Αλαλούμ για τα δρομολόγια του Μετρό προς το αεροδρόμιο: Τώρα το υπ. Μεταφορών τα επαναφέρει στον αρχικό σχεδιασμό

metro-siros

Ενώ από την 1η Νοεμβρίου τα δρομολόγια ξεκινούν από τη Δουκίσσης Πλακεντίας - Το υπ. Μεταφορών έτειλε επιστολή στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ επιστολή που ζητά εξηγήσεις

Το αλαλούμ που επικρατεί στο Μετρό με αποκορύφωμα τις ουρές για το ηλεκτρονικό για τις οποίες ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ είπε ότι θα αντιμετωπιστούν όταν όλοι «εξοικειωθούν με το νέο σύστημα», επιβεβαιώνουν όσα συμβαίνουν με τα δρομολόγια για το αεροδρόμιο «Ελεύθεριος Βενιζέλος».

Ενώ από την περασμένη Πέμπτη τα δρομολόγια για το αεροδρόμιο αναχωρούν και καταλήγουν στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας, το υπουργείο Μεταφορών με επιστολή που έστειλε στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ζητά τώρα την επαναφορά της γραμμής στον αρχικό της σχεδιασμό.

Σύμφωνα με την Αυγή η απόφαση της ΣΤΑΣΥ για την τροποποίηση του δρομολογίου έγινε χωρίς τη συναίνεση του υπουργείου.

Για το λόγο αυτό κατά τις ίδιες πληροφορίες το υπουργείο Μεταφορών έστειλε σχετική επιστολή στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ζητώντας εξηγήσεις για τους λόγους που συνέβη η αλλαγή, αν είχε τη συγκατάθεση του ΟΑΣΑ και για ποιο λόγο δεν τηρήθηκε η απαιτούμενη διαδικασία χορήγησης έγκρισης από το υπουργείο Μεταφορών.

Η Αυγή επικαλείται, τέλος, πηγές κοντά στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ που λένε ότι η εταιρεία θα υλοποιήσει «την εντολή του υπουργείου με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

ΣΧΟΛΙΑ (15)

κΥνός νους

Η ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΞΟΧΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ/ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΔΟΥΚ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ, ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑ 15 ΛΕΠΤΑ (ούτως ή άλλως δεν "απελευθερώνονται" συρμοί;). Και βεβαίως, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ άμεσα ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ, διότι ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ "ΕΙΔΙΚΗ" ΔΙΑΔΡΟΜΗ!!!!!!

ΣΤΑΣΥ

Επιστήμονες! Για οποιον δεν εχει καταλαβει τι συμβαινει..... για να ειναι η ζωη ευκολοτερη στους ξυσολεδες ο συρμος μολις φτανει Πλακεντιας σταματαει στην αποβαθρα με κατευθυνση Αγ. Μαρινα βγαινουν ολοι απο τις αριστερες πορτες και εκει γινεται το χαος! Καποιοι φευγουν πισω για Αγ. Μαρινα γιατι οι επιστομονες της ΣΤΑΣΥ θεωρουν οτι ειναι λογικη απαιτηση ο τουριστας να καταλαβει οτι πρεπει να παει στην απεναντι αποβαθρα για να συνεχισει προς Αεροδρομιο. Αν το συνεχιζαν θα ειχαμε συμβαν καποιος να δοασχισει καθετα τις γραμμες για να μην χασει το αεροπλανο. Τα αγγλικα των ανθρωπων της ΣΤΑΣΥ στην Πλακεντιας ειναι για σεμινάριο.

Los Bomboneros

Ούτε σε σταύλο μπορούν να βάλουν τάξη αυτοί, ένα μετρό λειτουργούσε κάπως καλά και το ρήμαξαν κι αυτό...

Μπανανία 🇬🇷

Κανονικά ΟΛΟΙ οι συρμοι στη Γραμμή 3 θα έπρεπε να πηγαίνουν στο Αεροδρόμιο, αλλά εδώ είμαστε Αφρικάνικη χώρα, οπότε...

ΚΟΝΑΝ

ΑΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΜΟ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟΒΑΘΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ

bob

Απορώ με το σχεδιασμό να σταματήσει η απευθείας σύνδεση, προκειμένου να εξοικονομηθούν συρμοί. Αφού οι συρμοί του αεροδρομίου είναι ειδικοί, δεν είναι απλοί. Η λύση είναι να παραγγείλουν νέους συρμούς. Όλα τα άλλα είναι λύσεις κακομοιριάς..

Κάτι

Άλλαξε προς το χειρότερο το τελευταίο καιρό. Δρομολόγια ανά 8 λεπτά χθες το πρωί γραμμή 3, Αγ. Παρασκευή, τραίνα που σταματάνε για 2 λεπτά στο σταθμό κλπ κλπ... Συνοστισμός, νεύρα... Κάτι αλλαγές ετοιμάζουν...

D

Έλλας το μεγαλείο σου. Αξιοπιστία 3χρονου (κάθε μέρα κάτι νέο) και προστασία των δημόσιων συρμών από το μπαμπά υπουργείο ..... Ιδιωτικοποίηση χθες! και τιμολόγηση εισιτηρίων με on-peak off-peak time, πάλι τελευταίοι και καταϊδρωμένοι!

Ξεφτίλες κάντε καμιά απεργία καιρό έχετε

Ο Στασυ με τις απεργίες του παλεύει να μας κάνει Ουγκάντα τώρα έβγαλε και τον άσσο από το μανίκι του

Ακόμη ένα

έργο του μεγιστου Σπιρτζη

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

crisis_arthro

Πλούσιοι και φτωχοί στη μέγγενη των μνημονίων: Κατά την περίοδο 2008-2016 η μέση αμοιβή μειώθηκε πάνω από 1/5 (21,8%) ανά εργαζόμενο, ενώ το ψαλίδι στο εισόδημα της μέσης ελληνικής οικογένειας έφτασε το 42% (2009-2014) - Τι δείχνει η νέα έρευνα της διαΝΕΟσις με συντονιστή τον καθηγητή Μάνο Ματσαγγάνη

4