Η Εγνατία «μεγαλώνει» με 13 κάθετους άξονες

Η Εγνατία «μεγαλώνει» με 13 κάθετους άξονες

Επέκταση της Εγνατίας Οδού στις Βαλκανικές χώρες αλλά και σύνδεση με αεροδρόμια, λιμάνια και αναπτυξιακά κέντρα της Ηπείρου, της Θεσσαλίας, της Δυτικής Μακεδονίας, της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας, και της Θράκης. προβλέπει το master plan που παρουσίασε την Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης μαζί με την διοίκηση της Εγνατίας Οδού ΑΕ.

Η Εγνατία «μεγαλώνει» με 13 κάθετους άξονες
Επέκταση της Εγνατίας Οδού στις Βαλκανικές χώρες αλλά και σύνδεση με αεροδρόμια, λιμάνια και αναπτυξιακά κέντρα της Ηπείρου, της Θεσσαλίας, της Δυτικής Μακεδονίας, της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας, και της Θράκης. προβλέπει το master plan που παρουσίασε την Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης μαζί με την διοίκηση της Εγνατίας Οδού ΑΕ.
 
Συνολικά το μαμούθ τεχνικό έργο μήκους  670 χλμ. που ξεκινά από την Ηγουμενίτσα και καταλήγει στους Κήπους του Έβρου, βρίσκεται στην τελική ευθεία της ολοκλήρωσής του μετά από 14 χρόνια λειτουργίας και προβλέπει 13 νέους κάθετους άξονες σύνδεσης.

Όπως φαίνεται η Εγνατία Οδός Α.Ε. αποκτά  στρατηγικό ρόλο για την κυβέρνηση στον τομέα των υποδομών καθώς θα έχει την ευθύνη και την αρμοδιότητα να σχεδιάσει, να συντονίσει και να κατασκευάσει τον άξονα Βορρά – Νότου από τη Νίκη, τα σύνορα με τη FYROM, τη Φλώρινα, την Πτολεμαΐδα, την Κοζάνη, τη Λάρισα.

Έναν άξονα που χαρακτηρίζεται ιστορικής σημασίας και θα είναι προβλεπόμενης δαπάνης περίπου 1 δισ. ευρώ. Ο άξονας θα περνά από δύο Περιφέρειες και από πολλούς Νομούς. Επιπλέον, θα αναλάβει να σχεδιάσει, να μελετήσει και να κατασκευάσει τον Ε61, που θα ξεκινά από την περιμετρική των Σερρών, θα πηγαίνει προς το Νομό Δράμας και από εκεί θα συνδέεται με την Εγνατία στο Νομό Καβάλας.     

Ο κ. Μαγκριώτης εξήρε την τεχνογνωσία και το ανθρώπινο δυναμικό της Εγνατίας που όπως τόνισε δέχεται προτάσεις από Δήμους, Νομούς και Περιφέρειες για να προσφέρει υποστήριξη για έργα σε όλη τη χώρα. Η εταιρεία έχει αναπτύξει και διεθνή παρουσία καθώς στις 22 Οκτωβρίου ο υφυπουργός θα μεταβεί στην Πολωνία για την υπογραφή ενός μνημονίου που προβλέπει την κατασκευή του οδικού άξονα «Via Carpathia» που αφορά τη σύνδεση της Βαλτικής θάλασσας με το Αιγαίο πέλαγος.
Κλείσιμο

Όπως τονίστηκε, η «Εγνατία Οδός Α.Ε» θα αποτελέσει τον πυρήνα της ανωνύμου εταιρίας «Αναπτυξιακές Υποδομές Κρήτης Α.Ε» και στην Κρήτη και απαντώντας στις επικρίσεις των υπηρεσιών του υπουργείου υποδομών ότι τους αφαιρούνται αρμοδιότητες που εκχωρούνται στην Εγνατία ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι «μέχρι τώρα η κεντρική γραφειοκρατία του Δημοσίου, από την πρώτη μέρα της ίδρυσης της ήθελε την κατάργησή της. Ελπίζω, να μην προστεθούν και άλλοι με το αντίστοιχο αίτημα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης