτελείς, δρόμοι με καθιζήσεις. Ένα μήνα μετά την παράδοση  στην κυκλοφορία τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Τρίπολης- Καλαμάτας, καθίζηση σημειώθηκε στον κόμβο Παραδείσια. Πρόκειται για ένα από τα πιο προβληματικά σημεία της εθνικής οδού και λίγα χιλιόμετρα μετά τις μεγάλες κατολισθήσεις του 2001.

Σύµφωνα µε την κοινοπραξία, η υποχώρηση του δρόμου «οφείλεται σε υδροφορία του εδάφους» και οι εργασίες αποκατάστασης του θα ολοκληρωθούν σε 10 µέρες. Το τμήμα του έργου «Λεύκτρου-Παραδείσια» μήκους 5 χλμ. είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία στις 7 Δεκεμβρίου και μαζί με το Τρίπολη-Αθήναιο που είχε δοθεί νωρίτερα στην κυκλοφορία είχαν εγκαινιάσει το νέο σταθμό διοδίου στην Ασέα.

Για το προβληματικό τμήμα του δρόμου προβλέπεται και δεύτερος σταθμός, η τύχη του οποίου προς το παρόν αγνοείται. Οι πρόοδος των εργασιών στο Κόρινθος-Τρίπολη είχε συνοδευτεί με αναπροσαρμογή της χιλιομετρικής απόστασης του διοδίου από 0,03 ευρώ σε 0,04 ευρώ εκτινάσσοντας τα τέλη διέλευσης περίπου κατά 38%.    

Οι αυξήσεις στα διόδια, μαζί με τις πρόσφατες τιμαριθμικές αναπροσαρμογές έχουν γιγαντώσει το κίνημα εναντίον των διοδίων και των εργολάβων που έχει αρχίσει να εξαπλώνεται σε όλο το εθνικό  δίκτυο. Λάδι στη φωτιά ρίχνει και η πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Υποδομών, το οποίο με τις πλάτες της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων φακελώνει τους οδηγούς και δίνει τα προσωπικά τους στοιχεία στους ιδιώτες.

Μέλη του ΠΑΜΕ, κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους για την κατάργηση των διοδίων αναμένεται να σηκώσουν σήμερα τις μπάρες στα διόδια όλης της χώρας.

Με αφορμή το νέο αυτό  πανελλαδικό «κίνημα»  καλούν τους πολίτες να δώσουν δυναμικό παρών στην κινητοποίηση, στην οποία πρόκειται να συμμετάσχουν ακόμη, η Πανελλαδική Αντιμονοπωλιακή Συσπείρωση ΕΒΕ (ΠΑΣΕΒΕ), η Παναγροτική Αγωνιστική Συσπείρωση (ΠΑΣΥ), το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών (ΜΑΣ) και η Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδος (ΟΓΕ).

«Έχουμε πληρώσει και πληρώνουμε πανάκριβα. Είναι δικαίωμά μας και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχουμε δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους» αναφέρει το ΠΑΜΕ.

Την Κυριακή οι φορείς της Βορειοανατολικής Αττικής οργανώνουν στις 4 το απόγευμα αυτοκινητοπομπή 2.000 οχημάτων που θα περάσουν από τα διόδια Αφιδνών χωρίς να πληρώσουν. Η προσυνάντηση θα γίνει στο πάρκο Αφιδνών.

Προσφυγές από τη ΒΑ Αττική

Για την υπόθεση, καταθέτουν σήμερα προσφυγή εναντίον της απόφασης της Αρχής, πολίτες της  Βορειοανατολικής Αττικής και ο δήμος Ωρωπού, οι οποίοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι στερείται νομιμότητας η χρήση καμερών από την κοινοπραξία Νέα Οδός.  

Με την προσφυγή τους οι φορείς της ΒΑ Αττικής, ζητούν να ανακληθεί η απόφαση της Αρχής, λόγω της σπουδαιότητας του ζητήματος το θέμα να εισαχθεί προς συζήτηση στην Ολομέλεια και να δοθεί το δικαίωμα στους προσφεύγοντες να παραστούν στην συζήτηση για να εκθέσουν τις απόψεις  τους.

Σύμφωνα με την Επιτροπή έξι είναι οι κυριότεροι λόγοι της προσφυγής:
-Στο σημείωμα της Αρχής με το οποίο δίνεται η έγκριση για την χορήγηση των στοιχείων δεν ελήφθησαν υπόψη παλαιότερες γνωμοδοτήσεις ή αποφάσεις της Αρχής σύμφωνα με τις οποίες η χρήση καμερών προϋποθέτει την θέσπιση ειδικής νομοθεσίας, η οποία δεν υφίσταται στη συγκεκριμένη περίπτωση.
- Η χρήση καμερών σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης της Εθνικής Οδού Αθηνών –Λαμίας επιτρέπεται σε σταθμούς διοδίων που λειτουργούν με σύστημα ελεύθερης ροής οχημάτων χωρίς μπάρα, που όμως δεν υπάρχει στον επίμαχο δρόμο.
- Η εταιρία Νέα Οδός ΑΕ έχει γνωστοποιήσει στην Αρχή τη λειτουργία Κλειστού Κυκλώματος τηλεόρασης για τρεις σκοπούς στους οποίους δεν συμπεριλαμβάνεται η φωτογράφηση για τη τεκμηρίωση μη καταβολής διοδίων τελών.
- Η διατήρηση προσωπικών δεδομένων επιτρέπεται για διάστημα όχι πέραν των 15 ημερών, χωρίς ειδική άδεια της Αρχής. Για διατήρηση των δεδομένων αυτών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απαιτείται ειδική άδεια της Αρχής. Όμως στο υπόψη απαντητικό σημείωμα αναγράφεται ότι τα δεδομένα αυτά επιτρέπεται να τηρούνται για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται.
-Με την συγκεκριμένη φωτογράφηση είναι τεχνικά αδύνατο να τεκμηριωθεί η μη καταβολή διοδίων τέλους. Η διάταξη της σύμβασης που ορίζει ότι η βεβαίωση της εταιρίας στηρίζει μαζί με την φωτογράφηση την έκδοση διαταγής πληρωμής χαρακτηρίζεται αντισυνταγματική αφού αναγνωρίζονται δικαιώματα δημοσίου υπαλλήλου σε υπαλλήλους ιδιωτικής εταιρίας.  
-Καταστρατηγούνται οι αρχές της αναλογικότητας και της προσφοράς του μέτρου στις οποίες στηρίζεται ο νόμος για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Ορίστε,πως είπατε;

Σε τι οφείλεται η καθίζηση; Σε υδροφορία του εδάφους; Το άτιμο το παλιοέδαφος! Έβγαλε υδροφορία ΜΟΝΟΝ κάτω από το φορέα της γέφυρας που περνάει εγκάρσια πάνω από τον αυτοκινητόδρομο (κι αποκαθιστά το τοπικό οδικό δίκτυο) και σε όλο το μήκος αυτής και μόνον εκεί! Κι εντελώς συμπτωματικά μόνον στο πλάτος του άνωθεν φορέα! Βρε τα παλιόνερα! Κοίτα κάτι συμπτώσεις! Και είναι κι εξ'ολοκλήρου σε όρυγμα!Δηλαδή υπάρχουν στραγγιστήρια και στις δυο πλευρές του δρόμου. Άσε που κανείς σύγχρονος αυτοκινητόδρομος δεν κατασκευάζεται χωρίς στραγγιστική στρώση ακόμη και σε επίχωμα. Την επόμενη φορά βρείτε μια καλύτερη δικαιολογία. Ή ακόμη καλύτερα μην αναφέρετε καμμία δικαιολογία. Φτιάξατε τόσα χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα. Ας κάνατε και μια κακοτεχνία. Έτσι κι αλλιώς το κόστος επιδιόρθωσης βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον ανάδοχο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης