Μύκονος: Απειλούν με αποκλεισμό του νησιού για τις «γουρούνες»

mikonos

Μπορεί η Μύκονος να χάνει τις «γουρούνες» της, κερδίζει όμως σε πιο σημαντικά πράγματα και ένα απ’ αυτά είναι η ασφάλεια στους δρόμους

Στα άκρα είναι διατεθειμένοι να φτάσουν τα μέλη του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιχειρήσεων Ενοικιαζόμενων Μοτοποδηλάτων και Μοτοσυκλετών Μυκόνου, αν δεν εισακουστούν τα αιτήματά τους από τους αρμόδιους του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, για άμεση αναστολή εφαρμογής των απροειδοποίητων και άνευ προηγούμενου διαλόγου, άδικων και εξοντωτικών διατάξεων του Κ.Ο.Κ», όπως υποστηρίζουν.

Σύμφωνα με τις νέες διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, «απαγορεύεται η κυκλοφορία των τετράτροχων μοτοσυκλετών μέχρι 125 cc, κι αυτόματα απαγορεύεται η εκμίσθωση οχημάτων σε επισκέπτες από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και άλλες σημαντικές χώρες εκτός Ε.Ε αφού δεν αναγνωρίζονται πλέον τα εθνικά διπλώματα χωρών εκτός Ε.Ε,  γεγονός που δημιουργεί τεράστια ταλαιπωρία και ενόχληση, αφού οι πολίτες αυτών των χωρών δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν», αναφέρουν στην σχετική ανακοίνωση τους τα μέλη του σωματείου.

Και προσθέτουν: «Μέχρι και σήμερα, όλες οι διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις μας υπήρξαν ήπιες, πλην όμως εισήλθαμε στην τουριστική περίοδο και οι επιχειρήσεις μας παραμένουν κλειστές, εξαιτίας της μη αναστολής εφαρμογής των επίμαχων διατάξεων. Η υπομονή μας εξαντλείται και ο τουρισμός δεν μπορεί να περιμένει άλλο».

Βέβαια, όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και σε αυτή την περίπτωση το νόμισμα έχει διπλή όψη. Μπορεί η Μύκονος να χάνει τις «γουρούνες» της, κερδίζει όμως σε πιο σημαντικά πράγματα και ένα απ’ αυτά είναι η ασφάλεια στους δρόμους.

Το protothema.gr πριν απο μερικούς μήνες είχε αναδείξει τη μεγάλη πληγή που είχε δημιουργηθεί απο την ανεξέλεγκτη χρήση των τετράχρονων οχημάτων.

Οι τουρίστες καβαλούσαν τις γουρούνες, χωρίς να έχουν την απαραίτητη οδηγική εμπειρία κι όποιον πάρει ο χάρος. Η άσφαλτος και οι χωματόδρομοι του νησιού βάφονταν με αίμα, δυστυχήματα και ατυχήματα συνέβαιναν σχεδόν καθημερινά. Δεν υπήρχε κανένας απολύτως έλεγχος αφού οι περισσότεροι επιβαίνοντες αμελούσαν να φορούν τα απαραίτητο προστατευτικό κράνος.

Τρόμαξε μέχρι και ο Ντι Κάπριο

Δεν είναι τυχαίο ότι ο διάσημος ηθοποιός του Χόλυγουντ, Λεονάρντο Ντι Κάπριο φτάνοντας πρόπερσι στη Μύκονο για ολιγοήμερες διακοπές, το πρώτο πράγμα που ζήτησε να κάνει ήταν να ανέβει σε μια «γουρούνα» πιστεύοντας ότι θα μπορούσε να εξερευνήσει πιο άνετα τις αμμώδεις παραλίες και τα άγρια τοπία.

Το γεγονός ότι δεν τα κατάφερε δεν έχει να κάνει με την σχεδόν παράλογη απαίτηση του, να βρεθεί το κατάλληλο σε μέγεθος κράνος στο οποίο θα χωρούσε και η τραγιάσκα του – αξεσουάρ που δεν αποχωρίζεται ποτέ, ούτε είχε κάνει με την οδηγική του απειρία.

Βέβαια οι περισσότεροι τουρίστες στη Μύκονο μαθαίνουν πώς να οδηγούν μια «γουρούνα» έπειτα από ... ταχύρρυθμο μάθημα των δυο λεπτών το πολύ, άσχετα αν μετά ανοίγουν το γκάζι και στη πρώτη στροφή πάνε ευθεία στο γκρεμό φαινόμενο που το έχουμε δει να επαναλαβάνεται ουκ ολίγες φορές.

Και μπορεί τελικά να βρέθηκε το κράνος όμως η βόλτα του Ντι Κάπριο και των φίλων του είχε σύντομο τέλος καθώς ένας Έλληνας παπαράτσο που του είχε γίνει στενός κορσές εμφανίστηκε ξαφνικά μπροστά του πάνω σε μια βέσπα τη στιγμή που ο ηθοποιός προσπαθούσε να κοντρολάρει τη γουρούνα.

Λογικό ήταν να τρομάξει και να ζητήσει να επιστρέψουν “immediately” στη βίλα παραδίδοντας τα κλειδιά του οχήματος.

Τουλάχιστον ο διάσημος ηθοποιός αποδείχθηκε σώφρων σε αντίθεση με τους εκατοντάδες τουρίστες που απτόητοι συνέχιζαν να προκαλούν το τρόμο καθημερινά στο νησί με την οδηγική τους συμπεριφορά.

Ενδεικτικά

Πέρυσι το καλοκαίρι στο Αγράρι, συγκεκριμένα στην κατηφόρα που οδηγεί προς την παραλία ο οδηγός μιας τετράτροχης γουρούνας ο οποίος δεν φορούσε κράνος έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να σωριαστεί στο έδαφος και να τραυματιστεί, ενώ το όχημα ανετράπη.

Ο άτυχος αναβάτης έμεινε για ώρα ακινητοποιημένος στο έδαφος και χωρίς τις αισθήσεις του ενώ από καθαρή τύχη δεν χτύπησε σε κάποιο ζωτικό σημείο αποφεύγοντας τα χειρότερα.

Στις αρχές του περσινού Ιούνη μια 25χρονη τουρίστρια έχασε την ζωή της όταν το τετράτροχο όχημα που οδηγούσε ο 24χρονος φίλος της εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε τοίχο με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό της.
Ωστόσο δεν αμφισβητεί κανείς και το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των τετράχρονων οχημάτων έχουν επενδύσει πολλά χρήματα στην αγορά των “γουρούνων” και με τις νέες διατάξεις του Κ.Ο.Κ βρίσκονται ζημιωμένοι κατά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Η δημοτική Αρχή και ο δήμαρχος του νησιού Κωνσταντίνος Κουκάς προσπαθούν να βρουν μια λύση όμως πέφτουν πάνω σε κλειστές πόρτες. Σύμφωνα με πληροφορίες αν και η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά φέρεται να συναινεί σε παράταση ενός έτους για την εφαρμογή των νέων διατάξεων βοηθώντας τους επιχειρηματίες να κάνουν απόσβεση της επένδυσης τους, ο αρμόδιος υπουργός για το θέμα, ο κ. Σπίρτζης δεν έχει απαντήσει στις αλλεπάλληλες οχλήσεις του κ. Κουκά με αποτέλεσμα τα πάντα να είναι “στον αέρα” με κίνδυνο να προκληθούν σοβαρά προβλήματα στην τουριστική κίνηση του νησιού.

ΣΧΟΛΙΑ (27)

ωωωωωω

ΔΟΛΟΦΟΝΟΓΟΥΡΟΥΝΑΔΕΣ ΣΚΑΣΤΕ! ΕΧΕΤΕ ΑΙΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ Κ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΤΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ 80-90% ΑΝΤΕ ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙΑ

Θάνος

Οι άρχοντες της παρανομίας φωνάζουν... Μυκονιάτες....

Επαφή με την πραγματικότητα ΜΗΔΕΝ!

Κάτσε να το γράψω μπάς και κάνω εγώ λάθος: απαγορεύεις τις γουρούνες - πολύ σωστό γιατί είναι δυσκολοοδήγητο όχημα που θέλει εμπειρία. Αλλά μόνο μέχρι τα 125 κυβικά! Οπότε μένουν οι μεγάλου κυβισμού που είναι κυριολεκτικά σκοτώστρες γιατί είναι πολύ πιο δύσκολες στην οδήγηση, κάνουν πανεύκολα μπάντες λόγω αρκετής ιπποδύναμης και εχουν μεγάλες επιταχύνσεις. Τώρα η υπάρχει κάποια παράγραφος του νόμου που δεν υπάρχει στη δημοσίευση και που απαγορεύει τις ενοικιάσεις για τις ανω των 125κεκ (δεν το νομίζω, υπάρχει ας πούμε περιορισμός στα κεκ των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων?) η ο νόμος είναι λάθος και θα προκαλέσει ακόμη περισσότερα προβλήματα!! Και ποιός θα ήταν ο σωστός νόμος? Πλήρης απαγόρευση ενοικίασης!

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Ο νομος ειναι σιγουρα λαθος !!Απαγορευση ολων και καμια χρηση σε δρομους κυκλοφορειας!Ο χαρακτηρισμος των οχηματων αυτων ειναι ...οχηματα εκτος δρομου και οχι γουρουνες

Aionios

Αποστόλη η γουρούνα δεν είναι για όπου λες... Η γουρούνα είναι για εκεί που λέει ο νομοθέτης... Ο νομοθέτης είπες να κυκλοφορεί παντού. Τώρα αν εσένα δεν σ αρέσει είναι πρόβλημα σου, όμως δε θα πετάξει ο καθένας περιουσιες και μαγαζιά που πήρε με επιδοτήσεις και δάνεια που χρωστάει για χρόνια, για κάτι που ήταν νόμιμο και ξαφνικά χωρίς λογική έγινε παράνομο. Αλλιώς δώστου αποζημίωση πλήρη και διαφυγόντα κέρδη και Κάνε ότι θες. Έτσι είναι το σωστό. Όχι να κόβεις τις γουρούνες για να οικονομανε η χερτζ... Βάλτε το να δουλέψει, πίσω από όλο αυτό κρύβονται αυτοί. Κλείνουν οι ντόπιοι για να δουλέψουν οι Αμερικάνοι......

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Φιλε μου τα εργοστασια τα οχηματα αυτα τα βγαλανε για εκτος δρομου γιαυτο και το κτεο στην αρχη οταν κυκλοφορησαν δεν μπορουσαν να βγαλουν αδεια ,μετα με τα γνωστα που γινονται εδω στην ελλαδα ...βουλευτων κ.λ.π.βγηκε τροπολογια για αλλαγη,αν δεν γνωριζεις μην λες οτι θες για χερτζ κτλπ κοιτατε τη τσεπη σας και οχι τα ατυχηματα

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Απαγορυση οποισδηποτε χρησης σε δρομους κυκλοφορειας

Μας απειλούν και από πάνω;;;

Να αφήσουν τις μαγκιές και τα νταηλίκια κάποιοι.... Ας τολμήσουν να "σκεφτούν" τυχόν αποκλεισμό κλπ, και θα δουν που θα τους βάλουν μετά τις γουρούνες, κάποια καλόπαιδα, που θα θιγούν τα συμφέροντά τους....

γουρούνες στη θάλασσα!

Εδώ πρόκειται σαφώς για μια περίπτωση που ο σύριζα μπορεί να περάσει οτι θέλει χωρίς φόβο αποκλεισμών και άλλων χαζών και μάλιστα χωρίς να κάνει τίποτα (όπως πάντα δηλαδή...). Πολύ απλά αν οι γουρουνάκηδες τολμήσουν να αποκλείσουν κανα λιμάνι το ίδιο βράδυ θα τους φροντίσει η νυχτερινή "βάρδια". Το άλλο πρωί θα βλέπεις γουρούνες στη θάλασσα, καμένα rentacar και γουρουνάκηδες στο νοσοκομείο για σερβις. Σιγά μην τους αφήσει η νύχτα να της κόψουν το πελατολόγιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Οι γουρουνες για οσους γνωριζουν ειναι ιδιαιτερα οχηματα και δεν θα επρεπε να συγκαταλεγονται στις μοτοσυκλετες η στα αυτοκινητα γιατι η οδηγικη τους συμπεριφορα δεν ειναι ιδια,θα επρεπε για οποιον θα ηθελε να εχει ειδικο διπλωμα ,οπως ας πουμε μια νταλικα εχει τη δικη της κατηγορια,παλια για οσους θυμουνται δεν βγαζαν αδεια κυκλοφορειας για αυτο ακριβως τον λογο,αλλα βεβαια στην ελλαδα μετα απο τις καταληλες μεθοδευσεις εγινε και αυτο!τα περισσοτερα ατυχηματα ειναι απο αυτα τα οχηματα γιατι ολοι νομιζουν οτι οδηγουν μηχανακι...εντελως λαθος αποψη!!

Εκλογές έρχονται

θα το πάρουν πίσω απλά κάνουν τους δύσκολους

Μ.

Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει όλες οι «επενδύσεις» (πολλάκιςαναφερόμενες και ως αρπαχτές) να είναι κερδοφόρες στην Ελλάδα (και όχι μόνο). Σε μιά χώρα μπάχαλο, χωρίς κανόνες, θεσμικό πλαίσιο, χωρίς εποπτεία και ελέγχους, χωρίς τίποτα απ´ αυτά που χαρακτηρίζουν ένα σοβαρό και αξιόπιστο κράτος, μήπως ο «επενδυτής» (σαν την συγκεκριμένη περίπτωση) πρέπει να ονομάζεται κάπως... διαφορετικά??? Σε κάθε περίπτωση, ας αφήσουν τους ... εκτροφείς γουρούνων να κάνουν τη δουλειά τους και, παράλληλα, το κράτος να αυστηροποιήσει τις ποινές: νοίκιασες σε ηλίθιο τουρίστα γουρούνα χωρίς δίπλωμα, πέντε χρόνια φυλακή και πλήρη κατάσχεση της επιχείρησης!!! Οι δε γουρούνες, να πηγαίνουν στις τοπικές αστυνομίες των νησίων....

Λάμπρος

Γουρούνες! Αυτή η μάστιγα... Να τις κόψουν να ησυχάσουμε. Έχει παραγίνει το κακό.

Μπράβο

Μπράβο σας που αναδείξατε το θέμα. Οι γουρούνες είναι κίνδυνος θάνατος και με δύο αναβάτες - σχεδόν πάντα για λόγους οικονομίας - πάνε με 20χλμ και οι οδηγοί των αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν ή να ρισκάρουν να προσπεράσουν σε δρόμους με επικίνδυνες στροφές. Όσο για την «επένδυση» αυτή έχει αποσβεστεί σε λιγότερο από ένα χρόνο με τις τιμές που χρεώνουν τους τουρίστες στη Μύκονο.

Aionios

Τρικυμία εν κρανιω..... Αν Κάπιος πήρε επιδότηση το 2016 για να πάρει γουρούνα εσείς πιστεύετε ότι την έχει αποσβέσει σε 2 σαιζόν...?? Επίσης καταργούνται οι 50 κυβικά και επιτρέπονται οι 450 και μεγαλύτερες... Το βλέπεις λογικό ή σαν μέτρο να μειωθούν οι γουρούνες για να νοικιάζουν οι μεγάλες πολυεθνικές τα αυτοκίνητα τους???? Βάλτε το να δουλέψει..

ΟΚ

Οι γουρούνες με λίγα κυβικά είναι εξαιρετικά επικίνδυνες για όλους, όχι μόνο για τους οδηγούς τους. Τα οχήματα αυτά πηγαίνουν υπερβολικά αργά, ιδίως στις ανηφόρες, αφού δεν έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε δρόμους με κανονική κυκλοφορία. Έτσι, οι οδηγοί των άλλων οχημάτων πρακτικά εξωθούνται στο να κάνουν προσπεράσεις σε στενούς δρόμους, με στροφές, και με περιορισμένη ορατότητα, που υπό άλλες συνθήκες μάλλον δεν θα τις έκαναν. Προφανώς το σκεπτικό στον νέο ΚΟΚ είναι ότι οι γουρούνες με αρκετά κυβικά μπορούν να κινηθούν ικανοποιητικότερα στους δρόμους, αν και πάλι τίθεται το θέμα της εμπειρίας των οδηγών.

Επιδότηση;

Η KYMCO MXU150 κάνει €3290 και ενοικιάζεται €25/ημέρα όποτε η απόσβεση είναι σε 4 μήνες. Εάν μάλιστα έχει πάρει κανείς και επιδότηση, είναι σίγουρο ότι έχει αποσβέσει την επένδυση. Γιατί όμως να πάρει επιδότηση; Τα χρήματα της ΕΕ και του κράτους θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν για να βελτιωθούν οι υποδομές του νησιού και όχι για να επιδοτείται η αγορά γουρούνων...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης