Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η Ελλάδα μετά την κρίση, το θέμα συνεδρίου που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Πειραιά
Η Ελλάδα μετά την κρίση, το θέμα συνεδρίου που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Πειραιά
Συζητήθηκε η ανάγκη ενός στρατηγικού σχεδιου Δημόσιας Διπλωματίας και μιας επιθετικής στρατηγικής προβολής της χώρας στο εξωτερικό, μέσα από μία εντελώς διαφορετική αφήγηση
Το Εργαστήριο Στρατηγικής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς διοργάνωσε το 8ο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «Η Εικόνα της Ελλάδος την επαύριον της κρίσης» Νέες προκλήσεις / Καινοτόμες λύσεις, στην αίθουσα συνεδρίων του πανεπιστημίου με συντονιστή τον Αθανάσιο Σαμαρά, Επίκουρο Καθηγητή του τμήματος.
Την έναρξη χαιρέτισαν ο Άγγελος Κότιος, Πρύτανης Πανεπιστημίου Πειραιώς, ο Μιχάλης Σφακιανάκης, Κοσμήτορας Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς και η Μαρία Αντωνιάδου, Πρόεδρος Ενώσεως Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών.
Εκπροσωπώντας την πολιτεία μίλησαν ο Αθανάσιος Κυριαζής, Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας, η Μαίρη Βαξεβανίδου, Διευθύντρια Διεθνούς Επικοινωνίας του Υπουργείου Εξωτερικών και ο Γιάννης Τσακίρης, Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Δημόσιες Επενδύσεις και ΕΣΠΑ.
Στις επόμενες συνεδρίες ακαδημαϊκοί και δημοσιογράφοι ανέλυσαν θέματα Στρατηγικής Επικοινωνίας από διαφορετικές σκοπιές καθώς η επικοινωνία, τα μέσα ενημέρωσης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι διαδικασίες πειθούς, η πολιτιστική διπλωματία αποτελούν βασική παράμετρο στο σύγχρονο διεθνές οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον.
Η εικόνα μιας χώρας, που βγαίνει από μία κρίση και από τα στερεότυπα που καλλιεργήθηκαν με αφορμή αυτή την κρίση, χρειάζεται ένα στρατηγικό σχέδιο Δημόσιας Διπλωματίας και μία επιθετική στρατηγική προβολής της χώρας στο εξωτερικό, μέσα από μία εντελώς διαφορετική αφήγηση, με εξειδικευμένα στελέχη και με σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας.
Την έναρξη χαιρέτισαν ο Άγγελος Κότιος, Πρύτανης Πανεπιστημίου Πειραιώς, ο Μιχάλης Σφακιανάκης, Κοσμήτορας Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς και η Μαρία Αντωνιάδου, Πρόεδρος Ενώσεως Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών.
Εκπροσωπώντας την πολιτεία μίλησαν ο Αθανάσιος Κυριαζής, Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας, η Μαίρη Βαξεβανίδου, Διευθύντρια Διεθνούς Επικοινωνίας του Υπουργείου Εξωτερικών και ο Γιάννης Τσακίρης, Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Δημόσιες Επενδύσεις και ΕΣΠΑ.
Στις επόμενες συνεδρίες ακαδημαϊκοί και δημοσιογράφοι ανέλυσαν θέματα Στρατηγικής Επικοινωνίας από διαφορετικές σκοπιές καθώς η επικοινωνία, τα μέσα ενημέρωσης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι διαδικασίες πειθούς, η πολιτιστική διπλωματία αποτελούν βασική παράμετρο στο σύγχρονο διεθνές οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον.
Η εικόνα μιας χώρας, που βγαίνει από μία κρίση και από τα στερεότυπα που καλλιεργήθηκαν με αφορμή αυτή την κρίση, χρειάζεται ένα στρατηγικό σχέδιο Δημόσιας Διπλωματίας και μία επιθετική στρατηγική προβολής της χώρας στο εξωτερικό, μέσα από μία εντελώς διαφορετική αφήγηση, με εξειδικευμένα στελέχη και με σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα