Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Γερασμένος ο στόλος των λεωφορείων στην Αθήνα
Γερασμένος ο στόλος των λεωφορείων στην Αθήνα
Τη στιγμή που οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις αντικαθιστούν τα παλαιά τους λεωφορεία, στην Αθήνα τα περισσότερα λεωφορεία είναι παλιά – Κίνδυνος για την οδική ασφάλεια και την αύξηση της θνησιμότητας
Μόλις 120 τελευταίας τεχνολογίας λεωφορεία φυσικού αερίου και 104 νέα πετρελαιοκίνητα διαθέτει η Αθήνα από τα συνολικά 2.021 λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους, συμπεριλαμβανομένων των τουριστικών και των σχολικών λεωφορείων.
Μέσος όρος ζωής είναι τα 27 χρόνια. Ως εκ τούτου, διαθέτουν παλαιότερη τεχνολογία, με ό,τι συνεπάγεται για τους κινδύνους στην οδική ασφάλεια και την αύξηση της θνησιμότητας.
Την ώρα που οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις αντικαθιστούν τα παλαιά τους λεωφορεία με καινούρια που χρησιμοποιούν είτε αντιρρυπαντική τεχνολογία είτε εναλλακτικά καύσιμα που παράγουν μηδενικούς ρύπους, η Αθήνα δέχεται μεγάλη επιβάρυνση από το στόλο των δικών της λεωφορείων.
Όσα απ' αυτά φέρουν τεχνολογία Euro Ι (1994) εκπέμπουν 8 γραμμάρια NOX ανά χιλιόμετρο, τα Euro II (1997) εκπέμπουν 7 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο. Επίσης, όσα χρησιμοποιούν τεχνολογία Εuro ΙΙΙ (2002) εκπέμπουν 5 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, όσα χρησιμοποιούν τεχνολογία Euro IV(2007) εκπέμπουν 3,5 γραμμάρια ΝΟΧ το χιλιόμετρο. Παράλληλα, όσα χρησιμοποιούν το Euro V (2010) εκπέμπουν 2 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, ενώ τα τελευταίου τύπου λεωφορεία (Euro VI-2014) εκπέμπουν μόλις 0,4 γραμμάρια.
Πριν λίγα χρόνια, ορισμένα αστικά λεωφορεία ξεκίνησαν μεν τη χρήση φυσικού αερίου, ωστόσο αυτό έγινε σε μικρότερο βαθμό σε σχέσει με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Παρά την προσπάθεια σήμερα η Αθήνα παρέμεινε μια ρυπαρή κυκλοφοριακά πόλη, καθώς το 50% του στόλου (όλων των καυσίμων) είναι παλαιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Μέσος όρος ζωής είναι τα 27 χρόνια. Ως εκ τούτου, διαθέτουν παλαιότερη τεχνολογία, με ό,τι συνεπάγεται για τους κινδύνους στην οδική ασφάλεια και την αύξηση της θνησιμότητας.
Την ώρα που οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις αντικαθιστούν τα παλαιά τους λεωφορεία με καινούρια που χρησιμοποιούν είτε αντιρρυπαντική τεχνολογία είτε εναλλακτικά καύσιμα που παράγουν μηδενικούς ρύπους, η Αθήνα δέχεται μεγάλη επιβάρυνση από το στόλο των δικών της λεωφορείων.
Όσα απ' αυτά φέρουν τεχνολογία Euro Ι (1994) εκπέμπουν 8 γραμμάρια NOX ανά χιλιόμετρο, τα Euro II (1997) εκπέμπουν 7 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο. Επίσης, όσα χρησιμοποιούν τεχνολογία Εuro ΙΙΙ (2002) εκπέμπουν 5 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, όσα χρησιμοποιούν τεχνολογία Euro IV(2007) εκπέμπουν 3,5 γραμμάρια ΝΟΧ το χιλιόμετρο. Παράλληλα, όσα χρησιμοποιούν το Euro V (2010) εκπέμπουν 2 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, ενώ τα τελευταίου τύπου λεωφορεία (Euro VI-2014) εκπέμπουν μόλις 0,4 γραμμάρια.
Πριν λίγα χρόνια, ορισμένα αστικά λεωφορεία ξεκίνησαν μεν τη χρήση φυσικού αερίου, ωστόσο αυτό έγινε σε μικρότερο βαθμό σε σχέσει με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Παρά την προσπάθεια σήμερα η Αθήνα παρέμεινε μια ρυπαρή κυκλοφοριακά πόλη, καθώς το 50% του στόλου (όλων των καυσίμων) είναι παλαιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα