«Ασημένια βέλη» μεταξύ Σπίρτζη και ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο 3ο Thessaloniki Summit

«Ασημένια βέλη» μεταξύ Σπίρτζη και ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο 3ο Thessaloniki Summit

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φέρει ένα «πραγματικό ασημένιο βέλος και όχι ένα μοντέλο επίδειξης» είπε ο υπουργός Μεταφορών - Όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, τότε «τα τρένα θα πραγματοποιούν την διαδρομή» του απάντησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

DsIQ9jkX4AArk5-
Σε πεδίο... αντιπαράθεσης μεταξύ του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, Χρήστου Σπίρτζη και της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξελίχθηκε το 3ο Thessaloniki Summit. Ο υπουργός Μεταφορών αναφερόμενος νωρίτερα στα θέματα των υποδομών στη Βόρεια Ελλάδα τόνισε ότι θα έπρεπε ήδη να τελειώνει και να συνδέεται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με την Fyrom, και επεσήμανε πως «τους επόμενους μήνες ολοκληρώνεται η σύνδεση με την Ειδομένη με ηλεκτροκίνηση». Σε εκείνο το σημείο σημείωσε με έμφαση ότι «μέχρι το τέλος του 2018 ολοκληρώνεται μετά από πολλές 10ετίες, η σύνδεση Θεσσαλονίκης - Αθήνας και εάν είναι συνεπής η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει ένα πραγματικό ασημένιο βέλος και όχι ένα μοντέλο επίδειξης»!

Παράλληλα, ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι "θα θέλαμε να τρέξουν οι σιδηροδρομικοί άξονες Θεσσαλονίκης - Βέροιας - Φλώρινας, να προετοιμάζεται το Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας που αποτελεί τη δεύτερη μεγάλη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την Ευρώπη" και όπως επισήμανε «όλα αυτά γίνονται».

Η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

«Το πραγματικό ασημένιο βέλος ήρθε στην Ελλάδα για να φύγει και όχι να παραμείνει δεδομένων των συνθηκών», είπε ξεκινώντας την ομιλία του από το βήμα του 3ου Thessalonik Forum ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης. "Το ασημένιο βέλος, ήρθε για να παραμείνει και να κάνει τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ. Τελεία και παύλα", ξεκαθάρισε και επισήμανε ότι όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, στον άξονα Θεσσαλονίκη - Αθήνα, τότε "τα τρένα θα πραγματοποιούν την διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες και θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες".

Σημείωσε, ότι με την ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης και των έργων σήμανσης, αλλά και όταν γίνει πλήρως επιχειρησιακό το ηλεκτρονικό σύστημα adcs, "τότε θα έχουμε πραγηματικά μια τελείως διαφορετική εθνική υποδομή, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 200 χλμ/ ώρα, σε πολλά από τα σημεία του δικτύου. Τότε θα μπορέσουμε να βάλουμε και τα πιο υψηλής ταχύτητας τρένα", υπογράμμισε.

Σχετικά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι πρέπει να γίνει το hub προς τα Βαλκάνια, ο κ. Τσαλίδης επισήμανε: "Είμαστε σε συζητήσεις με την ΟΛΘ ΑΕ και προσπαθούμε να βρούνε μια αμοιβαία επωφελή λύση, για εμάς, αλλά κυρίως για τους πελάτες μας". Μεταξύ άλλων, ο ίδιος είπε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο, στο διάδρομο Orient/EAST/MED, αφορά σε 1110 χλμ και αναγνώρισε ότι "πραγματικά γίνονται πολύ σημαντικά έργα στη σιδηροδρομική υποδομή της χώρας μας.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης