Ιστορίες... βαθμολογικής τρέλας: Καταγγελία για τεράστια απόκλιση στην αναβαθμολόγηση σε πρότυπο σχολείο

4477676

Όπως ανέφερε πατέρας μαθήτριας στο protothema.gr αναφέρεται απόκλιση 8 μονάδων μεταξύ του β' βαθμολογητή και του αναβαθμολογητή - Τι προβλέπει η νομοθεσία

Μία “αναπάντεχη” ιστορία αναβαθμολόγησης στα Πρότυπα σχολεία και συγκεκριμένα στο Ιωνίδειο Σχολείο έχει αναστατώσει τους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας. Είναι σαφές οτι οι γονείς θέλουν για τα παιδιά τους ένα καλύτερο σχολείο και αυτό εισάγει το στοιχείο της μεγάλης προσπάθειας που κάνουν οι υποψήφιοι για να διεκδικήσουν μία θέση στα Πρότυπα σχολεία.

Στην περίπτωση ωστόσο της Δ.Μ. το “κουβάρι” περιπλέκεται καθώς υπάρχει μεγάλη απόσταση στην αναβαθμολόγηση, όπως καταγγέλλει ο πατέρας της 12χρονης μαθήτριας Εμμανουήλ Ναυπλιώτης.

Συγκεκριμένα μιλώντας στο “protothema.gr” τονίζει οτι : “Σύμφωνα με τις οδηγίες στη σχετική ιστοσελίδα υποβλήθηκε από την κόρη μου αίτηση για εισαγωγή σε Πειραματικό-Πρότυπο σχολείο και συγκεκριμένα στο Ιωνίδειο Σχολείο. Στις 29 ιουνίου εκδόθηκαν τα αποτελέσματα τα οποία λάβαμε γνώση μέσω ειδικής ιστοσελίδας, όπου με έκπληξη διαπιστώσαμε για το μάθημα της ελληνικής γλώσσας , ότι η βαθμολογία ήταν για τον Α΄βαθμολογητή 13, για τον Β΄βαθμολογητή 17 και για τον αναβαθμολογητή 9”.

Οπως εξηγεί ο πατέρας της υποψήφιας “ο αναγραφόμενος τελικός βαθμός είναι 11. Μετά από αυτό το αποτέλεσμα επήλθε οικογενειακή αναταραχή και προσπαθούσαμε να εξηγήσουμε στην 12χρονη κόρη μου τα ανεξήγητα” λέει με φανερή απογοήτευση ο κ. Ναυπλιώτης και τονίζει οτι “της είπαμε να μην απογοητεύεται πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο για να το κατανοήσει οποιοδήποτε παιδί σε τέτοια ηλικία”.

Ο κ. Ναυπλιώτης τονίζει οτι “το δυσνόητο συμπέρασμα για όλους είναι οτι η διαφορά των τριών μονάδων με άριστα το 20 είναι ορθά κριτήριο αναβαθμολόγησης και δεν υπάρχει κριτήριο όταν υπάρχει απόκλιση 8 μονάδων, όπως στη δική μας περίπτωση μεταξύ του Β΄αναβαθμολογητή που έβαλε 17 και του αναβαθμολογητή που έβαλε 9. Δηλαδή προκύπτει μια διαφορά 40% στη βαθμολόγηση του ίδιου γραπτού”.

Και συνεχίζει διερωτώμενος : “Οταν προβλέπεται ότι οι 4 μονάδες διαφοράς στη βαθμολόγηση είναι άξιες αναβαθμολόγησης, τι σημαίνουν οι 8 βαθμοί διαφορά μεταξύ του Β΄βαθμολογητή και του αναβαθμολογητή. Εκτιμώ οτι δεν δίνεται σε κανέναν βαθμολογητή το δικαίωμα εμπαιγμού με την ψυχοσύνθεση ενός παιδιού σε τέτοια μικρή και κρίσιμη ηλικία”.

Οπως επισημαίνει ο κ. Ναυπλιώτης αναζητώντας την σχετική νομοθεσία διαπίστωσε οτι υπάρχουν δύο υπουργικές αποφάσεις , οι οποίες δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ το 2018 με διαφορά περίπου δύο εβδομάδων.

Και τονίζει οτι: “Στην πρώτη υπουργική απόφαση δεν έχει προβλεφθεί τι γίνεται σε περιπτώσεις τεράστιων αποκλίσεων στη βαθμολόγηση , όπως στην περίπτωση της κόρης μου, χωρίς να λαμβάνει υπόψη θεσμικά κείμενα και συνταγματικά δικαιώματα, όπως την αρχής της ισότητας”

Στη δεύτερη υπουργική απόφαση, όπως λέει ο κ. Ναυπλιώτης , “που καθορίζει σε μεγαλύτερο βαθμό το μέλλον του εξεταζομένου στο άρθρο 13 με την αναγωγή και ερμηνεία ώστε να έρθει στα δεδομένα με άριστα τις 20 μονάδες, προκύπτει οτι σε περίπτωση αναβαθμολόγησης ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος των δύο μεγαλύτερων βαθμολογιών εκ του γραπτού και όχι η τιμωρία του μαθητή, όπως στην περίπτωσή μας”.

Ο κ. Ναυπλιώτης ζητεί με επιστολή του στο Ιωνίδειο Σχολείο να ισχύσει λαμβάνοντας υπόψιν την αρχή της ισότητας και την ευαίσθητη ηλικία των 12 χρονών , η πρόβλεψη της τελευταίας υπουργικής απόφασης, όπου σε περίπτωση αναβαθμολόγησης λαμβάνεται υπόψιν ο μέσος όρος των δύο υψηλότερων βαθμολογιών.

ΣΧΟΛΙΑ (4)

georgia

ta ιδια χειροτερα γινονται στις πανελλήνιες ειδικα φετος με μαρωνιτη άλλες περιοχες βαθμολογησαν επιφανειακα με αποτέλεσμα αριστούχοι που επιασαν το θεμα όπως πρεπει να πατωσουν και αλλοι που πηγαν για πλακα να γραψουν υψηλα δεν υπαρχει ενιαια ωτιρεκτιβα διορθωσης κάθε προεδρος βαθμολογικου κανει του κεφαλιου του ακομη και αυτοι που εβγαλαν το θεμα του μαρωνιτη δεν καταλαβαν τι ελεγε στην αρχη και εκαναν υποσημειωση οι δε βαθμολογητες δεν κάθονται σε ξεχωριστη αιθουσα αλλα διπλα διπλα και παιζει μην εχουμε διαφορα 12 μοναδων και παει στον τριτο το πολύ 10 επισης αλλοι σηκωνουν το χαρτακι της βαθμολογιας του πρωτου ώστε να μην εχουν αποκλιση η θα καταργηθεί η εκθεση ως εχει η θα επιτρεπεται η αναβαθμολογηση αλλωστε δεν διορθωνει δα και ο Θεος, αλλα πιθανότατα ασχετα ατομα

ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ

Ότι και η αποτυχία μάθημα είναι, τίποτα δεν τελειώνει εκεί. Του χρόνου. Αν δεν έχει γίνει κάποιο λάθος πχ ορθογραφικό στη βαθμολογία, τότε τα πράγματα είναι απλά. Τόσο έκρινε ο υπεύθυνος για να κρίνει το γραπτό. Ούτε εγώ μπορώ να κρίνω ούτε άλλος. Την αποκλιση μεταξύ του ενός και του άλλου βαθμολογητή θα πρέπει να την αναζητήσει το σχολείο, αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάζει τα αποτελέσματα που έχουν ήδη δοθεί.

Ωχ

Γιατί πρέπει ο βαθμολογητής με το 17 να είναι ο σωστός και αυτός με το 9 ο λάθος; Γιατί δεν διαμαρτύρεται γιατί του βάλανε 17 ενώ άξιζε για λιγότερο δεδομένου ότι δύο συμφωνούν στα χαμηλά; Αν δεν αντέχει τα αποτελέσματα να μην δίνει εξετάσεις. Να πάει να γραφτεί στο σχολείο της γειτονιάς του, που δεν θα έχει εξετάσεις και "ψυχολογικά τραύματα". ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. Ότι κι αν είναι ο βαθμολογητής, καλός ή κακός, χαλαρός ή αυστηρός είναι ο ίδιος για όλα τα γραπτά οπότε το αποτέλεσμα ουσιαστικά και αριθμητικά δεν αλλοιώνεται. Οι νομικίστικες ορολογίες καταστρέφουν την εκπαίδευση. Φίλε μου λυπάμαι αυτή είναι η πραγματικότητα. Και με 17 - 17 μάλλον απέξω θα ήταν, έστω και στην Ιωνίδειο (Ανάβρυτα, Βαρβάκειο, Ευαγγελική, είναι σχεδόν πάντα +5 μονάδες). Δύσκολο στη ζωή να αποδεικνύεις ότι είσαι άριστος.

Απαράδεκτος

Ο βαθμολογητής πρέπει να είναι δίκαιος και ο πατέρας καλά κάνει και το ψάχνει ... σ´αυτή τη χώρα πάντα πρέπει να είσαι υποψιασμένος

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

emp

Τι έγραφαν οι μεγάλες εφημερίδες του εξωτερικού για τα όσα έγιναν στο Πολυτεχνείο - «Τα πάντα έμοιαζαν με καλοστημένο θέατρο» αναφέρουν οι δημοσιογράφοι για την επίσκεψή τους στον χώρο, με πρωτοβουλία της Χούντας