Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Εργαζόμενοι Μετρό: Κρίσιμο το πρόβλημα της έλλειψης ανταλλακτικών που προκαλεί αραίωση των δρομολογίων
Εργαζόμενοι Μετρό: Κρίσιμο το πρόβλημα της έλλειψης ανταλλακτικών που προκαλεί αραίωση των δρομολογίων
Την ευχή του η νέα πολιτική ηγεσία να αντιμετωπίσει άμεσα το ζήτημα, μετά από χρόνια που η προηγούμενη κυβέρνηση αγνοούσε τις εκκλήσεις τους, εξέφρασε στον ΘΕΜΑ 104,6 o πρόεδρος του ΣΕΛΜΑ
Την ευχή του η νέα πολιτική ηγεσία να αντιμετωπίσει άμεσα το ζήτημα της έλλειψης ανταλλακτικών, που προκαλεί αραίωση των δρομολογίων, καθώς πολλοί συρμοί είναι ακινητοποιημένοι, εξέφρασε σήμερα ο πρόεδρος του ΣΕΛΜΑ (Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών) Σπύρος Ρεβύθης.
Μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6 και στον Βασίλη Αδαμόπουλο, ο κ. Ρεβύθης υπενθύμισε ότι το σωματείο εδώ και δύομισι χρόνια έχει ξεκινήσει και κάνει εξώδικα στην εταιρεία και τον πρώην υπουργό, ενημερώνοντας άπαντες ότι δεν υπάρχουν υλικά και αναλώσιμα. «Δυστυχώς το πρόβλημα άρχισε να φαίνεται πλέον στην κοινωνία. Από τη νέα σεζόν θα φανεί περισσότερο, όταν ξεκινήσουν τα σχολεία και οι δουλειές τον Οκτώβρη. Αν δεν έχουν έρθει ανταλλακτικά ως τότε τα προβλήματα θα είναι μεγαλύτερα», υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΣΕΛΜΑ.
Όπως εξηγεί, εάν τον χειμώνα σε ώρες αιχμής τα δρομολόγια των συρμών θα έρχονται στο 5λεπτο, αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος θα στοιβάζεται στις αποβάθρες.
«Παλαιότερα μέχρι και το 2014 είχαμε στις ώρες αιχμής δρομολόγιο κάθε τρία λεπτά, ο κόσμος χρησιμοποιεί το μετρό, αυτό είναι το φυσιολογικό», επισημαίνει ο κ. Ρεβύθης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτήν την στιγμή τα δρομολόγια έρχονται κάθε 7,5 λεπτά στο μετρό και κάθε 12' στη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ. «Αυτό είναι λάθος γιατί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι 5-7 λεπτά. Η Αθήνα είναι μια πρωτεύουσα τουριστική και αυτό πρέπει να ληφθεί υπόψη», τονίζει.
Ένα από τα πιο εμφανή προβλήματα είναι πως, όταν χάνεται δρομολόγιο για οποιονδήποτε λόγο στο μετρό και δεν υπάρχει επικουρικός συρμός γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά να επισκευαστεί, ο χρόνος αναμονής πάει στα 14-15 λεπτά.
«Ζητάμε από τη νέα πολιτική ηγεσία να λύσει το πρόβλημα γιατί τόσα χρόνια δεν μας άκουγε κανείς, και να δώσουν λύσεις» αναφέρει ο κ. Ρεβύθης. Όπως εξηγεί, τόσα χρόνια οι εργαζόμενοι κατέφευγαν αναγκαστικά σε πατένες, διαλύοντας τρένα για να φτιάξουν αυτά που κυκλοφορούν. «Όσες απεργίες έχουμε κάνει είναι μόνο για αυτόν τον λόγο» καταλήγει.
Ως προς το θέμα της ασφάλειας στο μετρό και το ενδεχόμενο να υπάρχουν περιπολίες αστυνομικών μέσα στους συρμούς, ο πρόεδρος του ΣΕΛΜΑ αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι είναι θετικοί στην ιδέα, αφού μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπιση πορτοφολάδων και άλλων κακοποιών. Υπογραμμίζει ωστόσο ότι η παρουσία αστυνομικών πρέπει να είναι διακριτική, για να μην τρομάζει ο κόσμος.
Μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6 και στον Βασίλη Αδαμόπουλο, ο κ. Ρεβύθης υπενθύμισε ότι το σωματείο εδώ και δύομισι χρόνια έχει ξεκινήσει και κάνει εξώδικα στην εταιρεία και τον πρώην υπουργό, ενημερώνοντας άπαντες ότι δεν υπάρχουν υλικά και αναλώσιμα. «Δυστυχώς το πρόβλημα άρχισε να φαίνεται πλέον στην κοινωνία. Από τη νέα σεζόν θα φανεί περισσότερο, όταν ξεκινήσουν τα σχολεία και οι δουλειές τον Οκτώβρη. Αν δεν έχουν έρθει ανταλλακτικά ως τότε τα προβλήματα θα είναι μεγαλύτερα», υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΣΕΛΜΑ.
Όπως εξηγεί, εάν τον χειμώνα σε ώρες αιχμής τα δρομολόγια των συρμών θα έρχονται στο 5λεπτο, αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος θα στοιβάζεται στις αποβάθρες.
«Παλαιότερα μέχρι και το 2014 είχαμε στις ώρες αιχμής δρομολόγιο κάθε τρία λεπτά, ο κόσμος χρησιμοποιεί το μετρό, αυτό είναι το φυσιολογικό», επισημαίνει ο κ. Ρεβύθης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτήν την στιγμή τα δρομολόγια έρχονται κάθε 7,5 λεπτά στο μετρό και κάθε 12' στη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ. «Αυτό είναι λάθος γιατί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι 5-7 λεπτά. Η Αθήνα είναι μια πρωτεύουσα τουριστική και αυτό πρέπει να ληφθεί υπόψη», τονίζει.
Ένα από τα πιο εμφανή προβλήματα είναι πως, όταν χάνεται δρομολόγιο για οποιονδήποτε λόγο στο μετρό και δεν υπάρχει επικουρικός συρμός γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά να επισκευαστεί, ο χρόνος αναμονής πάει στα 14-15 λεπτά.
«Ζητάμε από τη νέα πολιτική ηγεσία να λύσει το πρόβλημα γιατί τόσα χρόνια δεν μας άκουγε κανείς, και να δώσουν λύσεις» αναφέρει ο κ. Ρεβύθης. Όπως εξηγεί, τόσα χρόνια οι εργαζόμενοι κατέφευγαν αναγκαστικά σε πατένες, διαλύοντας τρένα για να φτιάξουν αυτά που κυκλοφορούν. «Όσες απεργίες έχουμε κάνει είναι μόνο για αυτόν τον λόγο» καταλήγει.
Ως προς το θέμα της ασφάλειας στο μετρό και το ενδεχόμενο να υπάρχουν περιπολίες αστυνομικών μέσα στους συρμούς, ο πρόεδρος του ΣΕΛΜΑ αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι είναι θετικοί στην ιδέα, αφού μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπιση πορτοφολάδων και άλλων κακοποιών. Υπογραμμίζει ωστόσο ότι η παρουσία αστυνομικών πρέπει να είναι διακριτική, για να μην τρομάζει ο κόσμος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα