Ιστορίες... βαθμολογικής τρέλας: Καταγγελία για τεράστια απόκλιση στην αναβαθμολόγηση σε πρότυπο σχολείο

Ιστορίες... βαθμολογικής τρέλας: Καταγγελία για τεράστια απόκλιση στην αναβαθμολόγηση σε πρότυπο σχολείο

Όπως ανέφερε πατέρας μαθήτριας στο protothema.gr αναφέρεται απόκλιση 8 μονάδων μεταξύ του β' βαθμολογητή και του αναβαθμολογητή - Τι προβλέπει η νομοθεσία

4477676
Μία “αναπάντεχη” ιστορία αναβαθμολόγησης στα Πρότυπα σχολεία και συγκεκριμένα στο Ιωνίδειο Σχολείο έχει αναστατώσει τους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας. Είναι σαφές οτι οι γονείς θέλουν για τα παιδιά τους ένα καλύτερο σχολείο και αυτό εισάγει το στοιχείο της μεγάλης προσπάθειας που κάνουν οι υποψήφιοι για να διεκδικήσουν μία θέση στα Πρότυπα σχολεία.

Στην περίπτωση ωστόσο της Δ.Μ. το “κουβάρι” περιπλέκεται καθώς υπάρχει μεγάλη απόσταση στην αναβαθμολόγηση, όπως καταγγέλλει ο πατέρας της 12χρονης μαθήτριας Εμμανουήλ Ναυπλιώτης.

Συγκεκριμένα μιλώντας στο “protothema.gr” τονίζει οτι : “Σύμφωνα με τις οδηγίες στη σχετική ιστοσελίδα υποβλήθηκε από την κόρη μου αίτηση για εισαγωγή σε Πειραματικό-Πρότυπο σχολείο και συγκεκριμένα στο Ιωνίδειο Σχολείο. Στις 29 ιουνίου εκδόθηκαν τα αποτελέσματα τα οποία λάβαμε γνώση μέσω ειδικής ιστοσελίδας, όπου με έκπληξη διαπιστώσαμε για το μάθημα της ελληνικής γλώσσας , ότι η βαθμολογία ήταν για τον Α΄βαθμολογητή 13, για τον Β΄βαθμολογητή 17 και για τον αναβαθμολογητή 9”.

Οπως εξηγεί ο πατέρας της υποψήφιας “ο αναγραφόμενος τελικός βαθμός είναι 11. Μετά από αυτό το αποτέλεσμα επήλθε οικογενειακή αναταραχή και προσπαθούσαμε να εξηγήσουμε στην 12χρονη κόρη μου τα ανεξήγητα” λέει με φανερή απογοήτευση ο κ. Ναυπλιώτης και τονίζει οτι “της είπαμε να μην απογοητεύεται πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο για να το κατανοήσει οποιοδήποτε παιδί σε τέτοια ηλικία”.

Ο κ. Ναυπλιώτης τονίζει οτι “το δυσνόητο συμπέρασμα για όλους είναι οτι η διαφορά των τριών μονάδων με άριστα το 20 είναι ορθά κριτήριο αναβαθμολόγησης και δεν υπάρχει κριτήριο όταν υπάρχει απόκλιση 8 μονάδων, όπως στη δική μας περίπτωση μεταξύ του Β΄αναβαθμολογητή που έβαλε 17 και του αναβαθμολογητή που έβαλε 9. Δηλαδή προκύπτει μια διαφορά 40% στη βαθμολόγηση του ίδιου γραπτού”.

Και συνεχίζει διερωτώμενος : “Οταν προβλέπεται ότι οι 4 μονάδες διαφοράς στη βαθμολόγηση είναι άξιες αναβαθμολόγησης, τι σημαίνουν οι 8 βαθμοί διαφορά μεταξύ του Β΄βαθμολογητή και του αναβαθμολογητή. Εκτιμώ οτι δεν δίνεται σε κανέναν βαθμολογητή το δικαίωμα εμπαιγμού με την ψυχοσύνθεση ενός παιδιού σε τέτοια μικρή και κρίσιμη ηλικία”.

Κλείσιμο
Οπως επισημαίνει ο κ. Ναυπλιώτης αναζητώντας την σχετική νομοθεσία διαπίστωσε οτι υπάρχουν δύο υπουργικές αποφάσεις , οι οποίες δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ το 2018 με διαφορά περίπου δύο εβδομάδων.

Και τονίζει οτι: “Στην πρώτη υπουργική απόφαση δεν έχει προβλεφθεί τι γίνεται σε περιπτώσεις τεράστιων αποκλίσεων στη βαθμολόγηση , όπως στην περίπτωση της κόρης μου, χωρίς να λαμβάνει υπόψη θεσμικά κείμενα και συνταγματικά δικαιώματα, όπως την αρχής της ισότητας”

Στη δεύτερη υπουργική απόφαση, όπως λέει ο κ. Ναυπλιώτης , “που καθορίζει σε μεγαλύτερο βαθμό το μέλλον του εξεταζομένου στο άρθρο 13 με την αναγωγή και ερμηνεία ώστε να έρθει στα δεδομένα με άριστα τις 20 μονάδες, προκύπτει οτι σε περίπτωση αναβαθμολόγησης ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος των δύο μεγαλύτερων βαθμολογιών εκ του γραπτού και όχι η τιμωρία του μαθητή, όπως στην περίπτωσή μας”.

Ο κ. Ναυπλιώτης ζητεί με επιστολή του στο Ιωνίδειο Σχολείο να ισχύσει λαμβάνοντας υπόψιν την αρχή της ισότητας και την ευαίσθητη ηλικία των 12 χρονών , η πρόβλεψη της τελευταίας υπουργικής απόφασης, όπου σε περίπτωση αναβαθμολόγησης λαμβάνεται υπόψιν ο μέσος όρος των δύο υψηλότερων βαθμολογιών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης