ΟΑΣΑ: Έκλεισαν οι μπάρες, εκτινάχθηκαν τα έσοδα

4295474

Τον Ιανουάριο του 2019 η αύξηση των εσόδων ανήλθε στο 19,4% και τον Φεβρουάριο στο 22%  - Πάνω από 20 εκατ. ευρώ τα έσοδα τον Μάρτιο - Αύξηση αναμένεται και τον Απρίλιο

Το φράγμα των 20 εκατ. ευρώ έσπασαν τον Μάρτιο τα έσοδα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, με την αύξηση των εσόδων που παρατηρείται από τις αρχές του έτους να οφείλεται στις κλειστές μπάρες.

Και τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με στελέχη του Οργανισμού, θα συνεχιστεί η διψήφια άνοδος των εσόδων του ΟΑΣΑ, απόρροια του κλεισίματος των πυλών σε όλο το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ (γραμμές 1, 2 και 3) και της διευρυμένης απήχησης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από το επιβατικό κοινό.

Από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οπότε εντατικοποιήθηκε το κλείσιμο των πυλών και εφαρμόστηκε το μέτρο της εισόδου από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, τα έσοδα του ΟΑΣΑ διαγράφουν έντονα ανοδική πορεία.

Είναι ενδεικτικό ότι τον Ιανουάριο του 2019 η αύξηση των εσόδων ανήλθε στο 19,4% και τον Φεβρουάριο στο 22%.

Τον Μάρτιο, η αύξηση ήταν μικρότερη, ωστόσο οι εισπράξεις «έσπασαν το φράγμα» των 20 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, και τον Απρίλιο τα πρώτα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά, αφού εκτιμάται ότι η άνοδος των εσόδων θα υπερβεί το 20% με 25%.

«Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις Αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας έχει γίνει πια τρόπος ζωής των πολιτών αλλά και βασικό εργαλείο σημαντικής αύξησης των εσόδων των αστικών συγκοινωνιών» δηλώνει στο ΑΠΕ -ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, τονίζοντας πως το ηλεκτρονικό εισιτήριο αντιμετώπισε τόσο τα φαινόμενα εισιτηριοδιαφυγής όσο και τα φαινόμενα διακίνησης πλαστών εισιτηρίων.

«Αρκεί να δει κανείς πως είχαμε τριπλασιασμό, σχεδόν, των μηνιαίων καρτών για να καταλάβει πως δεν υπήρχε μόνο ζήτημα εισιτηριοδιαφυγής.

Παράλληλα ήρθε να αποδώσει στις αστικές συγκοινωνίες αυξημένα έσοδα προκειμένου να μπορούν να αυξήσουν τις δυνατότητες ενίσχυσης του έργου τους. Διαψεύδονται λοιπόν όλες οι Κασσάνδρες που το θεωρούσαν προβληματικό και άμεσα αντιμετωπίστηκαν ζητήματα δυσλειτουργιών», προσθέτει ο κ. Βούρδας.

ΣΧΟΛΙΑ (20)

Sakis

Καταργηστε τη δωρεαν μετακινηση των "ανεργων". Υπαρχουν παρα πολλοι που εχουν καρτα ανεργιας για να μπαινουν δωρεαν στο μετρο ενω δουλευουν κανονικοτατα. Πως γινεται αυτο; Πολυ απλα, αν δεν εισαι μισθωτος ο ΟΑΕΔ δεν μπορει να ξερει αν δουλευεις η οχι. Ετσι, παρα πολλοι που δουλευουν με τιτλους κτησης και συμβασεις εργου ανανεωνουν κανονικοτατα την καρτα ανεργιας τους καθε τριμηνο μεσω ιντερνετ και φαινονται ως μακροχρονια ανεργοι ενω δεν ειναι.

Παραμύθια

Οι μπάρες στοίχισαν εκατομμύρια και οι τζαμπατζήδες αλωνίζουν ακόμα ειδικά σε λεοφωρεία -τρόλευ, χωρίς ελεγκτες δεν γίνεται δουλειά. Μετα λεφτά που στοιχισαν οι μπάρες θα μπορουσαν να δουλέυουν χιλιάδες ελεγκτες και τότε δεν θα είχαμε τζαμπατζήδες

ΓΙΏΡΓΟΣ ΚΑΒΆΛΑ

@Παραμύθια.Έτσι ακριβώς.

ΟΚ!

Άντε και τους πιστέψαμε για την αύξηση των εσόδων. Που δεν ισχύει, κυρίως επειδή το πρόβλημα της λαθρεπιβίβασης δεν ήταν τόσο μεγάλο όσο το παρουσίαζαν. Το έκαναν με αυτά χρήματα; Οι λάμπες σε σταθμούς και συρμούς είναι καμμένες για μεγάλα διαστήματα, οι κυλιόμενες σκάλες είναι χαλασμένες για πολλές ημέρες, συρμοί και λεωφορεία έρχονται σε μεγαλύτερους χρόνους, η καθαριότητα έχει εμφανέστατα υποβαθμιστεί, ιδίως στον Ηλεκτρικό. Η είσοδος από την μπροστινή θύρα αποδείχτηκε μπούρδα και ευτυχώς δεν εφαρμόζεται. Ο μόνος λόγος που μπήκαν τα πορτάκια είναι για να πάρουν κάποιοι μίζες.

τζακ

Είσαι χαζός, απλά.

ftemp

Έχω προσωποποιημένη κάρτα, πληρώνω κάθε μήνα και έλεγχοι στον οασα δεν γίνονται. Πολλές φορες έχω μείνει εκτός διότι το όχημα εξναι γεμάτο και ο οδηγος δεν δέχεται άλλους. Προφανώς ελάχιστοι από αυτούς πλητώνουν. Αν δεν γίνει ιδιωτική η εταιρεία τέτοια θα γίνονται. Οι υπηρεσίες τώρα είναι τριτοκοσμικές και τραγικές.

Τέλος στα λαμόγια

Μην αφήνετε άλλον να περνάει μαζί σας. Τέλος στα λαμόγια που κατέστρεψαν τη χώρα μαζί με τους όμοιους πολιτικούς τους δικούς τους.

ANNα

Μας δουλεύετε ρε γαμωτο!!! Ελατε στην ανθουπολη να δειτε τις κλειστες πυλες. Ελατε να δειτε συχνοτητα δρομολογιων στις 8 το πρωι. Αι στο διαολο πια! Γελοίοι! Ψεύτες! Καταντησατε το μετρο της Αθήνας, τρένο του Πακιστάν!

Χρόνια φωνάζω...

"...εντατικοποιήθηκε το κλείσιμο των πυλών και εφαρμόστηκε το μέτρο της εισόδου από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ..." Ολοι εμείς που έχουμε ζήσει σε ευρωπαϊκές χώρες (εγώ Λονδίνο για σπουδές το 2000) και έχουμε δει πως δουλεύουν τα τραίνα και τα λεωφορεία, αγανακτούμε όταν επιστρέφαμε Ελλάδα. Μα είναι δυνατόν να μην μπορούμε να κάνουμε τα αυτονόητα? Πόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβεις ότι η είσοδος στα λεωφορεία πρέπει να γίνεται μόνο από την μπροστινή πόρτα και πόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβεις ότι οι μπάρες στα τραίνα πρέπει να κλείνουν και να μην είναι ξέφραγο αμπέλι. Αντε, τώρα που το καταλάβατε, ελπίζω να μειώσετε και το χρόνο ανοίγματος της μπάρας στα τραίνα, γιατί περνάει ολόκληρος λόχος με ένα εισιτήριο. Αϊντε κηφήνες που μου το παίζετε και διοικητές οργανισμών. Ενα Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο και θα λυθούν όλες σας οι απορίες μπαγλαμάδες.

Μας κοροϊδεύετε, μη μας φτύνετε κιόλας!

ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΔΕΝ ΚΛΕΙΣΑΝΕ, αλλά και ό,που είναι κλειστές ΟΙ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΑΝΩΝΙΖΟΥΝ αφού είναι ανύπαρκτη η επιτήρηση. Μόλις ο νομοταγής επιβάτης ανοίξει τη μπάρα τρέχουν πίσω του αρμάδα οι τζαμπατζήδες. Επίσης, ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ οι μπάρες έχουν αισθητήρα που με το πρώτο εμπόδιο ανοίγουν αυτομάτως, ενώ στο εξωτερικό κλείνουν σε 5 δευτερόλεπτα και έτσι εγκλωβίζουν κάθε επόμενο που προσπαθεί να περάσει παράτυπα. Αξιοθαύμαστο είναι το ΘΡΑΣΟΣ της συντριπτικής πλειονότητας Αλβανών και λοιπών μελαψών λαθρομεταναστών. Επιτέλους, ΔΩΣΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΚΟΣΜΟ, ΠΡΟΣΛΑΒΕΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ, και δεν θα μας κοστίζουν και θα υπάρχει μια εικόνα νομιμότητας και δικαιοσύνης..

Εγώ...

...πάντως θυμάμαι τι έλεγαν οι ¨κλικάδες¨ για τις μπάρες, για ταλαιπωρία των πολιτών, για σχέδια επί χόρτου, έδειχναν μόνο ουρές και χάος! Οι χορηγοί του Κούλη σε πρώην περιπέτειες, με τα ματσούκια παρατεταμένα να σπέρνουν την καταστροφή για τις μπάρες... Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τη Δημοκρατία, οι ¨κλικάδες¨ και οι πληρωμένοι δολοφόνοι τους !!!

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;

ανεβαίνω στο τραμ, πάω στο ακυρωτικό με την κάρτα και με σπρώχνει ένας άχρηστος βρωμοσυνταξιούχος του Πασοκ που βιαζόταν να καθίσει χωρίς να χτυπήσει κάρτα. ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ

john

πώς να μην αυξηθούν τα έσοδα όταν δε μπορείς να βγάλεις μειωμένα εισητήρια από το μηχάνημα έκδοσης, όπως επίσης ότι δεν υπάρχουν ταμεία έκδοσης εισητηρίων σε όλους τους σταθμούς....

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης