«Ασημένια βέλη» μεταξύ Σπίρτζη και ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο 3ο Thessaloniki Summit

DsIQ9jkX4AArk5-

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φέρει ένα «πραγματικό ασημένιο βέλος και όχι ένα μοντέλο επίδειξης» είπε ο υπουργός Μεταφορών - Όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, τότε «τα τρένα θα πραγματοποιούν την διαδρομή» του απάντησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σε πεδίο... αντιπαράθεσης μεταξύ του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, Χρήστου Σπίρτζη και της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξελίχθηκε το 3ο Thessaloniki Summit. Ο υπουργός Μεταφορών αναφερόμενος νωρίτερα στα θέματα των υποδομών στη Βόρεια Ελλάδα τόνισε ότι θα έπρεπε ήδη να τελειώνει και να συνδέεται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με την Fyrom, και επεσήμανε πως «τους επόμενους μήνες ολοκληρώνεται η σύνδεση με την Ειδομένη με ηλεκτροκίνηση». Σε εκείνο το σημείο σημείωσε με έμφαση ότι «μέχρι το τέλος του 2018 ολοκληρώνεται μετά από πολλές 10ετίες, η σύνδεση Θεσσαλονίκης - Αθήνας και εάν είναι συνεπής η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει ένα πραγματικό ασημένιο βέλος και όχι ένα μοντέλο επίδειξης»!

Παράλληλα, ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι "θα θέλαμε να τρέξουν οι σιδηροδρομικοί άξονες Θεσσαλονίκης - Βέροιας - Φλώρινας, να προετοιμάζεται το Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας που αποτελεί τη δεύτερη μεγάλη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την Ευρώπη" και όπως επισήμανε «όλα αυτά γίνονται».

Η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

«Το πραγματικό ασημένιο βέλος ήρθε στην Ελλάδα για να φύγει και όχι να παραμείνει δεδομένων των συνθηκών», είπε ξεκινώντας την ομιλία του από το βήμα του 3ου Thessalonik Forum ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης. "Το ασημένιο βέλος, ήρθε για να παραμείνει και να κάνει τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ. Τελεία και παύλα", ξεκαθάρισε και επισήμανε ότι όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, στον άξονα Θεσσαλονίκη - Αθήνα, τότε "τα τρένα θα πραγματοποιούν την διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες και θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες".

Σημείωσε, ότι με την ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης και των έργων σήμανσης, αλλά και όταν γίνει πλήρως επιχειρησιακό το ηλεκτρονικό σύστημα adcs, "τότε θα έχουμε πραγηματικά μια τελείως διαφορετική εθνική υποδομή, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 200 χλμ/ ώρα, σε πολλά από τα σημεία του δικτύου. Τότε θα μπορέσουμε να βάλουμε και τα πιο υψηλής ταχύτητας τρένα", υπογράμμισε.

Σχετικά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι πρέπει να γίνει το hub προς τα Βαλκάνια, ο κ. Τσαλίδης επισήμανε: "Είμαστε σε συζητήσεις με την ΟΛΘ ΑΕ και προσπαθούμε να βρούνε μια αμοιβαία επωφελή λύση, για εμάς, αλλά κυρίως για τους πελάτες μας". Μεταξύ άλλων, ο ίδιος είπε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο, στο διάδρομο Orient/EAST/MED, αφορά σε 1110 χλμ και αναγνώρισε ότι "πραγματικά γίνονται πολύ σημαντικά έργα στη σιδηροδρομική υποδομή της χώρας μας.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

turkish_F-4

Τα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη έκαναν ρεκόρ προκλητικότητας των τελευταίων 19 μηνών τη Δευτέρα στο Αιγαίο - Σήμερα Τρίτη, τα ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας δεν κατέγραψαν ούτε μία παραβίαση του εθνικού εναέριου χώρου

prosfyges

Οι ήδη απάνθρωπες συνθήκες στα κέντρα προσφύγων των ελληνικών νησιών επιδεινώνονται εδώ και μήνες - Σειρά μέτρων θα μπορούσε να βελτιώσει την κατάσταση, ωστόσο αυτά δεν λαμβάνονται

police_προκηρυξη

«Του έβγαλαν τα δόντια με πένσα» ανέφερε δημοσίευμα εφημερίδας στην Κύπρο - Το θύμα δεν έχει εμφανιστεί στις αρχές γιατί φοβάται ανέφερε ο δημοσιογράφος που έκανε το σχετικό ρεπορτάζ - Νοσοκομεία και γιατροί δεν κατέγραψαν κανένα περιστατικό αλλοδαπού που να ζήτησε ιατρική βοήθεια

metanastes_evros

Το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταγγέλλει ότι γίνονται επιστροφές αιτούντων άσυλο και μεταναστών ακόμη και με τη χρήση βίας – Η Αστυνομία αρνείται ότι χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές και το Παρατηρητήριο ζητά διερεύνηση

1