Προς τον κύριο Στέλιο Παππά: Επιστολή «καταπέλτης» κατοίκου της Θεσσαλονίκης για τον ΟΑΣΘ

4573826

«Δεν είδαμε τίποτα να αλλάζει, τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο» επισημαίνει ο γιατρός Παύλος Αλεξιάδης που κατοικεί στη Θεσσαλονίκη και μετακινείται με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ 

«Τα πράγματα στον ΟΑΣΘ πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο και παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες δεν είδαμε τίποτα να αλλάζει» επισημαίνει ο γιατρός Παύλος Αλεξιάδης με την ανοικτή επιστολή που απέστειλε προς τον πρόεδρο του οργανισμού Στέλιο Παππά.

«Το ψάρι πάντα βρωμάει από το κεφάλι και για αυτό κανένας κάτοικος αυτής της πόλης δεν έχει αυταπάτες για το ποιος φταίει για αυτήν την κατάντια» σημειώνει καταλήγοντας ο κ. Αλεξιάδης ο οποίος δεν παραλείπει, στην επιστολή του την οποία δημοσίευσε το liberal.gr, να υπενθυμίσει τις εξαγγελίες του κ. Παππά για τον ΟΑΣΘ όσο και γι' αυτές που έκανε από τη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και οι οποίες όπως αναφέρει έμειναν στα χαρτιά. 

Αναλυτικά η επιστολή του:

«Κύριε Παππά,

Βρίσκεστε στην πόλη μας εδώ και ενάμιση χρόνο. Ήρθατε στην Θεσσαλονίκη διαφημιζόμενος από την κομματική νομεκλατούρα του εδώ πρωθυπουργικού γραφείου ως ο «άνθρωπος της εξυγίανσης». Αναλάβατε την εξυγίανση και γίνατε πρόεδρος του κρατικού ΟΑΣΘ. Δεν θα εξετάσουμε το γιατί ούτε το με ποια κριτήρια επιλεγήκατε για την θέση αυτήν. Δεν θα μιλήσουμε για την εξυγίανση που κανείς στην πόλη δεν βλέπει αν και ακούγεται ότι προχωρεί. Υπάρχουν άλλοι πιο αρμόδιοι από εμάς για να μιλήσουν για αυτήν και να εξετάσουν τι πραγματικά γίνεται.

Στα τέλη Αυγούστου και ενόψει της ΔΕΘ δηλώσατε ότι ο ΟΑΣΘ περιμένει 70 νέα οχήματα, τώρα τέλη Δεκεμβρίου αυτά τα 70 οχήματα δεν φανήκαν πουθενά και στην πόλη κινούνται λεωφορεία πεπαλαιωμένα, με χαλασμένο το σύστημα κλιματισμού, με χαλασμένες εξατμίσεις που γεμίζουν καυσαέριο την πόλη, με χαλασμένες πόρτες. Οι στάσεις ακόμα και οι πιο απομακρυσμένες είναι γεμάτες με αγανακτισμένους πολίτες που περιμένουν έως και τρία τέταρτα για να περάσει το λεωφορείο τους. Και όταν το λεωφορείο φτάσει η αγανάκτηση των νέων επιβατών συναντάει αυτήν αυτών που είναι ήδη μέσα και το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό.

Θέλετε να συνεχίσουμε; Ας συνεχίσουμε!

Τον Οκτώβριο του 2018 δηλώσατε: «Για εμάς οι συγκοινωνίες είναι κοινωνικό αγαθό, πρέπει να το απολαμβάνουν οι πάντες». Συνυπογράφουμε! Καμιά απολύτως αντίρρηση να το απολαμβάνουν οι πάντες. Άραγε έχετε κατεβεί ποτέ από το σύννεφο σας για να δείτε τι «απολαμβάνουν οι πάντες»;

Όχι, αρνείστε να κατέλθετε από τα σύννεφα και να συναντήσετε εμάς τους «πάντες» που υποφέρουμε την βάσανο του ΟΑΣΘ. Για αυτό ας μας επιτρέψετε κύριε πρόεδρε να σας περιγράψουμε τα μαρτύρια μας.

Κάθε φορά που ανεβαίνουμε στο λεωφορείο του ΟΑΣΘ ξεχνάμε την ανθρώπινη αξιοπρέπεια μας έξω από αυτό. Δεν στριμωχνόμαστε απλώς αλλά πνιγόμαστε ο ένας πλάι στον άλλον. Στην γραμμή 14 είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι λιποθυμίες ηλικιωμένων. Στην γραμμή 10 γίνεται αισχρός πόλεμος για να ανέβεις στο λεωφορείο. Οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις σημειώνονται στην γραμμή 58 όπου μετά από μια ώρα αναμονής – τι ειρωνεία – αντικρίζεις να καταφτάνουν ένα λεωφορείο μπροστά γεμάτο και ακριβώς από πίσω ένα λεωφορείο της ίδιας γραμμής εντελώς άδειο. Στην γραμμή 57 γίνεται καθημερινός πόλεμος για λίγο χώρο ανάμεσα στους κατοίκους του Ασβεστοχωρίου και των Συκεών. Τα λεωφορεία της γραμμής 11 είναι στην απόλυτη πλειοψηφία τους χαλασμένα και με το ζόρι ανεβαίνουν τις ανηφόρες της Πυλαίας και της Χαριλάου. Τα λεωφορεία των δυτικών συνοικιών όπως της Πολίχνης και της Σταυρούπολης είναι και αυτά ανύπαρκτα. Τα λεωφορεία που περνάνε από την λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας είναι απαγορευτικά για χρήση από κάθε άποψη.

Ας σας περιγράψουμε τώρα σκηνές της καθημερινότητας μας μέσα στα οχήματα του ΟΑΣΘ.

Το λεωφορείο σταματάει μετά από μεγάλη αναμονή στην στάση και στις εισόδους του (κυρίως στην μεσαία) εκτυλίσσονται κάθε φορά σκηνές από την Γκουέρνικα. Ακούγονται οι φωνές σαν κραυγές μέσα από τα σπρωξίματα: «Κάντε λίγο πιο μέσα να χωρέσουμε όλοι», λες και αν υπήρχε χώρος δεν θα προχωρούσαμε προς τα πίσω να πάρουμε και καμία ανάσα.

«Περίμενε οδηγέ μην κλείσεις» ενώ είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει χώρος για να κλείσουν οι πόρτες. Ανάσα, οξυγόνο, υγιεινή, καθαρός αέρας είναι άγνωστες λέξεις όταν βρίσκεσαι μέσα σε ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ.

Τι; Τα λέμε αυτά μόνον εμείς οι ενάντιοι στον ΣΥΡΙΖΑ;
Όχι βέβαια τα λένε όλοι σε αυτήν την πόλη. Σας παραθέτω τι γράφει η κα. Κική Μουστακίδου σε άρθρο της στην ιστοσελίδα «Paralaxi» για αυτό το θέμα:

«Αν μπορούσα να απελευθερώσω τα χέρια μου και να φωτογραφίσω τον κόσμο έξω από τα ασφυκτικά γεμάτα αστικά, τον τρόπο με τον οποίον οι απέξω μένουν με το στόμα ανοιχτό μπροστά σε αυτό το θέαμα, θα προέκυπτε ένα εξόχως σουρεαλιστικό υλικό […]. Δεν καταφέρνω όμως να πιάσω το κινητό. Το ένστικτο επιβίωσης που με διακατέχει με φροντίζει ώστε να μην ποδοπατηθώ».

Όλοι οι Θεσσαλονικείς θυμούνται τον προϊστάμενο σας τον πρωθυπουργό κ. Τσίπρα να λέει στο περιθώριο της 83ης ΔΕΘ για τον ΟΑΣΘ: « Δεν μπορώ να απαντήσω εμπειρικά, αφού δεν ζω εδώ» Και συνέχισε ως άλλη Αντουανέτα: «Ζητώ από τους πολίτες να δώσουν μια παράταση χρόνου στην προσπάθεια».

Έφυγε ο Σεπτέμβρης, ήρθε ο Οκτώβριος, μετά ο Νοέμβριος και τώρα τελειώνει η χρονιά και δεν είδαμε τίποτα να αλλάζει, τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Αλλά είπαμε ότι οι Θεσσαλονικείς πρέπει να δώσουν χρόνο στην προσπάθεια….. Να κάνουν υπομονή! Υπομονή! Την υπομονή που έχουν κάνει και κάνουν οι Θεσσαλονικείς με τον ΟΑΣΘ δεν την επιδεικνύουν ούτε γαϊδούρια βαρυφορτωμένα.

Αρκετά μακρηγορήσαμε κύριε Παππά. Πριν κλείσουμε όμως να σας διευκρινίσουμε ότι δεν είμαστε υποστηρικτές του «αμαρτωλού προηγούμενου καθεστώτος» ούτε του – εκ του αποτελέσματος που ζούμε καθημερινά- αμαρτωλού τωρινού καθεστώτος.

Το ψάρι πάντα βρωμάει από το κεφάλι και για αυτό κανένας κάτοικος αυτής της πόλης δεν έχει αυταπάτες για το ποιος φταίει για αυτήν την κατάντια. Τι να πούμε για τα πεπραγμένα σας σε αυτήν την πόλη; Σας συγχαίρουμε….
Καλές γιορτές.

Με τιμή
Παύλος Ι. Αλεξιάδης
Ιατρός»

ΣΧΟΛΙΑ (42)

βαλτε την τουνη στον οασαθ ....

και να δειτε τι θα γινει αχαχαχαχαχαχα

Τι δεν καταλαβαινετε?

Η πρακτικη αυτων των καθεστωτων ειναι αργα αλλα σταθερα η εξαθλιωση του λαου σε ολα τα επιπεδα για να το παιζουν μετα'" ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΔΕΣ" και να τον ελεγχουν.

mme

Ο ΟΑΣΘ είναι η χρόνια πληγή της Θεσσαλονίκης. Αν επισκεφθεί κανείς τα γραφεία του, θα καταλάβει. Εκατοντάδες άχρηστοι υπάλληλοι, στοιβαγμένοι ο ένας δίπλα στον άλλον, τα γραφεία δεν τους φτάνουν. Όλοι είναι συγγενείς και σόγια των πρώην μετόχων. Απείραχτοι από τη νέα διοίκηση, τώρα μου έγιναν και δημόσιοι υπάλληλοι. Τα λεωφορεία ασυντήρητα, με σχισμένα καθίσματα. Βασικές λεωφορειακές γραμμές που διέσχιζαν την πόλη καταργήθηκαν με αποτέλεσμα οι επιβάτες να συνωστίζονται όλο και περισσότερο στις ήδη υπάρχουσες. Οι άνεργοι μετακινούνται δωρεάν, Κατ' αρχήν σωστό. Όμως τρέξαν και γράφτηκαν στον ΟΑΕΔ όλες οι νοικοκυρές της γειτονιάς μου, που ούτε εργάστηκαν ποτέ, ούτε και έχουν σκοπό να εργαστούν, μόνο και μόνο για να κυκλοφορούν τζάμπα με τα λεωφορεία. Αυτό δεν λέγεται κοινωνική πολιτική. Αυτό λέγεται δώσε και μένα μπάρμπα, από μια ανίκανη διοίκηση.

Πετρος

ενας αρμενιος οδηγος μου ειπε πως στην Αρμενια για να πετυχουν τη μειωση της τιμης του εισιτηριου ως ενεργοι πολιτες, κατι αγνωστο στην ελλαδα, αποφασισαν επι ενα μηνα να ταλαιπωρουνται και μη τα χρησιμοποιουν, στο τελος ομως πετυχαν αυτο που ηθελαν, αν γινοταν αυτο στην ελλαδα για ολα τα θεματα του οασθ σιγουρα θα ειχε αποτελεσματα, εδω ομως μας νοιαζει πως θα χωθουμε και εμεις στο λεωφορειο να κανουμε τη δουλιτσα μας και ακομα και καποιος διαμαρτυρηθει μεσα στο λεωφορειο οι αλλοι απλα τον χαζευουν, παιρνεις τελικα οτι σου αξιζει! Και γιαυτο που ειπα πριν, για να προλαβω αυτους που λενε πως θα πανε στη δουλεια τους οι περισσοτεροι παμε στη δουλεια, πως παμε οταν εχει απεργια ο οασθ εκει ολοι το δεχονται θελουν δε θελουν!

Γεώργιος

είστε όλοι βαθιά νυχτωμένοι. είναι φανερό πως δεν έχετε ιδέα πως λειτουργεί το δημόσιο στην ελλάδα. για δημόσιο λειτουργεί άψογα!!! τέλεια!!!

Ε.Π

Ολος ο πολιτικός κατιμάς κατσικώνεται στη Θεσσαλονίκη, την πόλη που δεν έχει βγάλει ούτε έναν πρωθυπουργό μέχρι σήμερα, αν και η 2η μεγαλύτερη της χώρας.

Θάνος

Ο Κώστας Καραμανλής;

Μαριος

Για να καταλάβω λοιπόν τι θέλεις να πεις εδώ βρε φίλε. Έχουμε λοιπόν που λες έναν γιατρό που βγάζει στην φορά τα κακώς κείμενα. Και εσυ αντί να πεις έχει δίκιο, το μόνο που έχεις να πεις είναι ότι οι προηγούμενοι έκαναν χειρότερα. Σωστός... Μα πως θα πάει μπροστά αυτός ο ρημάδης ο τόπος όταν το μόνο που κάνουμε πάντα είναι ομφαλοσκόπηση. Για να τελειώνουμε. Ποσώς με ενδιαφέρει τι κάνανε οι προηγούμενοι. Γι αυτό χασαν τις εκλογές και δεν είναι κυβέρνηση. Τώρα στην κυβέρνηση είναι ο αυτοί με το «ηθικό πλεονέκτημα» Ας κάνουν λοιπόν δουλειά να βελτιώσουν τον τόπο. Αν δεν μπορούνε, κα ξεκουμπιστουν για να αφήσουν τους επόμενους να προσπαθήσουν. Αμάν πια...

Kostas

Ο γιατρός εχει απόλυτο δικιο ανεβηκα μια φορά πριν τρεις μηνες σε λεοφωρειο του ΟΑΣΘ και νομιζα οτι βρεθηκα στην Ινδια για να λιποθυμησεις ητανε. Κατεβηκα δυο στασεις νωρίτερα. Οχι πως πριν τα πραγματα ηταν καλύτερα. Φιλη μου Αμερικανίδα που ηρθε στην πόλη το 2008 και ειδε το πως ητανε παστωμενη ο ενας πανω στον αλλο σοκαριστηκε και με ρωτουσε το ποτε θα γινει το μετρο. ΑΙΣΧΟΣ- ΚΟΡΟΙΔΙΑ. Πρεπει να παρεμβει ο δημαρχος και να βαλει δακτυλιο στην πολη για τα αυτοκινητα και να εφαρμοσουν quantitative models ωστε να δουν τις ωρες αιχμης που υπαρχει το κυριως προβλημα ωστε να αυξηθουν τα δρομολογια και οι ταχυτητες των λεωφοριων.

Στέλιος Τούμπα

Αυτό που ζούμε καθημερινά οι Θεσσαλονικείς είναι ένα σύγχρονο δράμα.Οι Αθηναίοι δεν υπήρχε περίπτωση να το ανεχόταν. Είμαστε κάτοικοι Καλκούτας όχι Ελλάδος. Μισή ώρα αναμονή στη στάση και μετά αν έχεις τύχη και χωρέσεις θα είσαι παστή σαρδέλα, ακούνητος, αγέλαστος σφιγμένος και σιχτιρίζεις την ώρα και τη στιγμή. Οι μεγαλοσχήμονες ας καταλάβουν ότι δεν υπάρχει οικονομία αν δεν έχεις μεταφορές και συγκοινωνία αλλά ποιος πόνεσε γι αυτό τον τόπο. Και όσο για διορισμούς και τώρα γίνονται. Δες τον υποψήφιο για δήμαρχο Καλαμαριάς που είναι στο ΔΣ του ΟΑΣΘ βόλεψε και τον υιό του στην τηλεματική του ΟΑΣΘ. Τα δικά μας παιδιά είναι η προτεραιότητά τους

XXX

Δωστε τον ΟΑΣΘ πισω στους μετοχους και στην ΝΔ, make ΟΑΣΘ great again (MOGA), με 200 εκατομμυρια τον χρονο μαυρη τρυπα, να τρωνε 4000 μετοχοι και αλλοι 4000 παρατρεχαμενοι με χρυσα κουταλια. Ανανεωση και της αποκλειστικης συμβασης για την Θεσσαλονικη μεχρι να φτασει το μετρο στην Σινδο, δηλαδη μεχρι το 2040. Που εισαι ρε αλογοσκουφη που μπλεξαμε με τους κατσαμπλιαδες τους αριστερους και μας χαλασαν τα λεωφορεια μας;

chris

Φιλότιμη προσπάθεια από το συριζοτρολάκι. Τουλάχιστον επί ΝΔ πηγαίναμε ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ στις δουλειές μας με τα λεωφορεία, τώρα περνάνε ανά 20 λεπτά, είναι γεμάτα και βρώμικα. Οπότε βγάλε το σκασμό και πήγαινε πίσω στην τρύπα σου, θλιβερό 0,60!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

DEI_logariasmo1

Δεκάδες πελάτες της επιχείρησης δέχονται τηλέφωνα από δικηγορικά γραφεία για να προχωρήσουν στην εξόφληση του ποσού – Τα τηλέφωνα αφορούν και σε ποσά που υπερβαίνουν μόλις τα 500 ευρώ

1
euaggelismos

Σύμφωνα με την καταγγελία, συγγενής ασθενους θεώρησε πως ο εφημερεύων γιατρός  του Ε’ Παθολογικού Τμήματος απουσίαζε και  κάλεσε δύο αστυνομικούς να τον «ψάξουν»  - Ο γιατρός βρισκόταν κανονικά στη θέση του, σύμφωνα το Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου

9
elikoptero4

Επτά μεγάλες γεννήτριες πολύ μεγάλης ισχύος μεταφέρονται στον Πόρο για να υπάρξει ρεύμα κατά τη διάρκεια της νύχτας – Τα συνεργεία θα εργαστούν όλο το βράδυ για να επανέλθει το πρωί κανονικά το ρεύμα

1
oddy

Όσοι βρίσκονται στο νομό Θεσσαλίας για διακοπές ή μένουν εκεί καλό θα είναι να δουν την δημοπρασία που θα πραγματοποιήσει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) στις 28 Αυγούστου η οποία περιλαμβάνει αρκετές ευκαιρίες σε άκρως δελεαστικές τιμές.

internet-addicted

Ολοκληρώνεται την Τετάρτη 21/8 η δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Ανάμεσα στα σημαντικά άρθρα του νόμου (86 στο σύνολό τους) και στις αιτιολογικές εκθέσεις, ξεχωρίζει ο ηλικιακός προσδιορισμός του ανήλικου,