Πανελλαδικές 2019: Οι πρώτοι των πρώτων - Αυτοί έσπασαν τα κοντέρ

pan_main01

Η συντονισμένη προσπάθεια και η αφοσίωση στην επίτευξη των στόχων τους, αποτέλεσαν τη συνταγή της επιτυχίας για τους μαθητές που αρίστευσαν στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις

Χιλιάδες ήταν τα παιδιά που διεκδίκησαν φέτος μια θέση σε κάποιο από τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας, ωστόσο ελάχιστοι ήταν εκείνοι που... έσπασαν τα κοντέρ και πλησίασαν το τέλειο στις βαθμολογίες τους.

Πάμε να δούμε τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις υποψηφίων, που ξεχώρισαν και είναι έτοιμοι να επιλέξουν την εισαγωγή τους στο Ίδρυμα της αρεσκείας τους.

Ο Λαρισαίος που αρίστευσε σε Μαθηματικά και Φυσική

Ο μαθητής Ανδρέας Μαγκούτας των Εκπαιδευτηρίων Μαίρης Ν. Ράπτου πέτυχε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις ένα σπουδαίο κατόρθωμα, σύμφωνα με το Onlarissa.



Συγκεκριμένα, αρίστευσε με 100/100 στα δύο, παραδοσιακά, δυσκολότερα μαθήματα της Θετικής Κατεύθυνσης, τα Μαθηματικά και τη Φυσική. Πρόκειται για ένα σπάνιο, ίσως και μοναδικό κατόρθωμα σε πανελλαδικό επίπεδο. Ο Ανδρέας ήταν μαθητής των Εκπαιδευτηρίων Μαίρης Ν. Ράπτου από την Α’ Δημοτικού! Κατά τη διάρκεια της μαθητικής του πορείας βραβεύθηκε επανειλημμένα σε μαθητικούς διαγωνισμούς που διοργάνωναν επιστημονικές ενώσεις (Φυσική, Μαθηματικά, Χημεία κ.ά).

Ο αριστούχος από την Κρήτη με τα 19.200 μόρια

Όνειρα για τη Σχολή Αξιωματικών της Πυροσβεστικής κάνει πλέον ο Γιώργος – Αλέξανδρος Μαυρίκος. Σύμφωνα με το neakriti, με την ανακοίνωση των βαθμολογιών τον περίμενε μια διπλή έκπληξη: όχι μόνο πέτυχε όπως όλα δείχνουν απόλυτα το στόχο του στις Πανελλήνιες, αλλά και συγκέντρωσε 19.200 μόρια, γεγονός που τον κατατάσσει ανάμεσα στους αριστούχους!



Ο Γιώργος μετά από το σκληρό διάβασμα και τις θυσίες των προηγούμενων μηνών μπορεί να χαμογελάει πλέον να υπερηφάνεια. Όπως λέει χαρακτηριστικά μιλώντας στο neakriti.gr «αιφνιδιάστηκα και δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα την υψηλή βαθμολογία. Περίμενα ότι πέτυχα 17.500 ή 18.000 μόρια και όχι 19.200. Στα μαθηματικά έγραψα 19,9, στην έκθεση 16,5 και στα υπόλοιπα μαθήματα 19,8 και 19.8. Πιστεύω ότι καταφέρνω να μπω στην Σχολή που θέλω».

Το μυστικό της επιτυχίας για δυο υποψήφιους από τα Τρίκαλα

Τα όνειρά του για εισαγωγή και σπουδές στην Ιατρική, γίνονται πραγματικότητα για τον μαθητή Μενέλαο Αμπελαργά από το 1ο ΓΕΛ Τρικάλων, ο οποίος, δίνοντας για δεύτερη φορά εξετάσεις, συγκέντρωσε συνολικά 19,225 μόρια με 19,8 στη Βιολογία, 19,3 στη Χημεία, 20 στη Φυσική και 17,4 στη Γλώσσα. «Σημαντική ήταν η βοήθεια σε αυτή την επιτυχή προσπάθειά μου, από την οικογένειά μου, και γενικότερα τον περίγυρό μου, καθώς με στήριξαν παρά πολύ, ενώ σίγουρα απαιτείται διάβασμα, σκληρή δουλειά και ταπεινότητα και φυσικά υπομονή και επιμονή για την επιτυχία», δήλωσε ο ίδιος, μιλώντας στο ΑΠΕ.

Συγκεντρώνοντας 18,747 μόρια, η Κωνσταντίνα Σαριγγαλά από το 2ο Γενικό Λύκειο Τρικάλων, βλέπει πως η προσπάθειά της για εισαγωγή, ως πρώτη προτίμηση στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ, να έχει αποδώσει τους μέγιστους καρπούς. «Το πολύ αλλά και μεθοδικό διάβασμα αποτελεί τη συνταγή της επιτυχίας, όπως και η στήριξη της οικογένειας», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ενώ πάντα υπήρχε για την ίδια και ο ελεύθερος χρόνος.

Ξεχώρισε στην Ηλεία με 19.554 μόρια!

Ο μαθητής του 3ου Γενικού Λυκείου Πύργου, Νίκος Δαμασκόπουλος, είναι ο υποψήφιος που ξεχώρισε στην Ηλεία!



Συγκέντρωσε συνολικά 19.554 μόρια και έγραψε 20 στην πληροφορική και στο Α.Ο.Θ., 18,1 στην έκθεση και 19,8 στα μαθηματικά. «Ήταν μια απαιτητική διαδικασία για όλους τους μαθητές διότι χρειάζεται διάβασμα, επιμονή πρόγραμμα και δουλειά. Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος ως το τέλος. Δεν είναι κάτι που πρέπει να φοβάται ένας μαθητής ότι δεν μπορεί να αντεπεξέλθει. Eίναι μια πρόκληση και πιστεύω ότι όλοι μπορούμε να τα καταφέρουμε αρκεί να έχουμε πίστη σε αυτό που θέλουμε. Στόχος μου είναι η πυροσβεστική Ακαδημία και η σχολή ανθυποπυραγών…» δήλωσε ο ίδιος, μιλώντας στην εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ.

Οικογένεια αριστούχων στο Ηράκλειο Κρήτης!

Σε «πελάγη ευτυχίας πλέει» μια οικογένεια στο Ηράκλειο αφού και οι δύο της κόρες αρίστευσαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις με διαφορά… ενός έτους. Ο λόγος για την οικογένεια Γλακουσάκη, η οποία την Παρασκευή, με την ανάρτηση των αποτελεσμάτων, «πέταξε στα σύννεφα» καθώς και το δεύτερο παιδί της θα περάσει το κατώφλι της Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Η 18χρονη Σίσσυ Γλακουσάκη συγκέντρωσε 18.189 μόρια, κάνοντας πράξη το όνειρό της να περάσει Πολιτικών Μηχανικών στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο.



Η Σίσσυ μίλησε στο neakriti.gr αναφέροντας μεταξύ άλλων: «Νιώθω πολύ χαρούμενη για το αποτέλεσμα. Πέρασα στην σχολή της επιλογής μου και νιώθω ότι οι κόποι μου δικαιώθηκαν. Ήταν μία αρκετά δύσκολη χρονιά για μένα όμως αυτό που έχω να πω είναι ότι άξιζε τον κόπο. Ένα όνειρο μου γίνεται πραγματικότητα και αυτό τα λέει όλα».

Η αδερφή της Σίσσυς, η Όλγα πέρυσι είχε συγκεντρώσει 18.705 μόρια, καταφέρνοντας να εισαχθεί στη Νομική Αθηνών.

Πρώτος στην Κοζάνη χωρίς να πάει σε φροντιστήριο!

Ο Δημήτρης Βόγδου, από το 4ο ΓΕΛ Κοζάνης, φαίνεται πως είναι ο κορυφαίους από όλους τους υποψήφιους των τεσσάρων Λυκείων της πόλης. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Kozanimedia ο διευθυντής του 4ου ΓΕΛ, Μπάμπης Γιαννακόπουλος, συγκέντρωσε 19.253 μόρια και θα εισαχθεί, φυσικά, στη σχολή της επιλογής του.



Παιδί πολύτεκνης οικογένειας (έχει άλλα τέσσερα αδέρφια), με καταγωγή από τον Κρόκο, ο Δημήτρης έγραψε 19,9 στα Μαθηματικά, χωρίς καν να κάνει μαθήματα σε κάποιο ομαδικό ή ιδιαίτερο φροντιστήριο! Όπως αναφέρει ο ίδιος: «Η πορεία προς τις πανελλαδικές περιβάλλεται από έναν μύθο, έτσι; Η ατελείωτη κούραση, το διάβασμα, να ξεχάσεις οτι ζεις και όλα τα συναφή. Θαρρώ πως είναι επιλογή μας ενίοτε πως θα διαχειριστούμε την κάθε πρόκληση. Και οι Πανελλήνιες είναι μέχρις στιγμής η μεγαλύτερη. Το θέμα είναι πώς θα την αντιμετωπίσεις. Με χαρά και αισιοδοξία ή με απόλυτη απελπισία. Ειλικρινά δεν υπήρξα απόλυτα αισιόδοξος. Τα «δεν περνάω ούτε με αίτηση» έδιναν και έπαιρναν. Βέβαια αγαπούσα τα μαθήματα και ας αγανάκτησα άπειρες φορές. Προς τον Γενάρη κατάλαβα ότι είναι ευχάριστη (μάλλον μπορείς εσύ να την κάνεις ευχάριστη) εμπειρία. Υπάρχουν άλλα τόσα άτομα που περνούν το ίδιο και κλαίτε μαζί. Χωρίς λίγο κλάψιμο (και κάψιμο) δεν βγαίνει η χρονιά».

Ηράκλειο: Μπαίνει πρώτος στη σχολή που στόχευε!

Με 19.307 μόρια, ο Κώστας Γκύζης από το Πειραματικο Λύκειο Ηρακλείου συγκαταλέγεται ανάμεσα στους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων, με την υψηλότερη βαθμολογία.



«Είναι μεγάλη η χαρά που νιώθω, όπως και η ανακούφιση. Η προσπαθεία ετών, απέδωσε και αυτό σίγουρα έρχεται να δικαιώσει την επιλογή μου, να παραμείνω σταθερός στο στόχο μου»
είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Κώστας Γκύζης. Σε ότι αφορά τα θέματα των εξετάσεων στη Φυσική και τη Χημεία που χαρακτηρίστηκαν αυξημένης δυσκολίας, ο ίδιος από την Θετική Κατεύθυνση και το 2ο πεδίο, με βαθμολογία 20 στη Φυσική και 19,7 στη Χημεία είπε χαρακτηριστικά: «Η αλήθεια είναι ότι τα θέματα δεν έμοιαζαν με αυτά άλλων ετών. Απαιτούσαν εκτός από καλή προετοιμασία και ψυχραιμία. Νομιζω ότι το στοιχείο της ψυχραιμίας, για να μπορέσεις να κατανοήσεις τι έπρεπε να γράψεις, ήταν ιδιαιτερα σημαντικό».

Ο Κώστας είναι, πλέον, έτοιμος να περάσει ένα ξέγνοιαστο καλοκαιρι όπως είπε, ενώ είναι δίπλα χαρούμενος που το όνειρο του, να φοιτήσει στο Πολυτεχνείο στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, γίνεται πραγματικότητα.

Επέμεινε και πέτυχε ο Ραφαήλ Στιβακτάκτης

Έχοντας ήδη το 2016 περάσει στη Σχολή Αστυφυλάκων, ο Ραφαήλ Στιβακτάκης, επέστρεψε και πάλι στο ρυθμό των εξετάσεων, για να καταφέρει το μεγάλο του στόχο, να περάσει στη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ που το 2016 δεν «έπιασε» για ελάχιστα μόρια. Τα αποτελέσματα των πανελλαδικών την Παρασκευή του επεφύλαξαν μια από τις μεγαλύτερες χαρές, καθώς όχι μόνο κατάφερε να περάσει, αλλά και να αποτελεί έναν από τους αριστούχους, με 19.051 μόρια.

«Είναι μεγάλη ικανοποίηση για μένα. Τελειώνοντας τη μια Σχολή, ξεκινάω την άλλη. Ήταν αυτό που πραγματικά ήθελα να κάνω στη ζωή μου»
είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ραφαήλ Στιβακτάκης, απόφοιτος του Μουσικού Σχολείου Ηρακλείου.


Από τη Μυτιλήνη οικότροφος στη Θεσσαλονίκη
niki01

Η Νίκη Αψόκαρδου από την Μυτιλήνη συγκέντρωσε 18807 μόρια και θέλει να εισαχθεί στο τμήμα Ψυχολογίας. Η 18χρονη Νίκη ζει από τα 15 της χρόνια στη Θεσσαλονίκη καθώς έφυγε από το νησί της λόγω υποτροφίας από το κολλέγιο “Ανατόλια”. Η 18χρονη που όπως λέει διάβαζε συστηματικά ζει ως οικότροφος στο κολέγιο καθώς η οικογένεια της είναι στη Μυτιλήνη και όπως λέει στο “protothema.gr” θέλει να γίνει ψυχολόγος και να ασχοληθεί με την νευροψυχολογία.

Η αριστούχος μαθήτρια , όπως παραδέχεται δυσκολεύτηκε μακριά από το νησί της αρχικά , ωστόσο στη συνέχεια προσαρμόστηκε και ασχολήθηκε με την μελέτη της. “Εκανα και άλλα πράγματα όπως το θέατρο” λέει η Νίκη που κατάφερε να πραγματοποιήσει το όνειρό της.

Πρωτιά με στόχο τη Διοίκηση Επιστήμης και Τεχνολογίας



Ο Χρήστος Γκόνος συγκέντρωσε 18783 μόρια. Ο απόφοιτος από το 1ο λύκειο Γλυφάδας με συστηματική μελέτη κατάφερε να αποδώσει τα μέγιστα και θέλει να εισαχθεί στο τμήμα Διοίκησης Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Οπως λέει στο “protothema.gr” o αριστούχος μαθητής “σημασία έχει να μην υπάρχουν κενά”. Ως “μυστικό επιτυχίας “ θεωρεί οτι διάβαζε συστηματικά από το γυμνάσιο . Ο Χρήστος υπογραμμίζει οτι η μελέτη μπορεί να συνδυαστεί και με κάποιες εξόδους και με γυμναστική

ΣΧΟΛΙΑ (150)

Γιαννης

Στη σχολή Αυγουλεα-Λιναρδατου υπάρχουν μαθητές θετικού προσανατολισμό του κλάδου υγείας που με τα δύσκολα φετινά θέματα εγραψαν: ένας 19753 μόρια, μια 19720 μόρια και ο τρίτος 19540 μόρια. Νομίζω ότι μια αναφορά στα τρία αυτά παιδιά θα έκανε πληρέστερο και πιο αντικειμενικο το ρεπορτάζ σας.

Stavros

Και να με πλήρωναν δεν θα σπούδαζα στην Ελλάδα. Για καλή μου τύχη δεν είχα περάσει πουθενά και έτσι πήγα για σπουδές στην Γερμανία. Τα τρία πρώτα χρόνια δικαιούσαι διαμονή σε φοιτητική εστία με ελάχιστα χρήματα. Η σχολή και οι καθηγητές τέλειοι. Οι πόλεις πανέμορφες με πολλές δυνατότητες για εργασία ως φοιτητής (χωρίς κρατήσεις)και επίσης κάθε είδους ιατρικές καλύψεις. Επέστρεψα μετά απο μερικά χρόνια με πολλές εμπειρίες, αρκετά χρήματα και βρήκα δουλειά αμέσως σε έναν γερμανικό όμιλο και κονομαω καθαρά περιπου 5000 ευρώ τον μήνα. Δεν έχω κανέναν λόγω να πω ψέμματα. Γι'αυτό όποιος δεν πέρασε να σηκωθεί να φύγει και να σπουδάσει χωρίς να κοστίσει στους γονείς του απολύτως τίποτα και αφήστε τους αριστούχους της Ελλάδας να γίνονται πυροσβέστες, αστυνομικοί άνεργοι και μισθωτοί των 500 ευρώ

Σιγά ρε

Μεγάλε!!!

Χωριάτης

φαίνεται ότι ήσουν τζιμάνι αφού δεν πέρασες πουθενά εδώ. Και τι δουλειά κάνεις και παίρνεις 5000 καθαρά το μήνα, μανεκέν σπούδασες;

@08.38@

OΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ''ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ '' ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΡΟΣΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΖΕΣΤΕΣ ! ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΡΠΑΣΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΤΑΡΤΗΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΑΜΕΣΕΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ . ΤΩΡΑ ΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ . KAI EΠΙΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΔΩ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ .ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΣΕ ΛΟΥΞ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ . ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ .... !!

Saruman the original

Γερμανια η καμμια..Βουλγαρια; Μας τα παν κι αλλοι, φιλαρακι, απλως δεν περασες εδω ουτε με τη δευτερη κι οι γονεις σε εστειλαν εξω για κανα πτυχιο,!

Η αριστεία στην πράξη

Μπράβο στα παιδιά, ανταμείφθηκε ο κόπος τους. κ. Τσίπρα και λοιποί του ΣΥΡΙΖΑ, πως αισθάνεστε που που τα παιδιά πάλαιψαν και έγιναν άριστοι. Δεν δέχονται την ισοπέδωση οι Έλληνες, κάποιοι είναι άριστοι και το δείχνουν.

Κωστας

Βλέπω έχουν τρομερούς στόχους, οι δυο από αυτούς στην ακαδημία πυροσβεστικής και ο άλλος της αστυνομίας. Άδικα το διάβασμα που κάνατε.

Χμμμ

Αυτοί ανεβάζουν το επίπεδο...... Εσύ προφανώς θέλεις να το κατεβάσεις....

Στέφανος

Οι αναφερόμενοι μαθητές πέτυχαν μία σημαντική διάκριση. Υπάρχουν αρκετοί άλλοι με παρόμοιες επιδόσεις που δεν αναφέρονται, πράγμα που δεν είναι αντικειμενικό. Οι μαθητές αυτοί είναι σίγουρα επιμελείς κι ευφυείς. Η επιτυχία τους όμως δεν τους αναδεικνύει αυτομάτως σε διάνοιες και αποδέκτες τόσων συγχαρητηρίων. Αυτό γιατί 1. οι εξετάσεις βασίζονται σε συγκεκριμένη ύλη, και 2. αρκετοί αγγίζουν το απόλυτο (100% των μονάδων). Το 2ο σημαίνει ότι κανένα από τα θέματα δεν είναι εξαιρετικά πολύπλοκο, τόσο που να επιτρέπει τη διάκριση ανάμεσα σε άριστους μαθητές και σε διάνοιες. Το σύστημα εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο άλλων χωρών έχει εξετάσεις που περιέχουν κι ορισμένες πάρα πολύ δύσκολες ερωτήσεις/θέματα. Φυσικά οι εξετάσεις δε σκοπεύουν στον εντοπισμό μοναδικών ταλέντων, απλώς είναι μέθοδος αξιολόγησης των υποψηφίων. Θεωρώ σκόπιμο όμως να μην εκθειάζονται οι επιδόσεις (και παίρνουν τα μυαλά των παιδιών αέρα). Πριν δεκαετίες μπήκα πρώτος στη Σχολή που τώρα ονομάζεται "Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών" του ΑΠΘ. Η βαθμολογία μου στις Πανελλήνιες εξετάσεις ήταν 3x20 (Μαθ. Φυσ., Χημ.) + 1x19 (έκθεση). 'Ολοι με αντιμετώπιζαν ως τον νέο Einstein. Πήρα πτυχίο με άριστα (9,87), υπηρέτησα 23 μήνες θητεία και μετά, περισσότερο από συγκυρία, μου χορηγήθηκε υποτροφία από κληροδότημα Ελληνοαμερικανού, να είναι καλά ο άνθρωπος, για μεταπτυχιακές σπουδές στο MIT (Cambridge, Massachusetts) που είναι κορυφαίο πανεπιστήμιο. Εκεί διαπίστωσα ότι ούτε Einstein είμαι, ούτε σφαιρική (ολοκληρωμένη) γνώση είχα. Σε καμμία περίπτωση δεν ήμουν στο επίπεδο συναδέλφων υποτρόφων που σπούδασαν στις χώρες τους πριν έρθουν για διδακτορικό στο MIT. Και να σημειώσω ότι κανείς τους δεν ήταν δακτυλοδεικτούμενος στις χώρες τους όπως ήμουν εγώ. Εκτιμώ ότι τα πολλά συγχαρητήρια μάλλον με έβλαψαν. Η προσαρμογή στην πραγματικότητα ήταν δύσκολη. Πολύ δύσκολή. Έλεγχος της πραγματικότητας (reality check) που και που δεν θα έβλαπτε νομίζω τους αριστούχους μας. Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας. Στέφανος, Palo Alto, California

Το βλέπουμε

Σίγουρα δεν είσαι διάνοια, καθώς αν ήσουν θα μπορούσες εύκολα να αντιληφθείς ότι η δική σου εμπειρία δεν καθορίζει την εμπειρία των άλλων, καθώς επισης και το πώς θα φανεί το σχόλιό σου. Επειδή εσένα παίρνουν εύκολα τα μυαλά σου αέρα, οπως φαίνεται και από την παράθεση των επιτευγμάτων σου, δε σημαίνει ότι θα πάρουν και των παιδιών. Επίσης, το συμπέρασμά σου σχετικά με τη δυσκολία των θεμάτων δεν έχει κάποια λογική βάση. Το ότι κάποιοι έπιασαν το 100% των θεμάτων δε σημαίνει πως ήταν εύκολα, καθώς δε λαμβάνεις υπ'όψη σου πόσοι δεν το έπιασαν. Συγγνώμη που συγχαίρουμε τα παιδιά για το επίτευγμά τους και όχι εσένα, αλλά έτσι είναι η ζωή.

Χωριάτης

έχεις απόλυτο δίκιο πατριώτη. Το 20 στις Ελληνικές εισαγωγικές εξετάσεις δείχνει ότι έχεις δυνατότητες αλλά όχι ότι είσαι και διάνοια, αφού η εξεταστέα ύλη είναι περιορισμένη. Ποιος έπαιρνε 20 σε όλα την εποχή των Εισαγωγικών; Όσο για τα πανεπιστήμια επιπέδου ΜΙΤ, οι περισσότεροι ξένοι φοιτητές όπως Ινδοί, Κινέζοι, έχουν φθάσει εκεί με εξετάσεις αναλογίας 1/εκ, οπότε δεν παίζονται από αποφοίτους του ΑΠΘ

Περί Αριστείας

Συγχαρητήρια στα παιδιά που αρίστευσαν. Πραγματικά πέτυχαν και έκαναν την υπέρβαση που ο καθένας πρέπει να επιδιώκει για τον εαυτό του. Θα σταθώ, όμως, και στα παιδιά που ΔΕΝ αρίστευσαν: να μην τα παρατήσετε ποτέ. Να ξέρετε πως η ζωή δεν τελειώνει στα 18 και πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης αν εντοπίσεις το στόχο σου. Ως μη αριστούχοι, θα ακούσετε συχνά στη ζωή σας τις παρακάτω φράσεις: ''δεν μπορείς'', ''δεν είσαι αρκετά καλός'', ''είσαι πολύ μεγάλος πια για να πετύχεις τα όνειρά σου'', ''δεν θα τα καταφέρεις''. Είναι αυτές, ακριβώς, οι φράσεις που δεν πρέπει ποτέ να πιστέψετε. Οι αριστούχοι συμμαθητές σας που τα άκουσαν αυτά πριν αριστεύσουν, σήκωσαν το ανάστημά τους και είπαν ''εγώ θα πετύχω το στόχο μου'', και γι' αυτό το λόγο δε θα πρέπει να είναι τα άτομα που θα ζηλεύετε ή θα φθονείτε, αλλά τα ινδάλματά σας, που θα σας κάνουν να πιστέψετε κι' εσείς στους εαυτούς σας.

Euler

Πραγματικά αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές που αναφέρει το άρθρο. Να σημειώσω όμως ότι υπάρχουν πολλοί μαθητές από άλλους Νομούς που έχουν μεγαλύτερες επιδόσεις από όλα αυτά τα παιδιά που αναφέρονται. Φυσικά αυτό δεν μειώνει την αξία της επιτυχίας τους, απλά το αναφέρω για λόγους δικαιοσύνης.

μπραβο

μας κανατε υπερηφανους

Καθηγητής Πανεπιστημίου

Αυτά τα νεαρά παιδιά πρέπει να μείνουν εδώ και να διαπρέψουν. Να προσφέρουν στην Ελληνική οικονομία και να την αιμοδοτήσουν με τις ικανότητες τους. Τα λαμπρά αυτά μυαλά είναι τα παιδιά μας, είναι το μέλλον αυτής της χώρας. Δεν πρέπει να τα αφήσουμε να φύγουν.

άλλος καθηγητής πανεπιστημίου

θα φύγουν και πρέπει να το κάνουν!

Τοτος

Σε ελληνικό πανεπιστήμιο; Που και απ'έξω να περάσεις κινδυνεύεις από τέτανο, μαλάρια και κομματοσκυλίαση; Είναι ντροπή να καταστρέφουμε αυτά τα παιδιά και μετά να ψαχνόμαστε γιατί φεύγουν έξω.

...

Δεν έχεις καμια εξουσία, καμία νομιμοποίηση και κανένα κίνητρο για να τα εμποδίσεις να φύγουν. Θα κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς να σε ρωτήσουν.

Βαγγέλης

"Η καριέρα είναι χολερα":Τάδε έφη Καρανικας, σύμβουλος του Τσίπρα

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mandra_foto

Δύο χρόνια πέρασαν από την φονική πλημμύρα που χτύπησε την Δυτική Αττική αφήνοντας πίσω της 24 νεκρούς, διαλυμένες περιουσίες και μια ανείπωτη καταστροφή