Γερασμένος ο στόλος των λεωφορείων στην Αθήνα

lewforeia

Τη στιγμή που οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις αντικαθιστούν τα παλαιά τους λεωφορεία, στην Αθήνα τα περισσότερα λεωφορεία είναι παλιά – Κίνδυνος για την οδική ασφάλεια και την αύξηση της θνησιμότητας

Μόλις 120 τελευταίας τεχνολογίας λεωφορεία φυσικού αερίου και 104 νέα πετρελαιοκίνητα διαθέτει η Αθήνα από τα συνολικά 2.021 λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους, συμπεριλαμβανομένων των τουριστικών και των σχολικών λεωφορείων.

Μέσος όρος ζωής είναι τα 27 χρόνια. Ως εκ τούτου, διαθέτουν παλαιότερη τεχνολογία, με ό,τι συνεπάγεται για τους κινδύνους στην οδική ασφάλεια και την αύξηση της θνησιμότητας.


Την ώρα που οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις αντικαθιστούν τα παλαιά τους λεωφορεία με καινούρια που χρησιμοποιούν είτε αντιρρυπαντική τεχνολογία είτε εναλλακτικά καύσιμα που παράγουν μηδενικούς ρύπους, η Αθήνα δέχεται μεγάλη επιβάρυνση από το στόλο των δικών της λεωφορείων.

Όσα απ' αυτά φέρουν τεχνολογία Euro Ι (1994) εκπέμπουν 8 γραμμάρια NOX ανά χιλιόμετρο, τα Euro II (1997) εκπέμπουν 7 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο. Επίσης, όσα χρησιμοποιούν τεχνολογία Εuro ΙΙΙ (2002) εκπέμπουν 5 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, όσα χρησιμοποιούν τεχνολογία Euro IV(2007) εκπέμπουν 3,5 γραμμάρια ΝΟΧ το χιλιόμετρο. Παράλληλα, όσα χρησιμοποιούν το Euro V (2010) εκπέμπουν 2 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, ενώ τα τελευταίου τύπου λεωφορεία (Euro VI-2014) εκπέμπουν μόλις 0,4 γραμμάρια.


Πριν λίγα χρόνια, ορισμένα αστικά λεωφορεία ξεκίνησαν μεν τη χρήση φυσικού αερίου, ωστόσο αυτό έγινε σε μικρότερο βαθμό σε σχέσει με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Παρά την προσπάθεια σήμερα η Αθήνα παρέμεινε μια ρυπαρή κυκλοφοριακά πόλη, καθώς το 50% του στόλου (όλων των καυσίμων) είναι παλαιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

bitcoin_arthro

Μια απίστευτη καταγγελία για τον εντοπισμό μηχανημάτων δημιουργίας bitcoin με τη μέθοδο «mining» στο εργαστήριο του ΚΕΕΛΠΝΟ στη Βάρη φέρνει στο φως το «ΘΕΜΑ» - Ποιοι έστησαν την κομπίνα, ποιοι άλλοι εμπλέκονται και γιατί κινδύνεψαν να πάρουν φωτιά οι εγκαταστάσεις!

scorpios_arthro

Πώς το ψάρεμα του Ρώσου μεγιστάνα και ιδιοκτήτη του Σκορπιού οδηγεί στην εκπόνηση μελέτης-ασπίδας για την προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος μαζί με την επένδυση-μαμούθ των 165 εκατ. ευρώ που ετοιμάζει για το θρυλικό νησί του Ωνάση

arthro_plegma

Η κατολίσθηση στο Ναυάγιο της Ζακύνθου φέρνει στο φως κρυμμένους κινδύνους στις πιο δημοφιλείς παραλίες των Επτανήσων - Ποιες βρίσκονται στο κόκκινο και ποια μέτρα δρομολογούνται από την Περιφέρεια προκειμένου να μην κινδυνέψουν ανθρώπινες ζωές