Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Το διαδίκτυο ως σωτηρία για τον τουρισμό της χώρας
Το διαδίκτυο ως σωτηρία για τον τουρισμό της χώρας
Στροφή στα εργαλεία του ίντερνετ επιχειρεί η πολιτική ηγεσία του ελληνικού τουρισμού προκειμένου να καταστεί αξιόμαχη στις προκλήσεις που διαμορφώνονται διεθνώς στις αγορές-στόχους της Ελλάδας...
UPD:
Στροφή στα εργαλεία του ίντερνετ επιχειρεί η πολιτική ηγεσία του ελληνικού τουρισμού προκειμένου να καταστεί αξιόμαχη στις προκλήσεις που διαμορφώνονται διεθνώς στις αγορές-στόχους της Ελλάδας. Στην παρουσίαση των δεκατριών νέων Video που θα εμπλουτίζουν στο εξής το δικτυακό τόπο Youingreece, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, στάθηκε στη νέα στρατηγική του υπουργείου σε ό,τι αφορά την διαφημιστική καμπάνια. Αφού επεσήμανε ότι ο ΕΟΤ μετεξελίσσεται σε φορέα προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό, εστίασε στις πρωτοβουλίες που λαμβάνονται από το υπουργείο και έχουν ως επίκεντρο το διαδίκτυο.
Με όχημα τη νέα πύλη του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, ο Παύλος Γερουλάνος ανακοίνωσε το νέο διαδικτυακό πρόγραμμα που ακούει στο όνομα my-greece.gr, το οποίο αποτελεί τη μετεξέλιξη του Youingreece και της δράσης Συμμαχία για την Ελλάδα. Σε αυτό το νέο εγχείρημα ο χρήστης θα καλείται να ανεβάζει τις αγαπημένες του φωτογραφίες και τα βίντεο του, με σκοπό να αναδείξει ο ίδιος την Ελλάδα που αγαπά, τις ομορφιές της και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν ξεχωριστή. Το εν λόγω υλικό θα συνοδεύεται από ένα μικρό κείμενο 25 λέξεων, μέσα από το οποίο ο χρήστης θα μας περιγράφει τη δική του εμπειρία.
Σε ένα επόμενο στάδιο σκοπός του my-greece.gr είναι να αποτελέσει το φωτογραφικό και αρχειακό πλούτο που θα χρησιμοποιηθεί και ως βάση για την ανάπτυξη των 90 εμπειριών του Visitgreece.gr. Στόχος της ανάπτυξης των 90 εμπειριών είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οπτικού και λεκτικού περιεχομένου που θα αποτελέσει τη βάση για τη νέα τοποθέτηση του ελληνικού τουρισμού και τον επανασχεδιασμό του. Οπως είπε ο κ. υπουργός, η νέα στρατηγική τοποθέτηση της Ελλάδας επιτάσσει την ανάδειξη μοναδικών διαφοροποιημένων εμπειριών-πρεσβευτών, οι οποίοι ορίζονται αριθμητικά 10 για καθένα από τους 9 τουριστικούς κλάδους (Nautical, Meetings, Seaside, Athens & Thessaloniki, Culture, Luxuru, Nature, Touring, Wellness).
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο Παύλος Γερουλάνος απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες του τουρισμού, τόνισε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στα Ξενοδοχεία. Σε ερώτηση για τα χρέη του ΕΟΤ, πρόεδρος του ΕΟΤ Νικόλας Κανελλόπουλος ανακοίνωσε ότι μέχρι του τέλος του έτους ο οργανισμός θα έχει ξεπληρώσει τα χρέη στα κανάλια του εξωτερικού. Για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης ο υπουργός με έναν τόνο αισιοδοξίας ανάφερε ότι έως σήμερα παρατηρείται πτώση στις αφίξεις 2% με τις απώλειες των εσόδων να φτάνουν το 7%.
Με όχημα τη νέα πύλη του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, ο Παύλος Γερουλάνος ανακοίνωσε το νέο διαδικτυακό πρόγραμμα που ακούει στο όνομα my-greece.gr, το οποίο αποτελεί τη μετεξέλιξη του Youingreece και της δράσης Συμμαχία για την Ελλάδα. Σε αυτό το νέο εγχείρημα ο χρήστης θα καλείται να ανεβάζει τις αγαπημένες του φωτογραφίες και τα βίντεο του, με σκοπό να αναδείξει ο ίδιος την Ελλάδα που αγαπά, τις ομορφιές της και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν ξεχωριστή. Το εν λόγω υλικό θα συνοδεύεται από ένα μικρό κείμενο 25 λέξεων, μέσα από το οποίο ο χρήστης θα μας περιγράφει τη δική του εμπειρία.
Σε ένα επόμενο στάδιο σκοπός του my-greece.gr είναι να αποτελέσει το φωτογραφικό και αρχειακό πλούτο που θα χρησιμοποιηθεί και ως βάση για την ανάπτυξη των 90 εμπειριών του Visitgreece.gr. Στόχος της ανάπτυξης των 90 εμπειριών είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οπτικού και λεκτικού περιεχομένου που θα αποτελέσει τη βάση για τη νέα τοποθέτηση του ελληνικού τουρισμού και τον επανασχεδιασμό του. Οπως είπε ο κ. υπουργός, η νέα στρατηγική τοποθέτηση της Ελλάδας επιτάσσει την ανάδειξη μοναδικών διαφοροποιημένων εμπειριών-πρεσβευτών, οι οποίοι ορίζονται αριθμητικά 10 για καθένα από τους 9 τουριστικούς κλάδους (Nautical, Meetings, Seaside, Athens & Thessaloniki, Culture, Luxuru, Nature, Touring, Wellness).
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο Παύλος Γερουλάνος απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες του τουρισμού, τόνισε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στα Ξενοδοχεία. Σε ερώτηση για τα χρέη του ΕΟΤ, πρόεδρος του ΕΟΤ Νικόλας Κανελλόπουλος ανακοίνωσε ότι μέχρι του τέλος του έτους ο οργανισμός θα έχει ξεπληρώσει τα χρέη στα κανάλια του εξωτερικού. Για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης ο υπουργός με έναν τόνο αισιοδοξίας ανάφερε ότι έως σήμερα παρατηρείται πτώση στις αφίξεις 2% με τις απώλειες των εσόδων να φτάνουν το 7%.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα