Πρόεδρος ΟΑΣΑ για τις ουρές στα εκδοτήρια: Να εξοικειωθούν όλοι με το νέο σύστημα

metroo

«Οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε όλοι μας πλήρως με το νέο σύστημα» λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ σε συνέντευξη του στο κρατικό ΑΠΕ ΜΠΕ 

«Είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει και με την εξοικείωση των πολιτών στο νέο σύστημα (ηλεκτρονικό εισιτήριο), αλλά και με κάποιες ατέλειές του που στην πορεία διορθώνονται, ενώ σύντομα θα εισαχθούν και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού» αναφέρει σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του ΔΣ ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης σε ό,τι αφορά το θέμα των ουρών σε σταθμούς του μετρό.

«Οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε όλοι μας πλήρως με το νέο σύστημα» λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ. Απαντά, επίσης στις καταγγελίες των εργαζομένων λέγοντας πως και οι ίδιοι ξέρουν ότι «εμείς μοχθούμε καθημερινά για να βάλουμε ένα τέρμα στον κατήφορο αυτό της απαξίωσης, που βρήκαμε, και να αποκαταστήσουμε την εικόνα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών στο επιβατικό κοινό». Και συνεχίζει «... τίποτε δεν μπορεί να επιτευχθεί, χωρίς την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού και χωρίς την ανανέωση του γερασμένου στόλου των οχημάτων. Για το λόγο αυτό χαιρετίζουμε τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, με τις οποίες προαναγγέλλει προσλήψεις εργαζομένων εντός του έτους μέσω ΑΣΕΠ σε κρίσιμες ειδικότητες, όπως, για παράδειγμα, οδηγών και τεχνικών».

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος του ΔΣ ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ερ.: Ένας χρόνος εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αλλά οι ουρές στα εκδοτήρια, όχι μόνο στο Σύνταγμα, αλλά και σε άλλους κεντρικούς σταθμούς συνεχίζουν να υπάρχουν. Πώς θα το αντιμετωπίσετε;

Απ.: Σε ένα τέτοιο μεγάλο και καινοτόμο έργο για τα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας, το οποίο υλοποιήθηκε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, αυτού του είδους φαινόμενα, είναι λογικό να παρουσιάζονται στην αρχή της λειτουργίας του. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει και με την εξοικείωση των πολιτών στο νέο σύστημα, αλλά και με κάποιες ατέλειές του που στην πορεία διορθώνονται, ενώ σύντομα θα εισαχθούν και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Ερ.: Ναι αλλά ειδικά τις πρώτες ημέρες του μήνα οι ουρές είναι μεγάλες. Θα μπει ένα τέλος στην ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού;

Απ.: Αρκετοί πολίτες στέκονται στην ουρά τις πρώτες ημέρες του μήνα, παρόλο που μπορούν να επαναφορτίσουν τις κάρτες τους οποιαδήποτε μέρα στα μηχανήματα των σταθμών, αλλά και μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, χωρίς να περιμένουν στα εκδοτήρια.

Μπορούν να κάνουν επαναφόρτιση εισιτηρίου με πιστωτική κάρτα στο σύνολο του δικτύου (στα 298 αυτόματα μηχανήματα, στα εκδοτήρια της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ, στο δίκτυο 500 περιπτέρων που διαθέτουν pos). Οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε όλοι μας πλήρως με το νέο σύστημα. Κι αυτό είναι ένα πραγματικά δύσκολο εγχείρημα, καθώς ενώ οι κάτοχοι ATH.ENA Card έχουν φτάσει στο 1.440.000 (1.000.000 προσωποποιημένες και 440.000 απρόσωπες κάρτες), ωστόσο μόνο περί τις 10.000 από αυτούς έχουν κατεβάσει μέχρι τώρα την εφαρμογή για την επαναφόρτισή τους μέσω κινητού τηλεφώνου. Επίσης παρατηρούμε ότι αρκετοί συμπολίτες μας προσέρχονται στα ΑΜΕΚ της μιας κατεύθυνσης των σταθμών, ενώ στην άλλη κατεύθυνση τα μηχανήματα είναι άδεια. Σημαντική μείωση στην ταλαιπωρία του κοινού θα επιφέρει ασφαλώς και η αναβάθμιση των παλιών μηχανημάτων έκδοσης που ήδη μπαίνουν σταδιακά σε λειτουργία στο σύστημα του μετρό και θα προσφέρουν περισσότερες επιλογές στο επιβατικό κοινό.

Ερ.: Υπάρχουν παράπονα ότι τα δρομολόγια στις γραμμές 2 και 3 του μετρό είναι αραιά. Θα υπάρξει εξοικονόμηση των συρμών στο κεντρικό τμήμα, με δεδομένο ότι ήδη ξεκίνησε αναδιάρθρωση των δρομολογίων με κατεύθυνση από και προς το αεροδρόμιο;

Απ.: Μα ακριβώς γι' αυτό το λόγο έγινε η αναδιάρθρωση των δρομολογίων από και προς το Διεθνές Αεροδρόμιο. Αποσκοπεί στον εξορθολογισμό των δρομολογίων του μετρό, έτσι ώστε να υπάρξει πύκνωση της διέλευσης των συρμών στο κυρίως δίκτυο, χωρίς αυτό βέβαια να δημιουργεί προβλήματα στη μετακίνηση των επιβατών που θέλουν να πάνε στο Αεροδρόμιο. Τα δρομολόγια από και προς το Αεροδρόμιο, διεξάγονται ακριβώς με την ίδια συχνότητα, όπως και πριν από αυτήν την αναδιάρθρωση.

Ερ.: Πόσα εκδοτήρια λειτουργούν σήμερα στις γραμμές1, 2 και 3 του μετρό; Πόσα αυτόματα μηχανήματα (ΑΜΕΚ) λειτουργούν στο δίκτυο;

Απ.: Αυτή τη στιγμή στις τρεις γραμμές του μετρό λειτουργούν 24 εκδοτήρια. Στόχος μας είναι το επιβατικό κοινό να απεμπλακεί σιγά-σιγά από τη χρήση των εκδοτηρίων. Και το ηλεκτρονικό εισιτήριο παρέχει μια τέτοια δυνατότητα. Παρέχει, δηλαδή, τη δυνατότητα φόρτισης και μέσω κινητού τηλεφώνου και μέσω του διαδικτύου και μέσω των 298 ΑΜΕΚ.

Ερ.: Πόσα παλιά ΙΝΤΡΑ ΙΙ μηχανήματα είναι για αναβάθμιση, πόσα ΙΝΤΡΑ ΙΙ λειτουργούν μέχρι σήμερα και πότε θα τεθούν όλα σε λειτουργία;

Απ.: Πρέπει να σας αναφέρω ότι στη Σύμβαση Σύμπραξης, μέσω της οποίας εγκαταστάθηκε ο εξοπλισμός πώλησης και επικύρωσης των έξυπνων εισιτηρίων και καρτών, δεν προβλεπόταν αρχικά η εγκατάσταση νέων αυτόματων μηχανημάτων πώλησης στις γραμμές 2 και 3 του μετρό (πλην των πυλών και των Κέντρων Διαχείρισης Σταθμών). Προκειμένου να εκδίδονται και να επαναφορτίζονται έξυπνα εισιτήρια και κάρτες προβλεπόταν η αναβάθμιση του εξοπλισμού πώλησης που υπήρχε ήδη στους σταθμούς αυτούς.

w05-141912tasostastanis

Ο πρόεδρος του ΔΣ ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης 

Μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης, στους σταθμούς των γραμμών 2 και 3, που ήταν ευθύνη της Αττικό Μετρό, επανασχεδιάστηκε η κατανομή των αυτόματων πωλητών του συστήματος με τη μετεγκατάσταση μέρους των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Εισιτηρίων, ώστε να υπάρχουν τουλάχιστον 3 τέτοια ΑΜΕΚ ανά σταθμό για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Τώρα πλέον τα 75 παλιά μηχανήματα έχουν αναβαθμιστεί και είναι λειτουργικά. Ήδη μέχρι χτες 41 από αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί από τους επιβάτες και σταδιακά μπαίνουν στο σύστημα και τα υπόλοιπα.

Ερ.: Πόσες προσωποποιημένες κάρτες έχουν λάβει άνεργοι και ΑμεΑ μέχρι τώρα;

Απ.: Μέχρι τώρα έχουν αποκτήσει προσωποποιημένη κάρτα για όλα τα αστικά μέσα μεταφοράς στην Αθήνα 234.000 άνεργοι και 37.000 ΑμεΑ.

Ερ.: Δέχεστε σφοδρή κριτική από τους εργαζόμενους για απαξίωση των δημόσιων συγκοινωνιών (ελλείψεις προσωπικού, ανταλλακτικών κλπ). Τι απαντάτε;

Απ.: Νομίζω ότι οι εργαζόμενοι ξέρουν καλύτερα από όλους πως βρήκαμε οργανισμούς που βάδιζαν ολοταχώς στο δρόμο της απαξίωσης. Ξέρουν επίσης ότι εμείς μοχθούμε καθημερινά για να βάλουμε ένα τέρμα στον κατήφορο αυτό της απαξίωσης και να αποκαταστήσουμε την εικόνα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών στο επιβατικό κοινό. Είναι πασιφανές ότι όσα βήματα κι αν γίνουν για τον εκσυγχρονισμό, την αναβάθμιση και τη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, με στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, τίποτε δεν μπορεί να επιτευχθεί, χωρίς την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού και χωρίς την ανανέωση του γερασμένου στόλου των οχημάτων. Για το λόγο αυτό χαιρετίζουμε τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, με τις οποίες προαναγγέλλει προσλήψεις εργαζομένων εντός του έτους μέσω ΑΣΕΠ σε κρίσιμες ειδικότητες, όπως, για παράδειγμα, οδηγών και τεχνικών.

Επίσης, όπως γνωρίζετε, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι προσπάθειες του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ για την ανανέωση του στόλου, για πρώτη φορά μετά το 2005. Ήδη εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 30 εκατ. ευρώ από το ΠΕΠ «Αττική» για τη προμήθεια 92 νέων λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, ενώ διεκδικούμε πρόσθετα κονδύλια από το ΕΣΠΑ, ύψους άνω των 100 εκατ. ευρώ, για την προμήθεια 400 λεωφορείων και τρόλεϊ. Επίσης, καταφέραμε την εξωδικαστική συμφωνία με την εταιρεία IVECO που μας επιτρέπει να εξασφαλίσουμε ανταλλακτικά για τα λεωφορεία συνολικής αξίας 7.093.914 ευρώ, σε ειδικές τιμές και ποσότητες και που θα επιλύσει χρόνια προβλήματα συντήρησης του παλιού στόλου, ενώ προμήθειες ανταλλακτικών κάνει συνεχώς και η ΣΤΑΣΥ για τη συντήρηση των συρμών.

Στοίχημά μας είναι η διαρκής βελτίωση της ποιότητας και της ποσότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και πιστεύουμε πως θα το κερδίσουμε, με την ενεργό συμμετοχή όλων των εργαζομένων του Ομίλου, που θεωρούμε πως είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο για τον Οργανισμό.

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ (22)

Γιατί και ένας Αρτινός να πληρώνει το μετρό της Αθήνας;

Ετσι που είστε χαμένοι στην αυταρέσκεια του θώκου και του πολυτελούς υπηρεσιακού αυτοκινήτου με φιμέ τζάμια, και αν παρασυρμένοι ίσως να σας φανούν λίγα τα σχόλια , μην αυταπατάσθε και πείτε "απλές ψιχάλες", διότι είναι πασιφανείς χοντρές ροχάλες.

Dr pepper

Γι αυτό πρέπει να φύγει άμεσα η καταστροφική κυβερνήση των Συριζανελ και να ξεκουμπιστουν κάτι άχρηστοι λούμπεν τυπισκοι σαν τον κ.Ταστανη και τον Σπιρζτη που τόν διορισε

Αηδιασμένος πολίτης που θα σας μαυρίσει λίαν συντόμως

Ταστανη δεν κάνεις ουτε για τσοπανης!!!!!

Citizen

Πήρανε το μετρο κ το κάνανε μπαχαλο οι αλήταραδες.Ταλαιπωρουν κ βασανιζουν τον κοσμο, σε καθημερινή βάση.Αλλα που θα πάει, κοντός ψαλμός αλληλούια,θα φάνε τέτοιο μαύρισμα στις εκλογές πού την επόμενη των εκλογών θα τρίβουν τα μάτια τους με γυαλοχαρτο

sdwe

Οι πορτες για αναπηρους αργουνε να κλεισουνε. Σε ενα ανοιγμα βγαινουνε 20 ατομα χαλαρα. Ποσα πηρεαυτος που αγορασε αυτο το συστημα με τις πορτες??? Με μια καρτα διαρκειας κυκλοφορει οληη οικογενεια στο μετρο και τον ηλεκτρικο? Αμα μπεις δεν σε ελεγχει κανεις.....

Φορολογούμενος

Πόσο κόπανοι μπορεί να είναι μερικοί άνθρωποι..... Έχουν κλείσει 9 στα 10 εκδοτήρια, έχουν βάλει τα πιο άθλια μηχανήματα που είναι πιο αργά απο την καθυστέρηση, τις γελοίες πόρτες που όταν ανοίγουν ξεχνάνε να κλείσουν, και μπαινοβγαίνουν οι τζαμπατζήδες για πλάκα. Έλεγχος μια φορά το 6μηνο, και οι ελεγκτές ελέγχουν μόνο όσους τους παίρνει, (μην φάνε και καμια ανάποδη), για ζητιάνους, μικροπωλητές, γύφτους, οργανοπαίχτες ούτε κουβέντα. Δεν τους ενοχλεί κανείς, αντίθετα τους δίνουν και κάρτα ελευθέρας. Κατα τα άλλα φταίει που δεν έχει εξοικειωθεί ο κόσμος. Το οτι είστε άχρηστοι όλοι σας με πρώτο και καλύτερο τον πρόεδρο δεν το σκέφτεσαι ε; Μόνο να τσεπώνεις τις μίζες ξέρεις λαμόγιο...

George

Αυτά λες όταν έχεις εξασφαλισμένη θέση. Αν δούλευες σε ιδιωτική εταιρεία θα τσακιζόσουν να εξυπηρετήσεις τους πελάτες σου!

Μανος

Ο στόκος έμεινε κολλημένος στα κονσερβοκούτια του πατέρα του, ποτέ δεν έζησε στον πραγματικό κόσμο. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν όραμα για το μέλλον, αποτελούν μόνο παρελθόν. Δεν τους χρειάζονται τα παιδιά μας, καιρός να τους συνταξιοδοτήσουμε.

Κώστας

Τι λέτε ρε παιδιά, είναι δυνατόν να υπάρξει αριστερά χωρίς ουρές και εξαθλίωση του πολίτη ? Αν ήταν καλά με την αριστερά δεν θα κατέρρεε η σοβιετική ένωση.

NIKOΣ

Αυτά πες τα στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που έτρεξαν τον διαγωνισμό για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

ανεκδοτολογίες

ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΣΟΙ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ. ΟΙ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΟΙ ΑΛΛΟΤΕ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΜΜΕΛΕΣΤΑΤΟΙ, ΕΝΩ ΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΘΥΡΙΔΕΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΕΛΟΥΝ ΥΠΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΝΟΙΚΤΕΣ. ΣΥΝΕΠΩΣ, ΠΟΙΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ; ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ! ΚΟΠΗΚΑΝ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΧΕΡΙΑ (ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ), Η ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, ΕΝΩ Η ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΗ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΧΛΕΥΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΟΤΑΓΩΝ-ΕΝΤΙΜΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

var8olomaios-2-thumb-large

«Προσφέρουμε τον καλύτερο εαυτό μας, για την πανορθόδοξον ενότητα και συνεργασία», τόνισε ο Οικουμενικός Πατριάρχης στην Αθωνιάδα Ακαδημία - Έγινε δεκτός στη Σκήτη του Αγίου Ανδρέα από τον ηγούμενο Βατοπεδίου Εφραίμ - Επισκέφθηκε και το κονάκι της μονής Εσφιγμένου στις Καρυές

panraf0_2

«Μόλις ενημερώθηκα από τον υπουργό ότι τελείωσαν τα διαδικαστικά για την μετάβαση του παιδιού στη Βοστώνη, όλα πήγαν καλά» είπε, έπειτα από συνάντηση με τον υπουργό Υγείας, ο πατέρας του 18 μηνών αγοριού, που πάσχει από νωτιαία μυϊκή ατροφία - Κικίλιας: Είχα υποσχεθεί στους γονείς του παιδιού ότι, σε ανθρώπινο επίπεδο θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν

89