Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Πάνω από 1.300 επιβάτες δικαιούνται αποζημίωσης για πρόβλημα με την πτήση τους στις εκλογές
Πάνω από 1.300 επιβάτες δικαιούνται αποζημίωσης για πρόβλημα με την πτήση τους στις εκλογές
Η εταιρεία για τα δικαιώματα των επιβατών στις αεροπορικές μεταφορές, AirHelp παραθέτει στοιχεία για πτήσεις εσωτερικού που αναχώρησαν από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα την περίοδο των ευρωεκλογών, των αυτοδιοικητικών και των εθνικών εκλογών - Τι προβλέπει ο ευρωπαϊκός κανονισμός
Περισσότεροι από 1.300 επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση ή ακύρωση της πτήσης τους τις ημέρες των εκλογών στην Ελλάδα, σύμφωνα με την AirHelp (εταιρεία για τα δικαιώματα των επιβατών στις αεροπορικές μεταφορές).
Tα στοιχεία αφορούν πτήσεις εσωτερικού που αναχώρησαν από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα την περίοδο των ευρωεκλογών, των αυτοδιοικητικών και των εθνικών εκλογών που πραγματοποιήθηκαν στη χώρα στις 26 Μαΐου, στις 2 Ιουνίου και στις 7 Ιουλίου 2019, αντίστοιχα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρεία AirHelp, στις ευρωεκλογές και στον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών πραγματοποιήθηκαν περίπου 1.000 πτήσεις εσωτερικού από τις οποίες περίπου το 20% δεν αναχώρησε στην ώρα του ή ακυρώθηκε.
Συνεπώς, περισσότεροι από 420 επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό ΕΚ 261.
Αντίστοιχα, από τις 31 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου 2019, το διάστημα δηλαδή που οι Έλληνες μετακινήθηκαν και για τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, αναχώρησαν περίπου 1.200 πτήσεις προς αεροδρόμια της χώρας.
Σχεδόν 670 επιβάτες αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσουν αποζημίωση, καθώς σχεδόν 4 στις 10 πτήσεις δεν πραγματοποιήθηκαν βάσει προγράμματος.
Στη συνέχεια, το διάστημα των εθνικών εκλογών αναχώρησαν περισσότερες από 1.300 πτήσεις προς το εσωτερικό της χώρας, με το ποσοστό των πτήσεων που είχαν καθυστέρηση ή ματαιώθηκαν να ξεπερνά το 55%.
Επίσης, για την Κυριακή των εκλογών, η AirHelp σημείωσε τις επιδόσεις των μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με τις πτήσεις και το αν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους.
Συγκεκριμένα, η on-time επίδοση των αεροδρομίων της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου και της Ρόδου, τη συγκεκριμένη ημέρα και σύμφωνα με την AirHelp, διαμορφώθηκε περίπου στα παρακάτω ποσοστά:
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος", την Κυριακή 26/05, 80%, την Κυριακή 02/06, 64% και Κυριακή 07/07, 40%,
- Διεθνής Αερολιμένας Θεσσαλονίκης "Μακεδονία", την Κυριακή 26/05, 78%, την Κυριακή 02/06, 72% και Κυριακή 07/07, 64%,
- Κρατικός Αερολιμένας Ηρακλείου "Νίκος Καζαντζάκης", την Κυριακή 26/05, 64%, την Κυριακή 02/06, 62% και Κυριακή 07/07, 36% και
Tα στοιχεία αφορούν πτήσεις εσωτερικού που αναχώρησαν από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα την περίοδο των ευρωεκλογών, των αυτοδιοικητικών και των εθνικών εκλογών που πραγματοποιήθηκαν στη χώρα στις 26 Μαΐου, στις 2 Ιουνίου και στις 7 Ιουλίου 2019, αντίστοιχα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρεία AirHelp, στις ευρωεκλογές και στον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών πραγματοποιήθηκαν περίπου 1.000 πτήσεις εσωτερικού από τις οποίες περίπου το 20% δεν αναχώρησε στην ώρα του ή ακυρώθηκε.
Συνεπώς, περισσότεροι από 420 επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό ΕΚ 261.
Αντίστοιχα, από τις 31 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου 2019, το διάστημα δηλαδή που οι Έλληνες μετακινήθηκαν και για τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, αναχώρησαν περίπου 1.200 πτήσεις προς αεροδρόμια της χώρας.
Σχεδόν 670 επιβάτες αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσουν αποζημίωση, καθώς σχεδόν 4 στις 10 πτήσεις δεν πραγματοποιήθηκαν βάσει προγράμματος.
Στη συνέχεια, το διάστημα των εθνικών εκλογών αναχώρησαν περισσότερες από 1.300 πτήσεις προς το εσωτερικό της χώρας, με το ποσοστό των πτήσεων που είχαν καθυστέρηση ή ματαιώθηκαν να ξεπερνά το 55%.
Επίσης, για την Κυριακή των εκλογών, η AirHelp σημείωσε τις επιδόσεις των μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με τις πτήσεις και το αν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους.
Συγκεκριμένα, η on-time επίδοση των αεροδρομίων της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου και της Ρόδου, τη συγκεκριμένη ημέρα και σύμφωνα με την AirHelp, διαμορφώθηκε περίπου στα παρακάτω ποσοστά:
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος", την Κυριακή 26/05, 80%, την Κυριακή 02/06, 64% και Κυριακή 07/07, 40%,
- Διεθνής Αερολιμένας Θεσσαλονίκης "Μακεδονία", την Κυριακή 26/05, 78%, την Κυριακή 02/06, 72% και Κυριακή 07/07, 64%,
- Κρατικός Αερολιμένας Ηρακλείου "Νίκος Καζαντζάκης", την Κυριακή 26/05, 64%, την Κυριακή 02/06, 62% και Κυριακή 07/07, 36% και
- Κρατικός Αερολιμένας Ρόδου "Διαγόρας", την Κυριακή 26/05, 56%, την Κυριακή 02/06, 36% και Κυριακή 07/07, 34%.
Τι προβλέπει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός
Υπενθυμίζεται πως ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός ΕΚ 261 προβλέπει ότι οι επιβάτες μπορούν να λάβουν αποζημίωση έως και 600 ευρώ ανά άτομο για άρνηση επιβίβασης ή για πτήσεις που καθυστέρησαν πάνω από τρεις ώρες ή ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή. Μπορούν μάλιστα να διεκδικήσουν την αποζημίωση αυτή μέχρι και τρία χρόνια μετά την ημερομηνία της πτήσης τους.
Εάν οι επιβάτες δεν είναι σίγουροι για το εάν δικαιούνται αποζημίωση, μπορούν να το μάθουν άμεσα αν επισκεφθούν το site https://www.airhelp.com/el/, και εισάγουν τις πληροφορίες της πτήσης τους.
Τέλος, σε περίπτωση που οι επιβάτες αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους, έχουν επίσης δικαίωμα στη φροντίδα, δηλαδή, η αεροπορική εταιρεία είναι υποχρεωμένη να τους παρέχει, γεύματα και αναψυκτικά, πρόσβαση σε τηλεπικοινωνίες που περιλαμβάνουν δύο τηλεφωνικές κλήσεις, φαξ και email. Επιπλέον, αν οι επιβάτες θα πρέπει να διανυκτερεύσουν μέχρι να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους, οφείλει να τους παρέχει δωμάτιο σε ξενοδοχείο και να μεριμνήσει για τη μεταφορά τους από και προς το αεροδρόμιο.
Τι προβλέπει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός
Υπενθυμίζεται πως ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός ΕΚ 261 προβλέπει ότι οι επιβάτες μπορούν να λάβουν αποζημίωση έως και 600 ευρώ ανά άτομο για άρνηση επιβίβασης ή για πτήσεις που καθυστέρησαν πάνω από τρεις ώρες ή ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή. Μπορούν μάλιστα να διεκδικήσουν την αποζημίωση αυτή μέχρι και τρία χρόνια μετά την ημερομηνία της πτήσης τους.
Εάν οι επιβάτες δεν είναι σίγουροι για το εάν δικαιούνται αποζημίωση, μπορούν να το μάθουν άμεσα αν επισκεφθούν το site https://www.airhelp.com/el/, και εισάγουν τις πληροφορίες της πτήσης τους.
Τέλος, σε περίπτωση που οι επιβάτες αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους, έχουν επίσης δικαίωμα στη φροντίδα, δηλαδή, η αεροπορική εταιρεία είναι υποχρεωμένη να τους παρέχει, γεύματα και αναψυκτικά, πρόσβαση σε τηλεπικοινωνίες που περιλαμβάνουν δύο τηλεφωνικές κλήσεις, φαξ και email. Επιπλέον, αν οι επιβάτες θα πρέπει να διανυκτερεύσουν μέχρι να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους, οφείλει να τους παρέχει δωμάτιο σε ξενοδοχείο και να μεριμνήσει για τη μεταφορά τους από και προς το αεροδρόμιο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα